Mies haaveilee vapaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leppis

Vieras
Mieheni, joka on minua useita vuosia nuorempi, on alkanut pelätä "nuoruutensa lipuvan ohi" ilman, että hän ehtii tehdä niitä asioita, joita on aina halunnut, kuten käydä opiskelijavaihdossa ulkomailla ja ilmeisesti toivelistalla on myös muita naisia jne. Aloitimme suhteemme, kun hän oli hyvin nuori ja saimme nopeasti kaksi lasta.

Mies on nyt 24-vuotias ja alkanut haikailla vapauden perään. Mitä hittoa teen? En TODELLAKAAN halua kahden pienen lapsen yh:ksi. Meidän suhteemme on miehen (ja minun) mielestä "ihan ok", eli suhteessamme ei ole mitään vikaa, paitsi tietty arkipäiväisyys useiden yhteisten vuosien jälkeen. Viihdymme keskenämme, nauramme toistemme jutuille, keskustelemme asiasta kuin asiasta jne.

Voiko tuossa mitään tehdä, jos toinen suoraan niin sanoo? Meilläkin mies oli paljon nuorempi ja minä olin kokenut paljon. Kyllä suhteenkin aikana huomasin, että miehen elämästä puuttui paljon. Toisten on vain päästävä. Ikävää lapsille ja sinulle, ymmärrän miten pahalta tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja niinhänsääääluulet:
hmm, no miksei miehesi voi tehdä reissuja? ja mennä vaikka sinne vaihtoon, nehän on yleensä jtn vuoden mittaasia

Mä mietin jopa, että ottaisin virkavapaata ja lähtisin kotiäiteilemään vaihdon ajaksi ulkomaille! Mut enpä tiedä, ratkaisisiko se koko ongelmaa...

No meillä on mies 5 vuotta vanhempi ja välillä hänestä huomaan, että tahtoisi mennä kuten tykkää vailla huolia.... Esim. jos hänen veljensä soittaa lauantai-iltana ja sanoo menevänsä heidän yhteisien kavereiden kanssa saunoon ja baareileen. Eikä siinä mitään, voishan se mies mennä, mutta ne lapsettomat kaverit ja veli tekee sitä joka viikonloppu...

Miehesi kai se on loppupelissä ratkaistava mitä hän haluaa.Äärimmäisen loukkaavaa varmasti kyllä sinulle. :/ Ei lapset ole ikuisesti pieniä,onhan hänellä aikaa vaikka kuinka tehdä kaikkea mielenkiintoista vielä.

Uusimmat

Yhteistyössä