ei
Mä en halua ja just pääsin vanhalla iällä opiskelemaan ja sit voin viellä kuolla synnytykseen.En halua toista lasta,Mitä teen?puheet eivät tehoa.
Ei siihen miehen lupaa tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei anna lupaa sterilisaatioon olen kysynyt.
Tuota, siihen ei miehesi lupaa tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei anna lupaa sterilisaatioon olen kysynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:samaa mieltä edellisten kanssa.kyllä itse päätät.älä alistu!
no etköhän sä ollut itse mukana ekan teossa eikä vaan niin että "mies teki" ?Alkuperäinen kirjoittaja ei:kyllä ihan normaali on.Teki tämän ekankin lapsen vaikka olis voinut huonosti käydä.
taitaapa olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se sama mies kun suuttuu jos vie lapsen lääkäriin eikä anna äidin ostaa karkkia?
Samalta provolta/idiootilta vaikuttaa. Ei varmaan vienyt lasta lääkäriin, olisihan se kamalaa jos mies suuttuisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:taitaapa olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää se sama mies kun suuttuu jos vie lapsen lääkäriin eikä anna äidin ostaa karkkia?
mites, löytyikö siltä ap:n 8 kk:n ikäiseltä korvatulehdus, kun veit sen mieheltä salaa taksilla lääkäriin?
No mitäs jos vaikka hankkisit työpaikan? Siitä saa näet palkkaa niin ei tartte sossussa käydä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole mutta en ala sossun tuilla koko elämääni elämään.
etkös sä juuri tossa toisessa ketjussa kerro päässeesi opiskelemaan? siitä se ura urkenee. mitä se lääkäri sanoi sun lapsesta?Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun kukaan ei huoli mua töihin jo vuosia töitä hakenut ja kymmeniä hakemuksia täytellyt.