Mies haistatti mulle v-tut!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Salamia:
Eli sanoi aiheesta.

Juu, siis minä tässä olen se syyllinen, ja minä käyttäydyin törkeästi. Mutta silti tuntuu aina niin pahalta kuulla noin pahasti miehen suusta. :( Jotenkin sitä ei ajattele, että ehkä miehestäkin tuntuu mun sanomiset pahalta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Salamia:
Eli sanoi aiheesta.

Juu, siis minä tässä olen se syyllinen, ja minä käyttäydyin törkeästi. Mutta silti tuntuu aina niin pahalta kuulla noin pahasti miehen suusta. :( Jotenkin sitä ei ajattele, että ehkä miehestäkin tuntuu mun sanomiset pahalta...

Ehkäpä opit jotain

Minä huudan aina riitojen yhteydessä oikeen kunnolla ja kerran mies huusi takaisin ja minä rupesin itkemään ja mies pyyteli pitkään jälkikäteenkin anteeksi, kun korotti ääntään mulle :D

Ai vähän niinkuin takapakkia tasa-arvossa, vai? Kun ne miehet oli ensin tuhansia vuosia pomottelemassa naisia, niin nyt on sitten naisten vuoro pistää peli tasoihin?

Mutta, uugei...

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Mun mielestä haista v.ittu ei oo mikään lausahdus pahimmasta päästä.Meillä tota sanotaan pienestäkin närkästyksestä.

Lisäys:ei lapsen kuullen sanota. :wave:

Meillä ei koskaan.
Ei tulisi mieleenkään haistatella kuin murkku.
Täytyy tapahtua todella pahoja, että noin sanon....

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Mun mielestä haista v.ittu ei oo mikään lausahdus pahimmasta päästä.Meillä tota sanotaan pienestäkin närkästyksestä.

Lisäys:ei lapsen kuullen sanota. :wave:

Onpa kristillistä puhetta! Teilä menee varmaan tosi hyvin :)

Vai olitteko te sittenkin niitä jotain neitsyt maria-uskovaisia tai muita harhaanjohdettuja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä huudan aina riitojen yhteydessä oikeen kunnolla ja kerran mies huusi takaisin ja minä rupesin itkemään ja mies pyyteli pitkään jälkikäteenkin anteeksi, kun korotti ääntään mulle :D

Näin meilläkin, kuuluu naapuripitäjään jos mulla on asiasta sanottavaa. Kerran sitten 4 vuotta yhdessä oltuamme mies sano mulle että "nyt riittää,suu kiinni." Ei huutanut, haistatellut tms. totesi vaan rauhallisesti näin.

Minä kans ihan pahotin mieleni tuommosesta! ;)

Kai sentään sanoit, ettei todellakaan ole syytä pyytää anteeksi ja pyysit itse syvästi anteeksi huutamistasi?

Ellet sitten ole provo.

En ymmärrä, miksi parisuhteessa olevat ihmiset kohtelevat toisiaan tuolla tavalla. Kumpikin täysi asiattomia, sopimattomia ja typeriä.

Parisuhde perustuu kunnioitukseen ja arvostukseen, ja yksi kulmakivi on se tapa, miten toiselle puhutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
En ymmärrä, miksi parisuhteessa olevat ihmiset kohtelevat toisiaan tuolla tavalla. Kumpikin täysi asiattomia, sopimattomia ja typeriä.

Parisuhde perustuu kunnioitukseen ja arvostukseen, ja yksi kulmakivi on se tapa, miten toiselle puhutaan.

No eipä mun luonteellani (eikä kyllä miehenkään) pystyttäis elämään loppuelämäämme yhdessä ilman, että räjähdeltäis toisillemme välillä pahastikin. Eikä se kunnioitus silti oo meiltä mihinkään kadonnut eikä varmasti katoakaan. Ihme jeesustelijoita...

Jees :laugh:

No, tällaisia naisia ON oikeasti olemassa. Eräskin tuttu lyö ja sättii miestään joka kinan tullen, ja kun mies irroittaa naisen itsestään ja karjaisee että vitun hullu, niin nainen ei millään voi ymmärtää miksi mies on niiiiiiiin julma :o :headwall:

Sitä ennen haukuin häntä, v-ttuilin hänelle, käskin häipyä jne., mutta SILTIKÄÄN se ei oikeuta miestä puhumaan mulle noin rumasti! :/

käytännössä se palutti sinut maanpinnalle. lakkaa leijumasta :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Sitä ennen haukuin häntä, v-ttuilin hänelle, käskin häipyä jne., mutta SILTIKÄÄN se ei oikeuta miestä puhumaan mulle noin rumasti! :/

käytännössä se palutti sinut maanpinnalle. lakkaa leijumasta :attn:

Juu, sitä yritän. Saatiin jo sovittua. Mutta mulla on ongelma, enkä tiedä miten päästä siitä eroon: tää on ihan jokapäiväistä tää mun skitsoaminen. Mies ei ole aiemmin mulle tiltannut takaisin, on vaan niellyt mun raivon ja antanut anteeksi, "ymmärtänyt".

En tiedä, oon varmaan sekoamassa. :/
Osittain johtunee siitä, että mies petti mun luottamuksen pahasti ja oon sen jälkeen alkanut kilahdella pienimmistäkin asioista... Mutta koska oon antanut anteeksi, ei mulla ole oikeutta tohon skitsoiluun.

Yhteistyössä