Mies haluaa että olen vain kotona :(

  • Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";25548634]joo mutta kyllä sitä yhtäköyttä vedetään kuitenki. En halua tehdä sellaisia ratkaisuja, jotka toinen näkeen huonoksi perheen kannalta. Jos vaan omaa nokkaansa ajattelee ni eipä ois hyvä tulos.[/QUOTE]
Jos yhden köyden vetäminen on sitä, että mies sanelee säännöt ja nainen suostuu niihin vaikka itse haluaisi jotain muuta, niin olenpa onnellinen siitä ettei tässä perheessä vedetä yhtä köyttä...

Tasavertaisessa parisuhteessa ei ole pomoa joka määrää eikä alaista joka tottelee. Ja tasavertaisessa parisuhteessa asioista keskustellaan & tehdään kompromisseja.
 
"a.p"
Jos yhden köyden vetäminen on sitä, että mies sanelee säännöt ja nainen suostuu niihin vaikka itse haluaisi jotain muuta, niin olenpa onnellinen siitä ettei tässä perheessä vedetä yhtä köyttä...

Tasavertaisessa parisuhteessa ei ole pomoa joka määrää eikä alaista joka tottelee. Ja tasavertaisessa parisuhteessa asioista keskustellaan & tehdään kompromisseja.
Kyllä, olen samaa mieltä. Meidän perheen kompromissi taitaa olla se, että odottelen vielä jonkin aikaa että mieskin on kypsynyt paremmin ajatukseen. =) Ja nautin vielä tästä kotiäitiyden vapaudesta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="a.p";25549786]Kyllä, olen samaa mieltä. Meidän perheen kompromissi taitaa olla se, että odottelen vielä jonkin aikaa että mieskin on kypsynyt paremmin ajatukseen. =) Ja nautin vielä tästä kotiäitiyden vapaudesta ;)[/QUOTE]
Kunhan vaan huolehdit siitä, ettei tilanne pikkuhiljaa luisu siihen että unohdat mitä mieltä itse olet, ja alat pitämään miehen määräyksiä & mielipiteitä ominasi.

Toisin sanoen, älä kadota itseäsi ja persoonaasi miehesi toivoman roolin alle.
 
"vieras"
Tasan ei käy onnenlahjat. Mun miest taas halus aina, että mä jo äitiyslomalla olisin mennyt tekemään "jotain oikeeta työtä" ja oltaisiin pistetty vauva hoitoon :( Jatkuvasti se siitä jankkas, mutta sain oltua kotona kuitenkin 1,5v/lapsi miehen tahdosta huolimatta.
 

Yhteistyössä