Mies haaveilee navigaattorista

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meidän TomTom on ollut tosi hyvä ja helppokäyttöinen, on se kätevä vehje. Aikoinaan sen hommasin reissuhommien takia, mutta nyt äitiyslomallakin siitä on apua liikkuessa vieraissa kaupungeissa.

Onko niissä sitte kuinka paljon eroja eri mallien välillä? Pitäiskö olla sellanen missä näkyy onnettomuudet ja tietyötkin vai perusmalli? Saako kaikkiin malleihin päivitettyä kartat? :wave:

Meilläkin on TomTom ja tyytyväisiä ollaan. Edellisen osti mun veli joka aina vakuutti että on turhia tuollaiset, kerran lainasi kun Norjaan matkasi ja heti halusi sen meiltä ostaa, no me ostettiin kesällä sitten ihan uusi kun oli Stockmannilla tarjouksessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meidän TomTom on ollut tosi hyvä ja helppokäyttöinen, on se kätevä vehje. Aikoinaan sen hommasin reissuhommien takia, mutta nyt äitiyslomallakin siitä on apua liikkuessa vieraissa kaupungeissa.

Onko niissä sitte kuinka paljon eroja eri mallien välillä? Pitäiskö olla sellanen missä näkyy onnettomuudet ja tietyötkin vai perusmalli? Saako kaikkiin malleihin päivitettyä kartat? :wave:

Nyt kysyt liian vaikeita! =) Minä en oo mikään tekniikan ihmelapsi, ihan karvahattumallilla pärjäsin työreissulla isoissakin kaupungeissa ja hyvin ohjasi perille. Ainoo vaan että tietysti pitää itse huomioida yksisuuntaiset kadut, kun se ei kaikkia tiedä se kone.
Ainoo mihin sitä meidän omaa navia voin verrata on Nokian melko uusi joka ostettiin anopille lahjaksi. Sitä testattiin niin oli huomattavasti huonompi ja vaikeampi käyttää.

Mä en sen kummemmin noista tiedä mutta meillä on TomTom ja on ollut todella hyvä.
Meillä on tuo ----> http://www.gigantti.fi/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-gigantti-Site/fi_FI/-/EUR/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=D6ez6oZKCVlSR0EjF5FBwx1q0000DLb6eH_e?ProductID=sxLD4QFHlzkAAAEZEqsczuxI&CatalogCategoryID=2dXD4QFHfIcAAAEOzFg03xil

En edes tiedä mikä malli meidä TomTom on. Mutta ei siinä tietyöt näy. Ja Pohj. Amerikan kartta siinä taisi olla valmiina. Mies käytti sitä lomareissulla Floridassa. Ja Viron kartan se latasi siihen myöhemmin verkosta harrastusmatkan takia.

on varmaan hyvä tuo navigaattori...muistaa sitten ettei ihan joka käskyä tottele..eli vaikka U-käännöstä jossaa aivan järjettömässä paikassa... :laugh: Tai ajata sitten sikamaisen pitkää lenkkiä jostaa vaikka itse päämäärä olisi nurkan takana :whistle: Mutta kyl me ostetaan se joku päivä silti :D

kaikki ne on ihan yhtä hyviä tai huonoja..niinku meiän tiellä keskellä siltaa sanoo aina käänny oikealle..jokeen putois jos kääntyis.ja sitte uusimmat kadut ei löydy .

Yhteistyössä