Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

Mun ystävän mies hakkaa tavaroita rikki suuttuessaan. Keittiöntuoleja, seiniä, ovia. Ja ihan selvinpäin. Surullisinta siinä on se kun menen käymään niin tämän pariskunnan lapset esittelee mitä isi on rikkonut kun sillä meni hermot :(
 
"vieras"
Mun ystävän mies hakkaa tavaroita rikki suuttuessaan. Keittiöntuoleja, seiniä, ovia. Ja ihan selvinpäin. Surullisinta siinä on se kun menen käymään niin tämän pariskunnan lapset esittelee mitä isi on rikkonut kun sillä meni hermot :(
no jos sun ystäväsi ei tajua tehdä tilanteelle mitään, niin kannattaisko sun ottaa yhteyttä vaikka lastensuojeluun? Ei tuollainen käytös isältä ole normaalia eikä ok, etenkään jos lapset näkevät kaiken...
Lastensuojeluviranomainen voisi käydä jututtamassa perhettä ja lapsia, voisi sen sun ystävänkin silmät aueta....
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Mitä mä sanon lapsille aamulla, ja miten kerron, että nyt äiti ja isi eroaa?
ei uutta. Yleensä mies näyttää/purkaa tunteensa lyömällä! Itse sanoin omalle että kyllä korjaat sitten... mutta ei sovi sitten kaikille. Se siis pisti paskaks oven kun ennen kuin löi sinua! minua on lyöty! Löin takasin.ei auttanut hullaantu. Sanoin vaan sen jälkeen: ensimmäinen ja viimeinen kerta kun löit! ei enää olla yhdessä! Ollaan kun käyn karate kurssilla!

Mies on aina voimakkaampi jos et harrasta taistelulajia!
 
"joo"
[QUOTE="vieras";26879550]ei uutta. Yleensä mies näyttää/purkaa tunteensa lyömällä! Itse sanoin omalle että kyllä korjaat sitten... mutta ei sovi sitten kaikille. Se siis pisti paskaks oven kun ennen kuin löi sinua! minua on lyöty! Löin takasin.ei auttanut hullaantu. Sanoin vaan sen jälkeen: ensimmäinen ja viimeinen kerta kun löit! ei enää olla yhdessä! Ollaan kun käyn karate kurssilla!

Mies on aina voimakkaampi jos et harrasta taistelulajia![/QUOTE]

Mitä?
 
huomasinpa
[QUOTE="joo";26883983]Mitä?[/QUOTE]


Kirjoitustavasta päätellen tuo kommentti on siltä yhdeltä valopäältä, jonka lapset on huostaanotettu kuulemma ilman mitään järkevää syytä, "sossun eukot" haluavat vaan hänelle pahaa. Eilen taas oli jokin pitkä ketju aiheesta. Hieman kyllä nuo viestit antavat osviittaa, että järkisyyt huostaanotolle voivat olla olemassa...
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
Ap :hug: tsemppiä ja voimia paljon !
Ja onnea uuteen parempaan elämään :flower:
Teit oikean päätöksen.
 
"vieras"
Helpottavaa tietää että olet lasten kanssa turvassa! Se on tärkeintä. Varmasti on raskasta ja huono olo mutta kaikki menee kyllä parempaan, toivottavasti saatte pian sopivan asunnon ja huomaat että meneekin paremmin kuin koskaan :)
 
Onnea ap uudelle ja paremmalle elämälle!
Ja hatunnosto tuosta päätöksestä ja paljon voimia tulevaan!

Itse lapsena eniten toivoin sitä että vanhempani eroaisivat(alkoholisteja, tappelua, itsemurhayrityksiä, väkivaltaa ym ym.)ja joka kerta kun he peruivatkin eroaikeensa niin se pettymys oli sanoinkuvaamatonta. Oli vaikea käsittää miksei vanhemmat tajua itse erota kerta me pienet lapsetkin tajusimme sen! Ja vaikka vetosimme että erotkaa edes meidän vuoksi niin ei, me oltaisiin kuulema kärsitty heidän erostaan.
Ja ne olivat 31vuotta naimisissa ennen kuin viimeinkin erosivat. Nyt toisella on onnellinen parisuhde ja toinen, no parhaillaan tekee kuolemaa viinapullon kanssa.

Sä et voi muuta kun voittaa!
Tämä. Voin niin mukautua tähän täysin. Omat vanhemmat oli aviossa tosin 10vuotta vähemmän, mutta kitkuttivat siihen asti että olin 17-vuotias. Koko nuoruus oli yhtä helvettiä sen takia että vanhemmat kuvitteli olevansa parempia pysymällä yhdessä. Väärin. Äiti tosin kuoli syöpään, mutta isä yrittää viedä itseään perässä toisesta paskasta avioliitosta pullon avulla.

Maiden Sä et todellakaan voi muutako voittaa. Se on sulle ja lapsille varsinkin parempi näin. Ei se helppoa ole elämää järjestää pikavauhtia uudelleen edes siedettäväksi, mutta se maksaa vaivansa kuitenki. Ja ystäviin kannattaa luottaa aina, ne vähintäänkin pitää pystyssä jos omat jalat väsyy :) Tsemppiä, hyvin se menee!
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"vieras"
Ap:lla on nyt varmaan todellakin muutakin tekemistä, kun päivitellä tänne tilannettaan, jos on muuttamassa ja tekemässä eroa. Se vie niin kaikki voimat, etenkin kun puoliso on arvaamaton hullu (juu, anteeks kun sanon noin, mutta luulen miehen sellaisessa tilassa nyt olevan), että saa koko ajan olla varuillaan.

Voimia ja paljon rohkeutta ap:lle (ja muille samassa tilanteessa oleville)! Kaikki se kipuilu kannattaa ja maksaa kyllä itsensä takaisin! Edessä on niin hieno elämä, ettet osaa kuvitellakaan!!
 

Yhteistyössä