V
vieras
Vieras
Sitä ennen haukuin häntä, v-ttuilin hänelle, käskin häipyä jne., mutta SILTIKÄÄN se ei oikeuta miestä puhumaan mulle noin rumasti! :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salamia:Eli sanoi aiheesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:Sulla on yksinoikeus olla ilkeä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Salamia:Eli sanoi aiheesta.
Juu, siis minä tässä olen se syyllinen, ja minä käyttäydyin törkeästi. Mutta silti tuntuu aina niin pahalta kuulla noin pahasti miehen suusta.Jotenkin sitä ei ajattele, että ehkä miehestäkin tuntuu mun sanomiset pahalta...
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:Sulla on yksinoikeus olla ilkeä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Mun mielestä haista v.ittu ei oo mikään lausahdus pahimmasta päästä.Meillä tota sanotaan pienestäkin närkästyksestä.
Lisäys:ei lapsen kuullen sanota. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Mun mielestä haista v.ittu ei oo mikään lausahdus pahimmasta päästä.Meillä tota sanotaan pienestäkin närkästyksestä.
Lisäys:ei lapsen kuullen sanota. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä huudan aina riitojen yhteydessä oikeen kunnolla ja kerran mies huusi takaisin ja minä rupesin itkemään ja mies pyyteli pitkään jälkikäteenkin anteeksi, kun korotti ääntään mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä huudan aina riitojen yhteydessä oikeen kunnolla ja kerran mies huusi takaisin ja minä rupesin itkemään ja mies pyyteli pitkään jälkikäteenkin anteeksi, kun korotti ääntään mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:En ymmärrä, miksi parisuhteessa olevat ihmiset kohtelevat toisiaan tuolla tavalla. Kumpikin täysi asiattomia, sopimattomia ja typeriä.
Parisuhde perustuu kunnioitukseen ja arvostukseen, ja yksi kulmakivi on se tapa, miten toiselle puhutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä ennen haukuin häntä, v-ttuilin hänelle, käskin häipyä jne., mutta SILTIKÄÄN se ei oikeuta miestä puhumaan mulle noin rumasti! :/
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä ennen haukuin häntä, v-ttuilin hänelle, käskin häipyä jne., mutta SILTIKÄÄN se ei oikeuta miestä puhumaan mulle noin rumasti! :/
käytännössä se palutti sinut maanpinnalle. lakkaa leijumasta :attn: