Äh, nyt kyllä ärsyttää... ( miehen joululahjasta )

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Mieheni on vuosi haaveillut navigaattorista mutta minä olen sanonut ettei sellaista tarvita. Nyt ajattelin ilahduttaa ja ostaa hänelle sellaisen joululahjaksi, olisi ollut varmasti yllättynyt :heart: =) Mutta pari viikkoa sitten se sitten otti ja osti sen itse :headwall:

Mitähän nyt sitten hänelle ostaisin? Pari sataa ehkä max. määrä mitä käytän, toki jos oikein hyviä ideoita tulee niin voisin vähän enemmänkin laittaa.

Vinkkiä en osaa antaa, mutta jaan ärsytyksen tunteesi. Meillä mies on kanssa joka vuosi niin kärsimätön, että jos se puhuu jostain mitä haluaa, ja mä ajattleen ostaa sen lahjaks hälle Jouluna , se tulee aina marraskuun synttäripäivänsä aikana kyseinen tavara kädessään että hänpä osti itselleen synttärilahjan, ja sit mä taas ostan jouluks pelkät kalsarit, mutta omahan on vikansa :D

Kirjoja ei lue, eikä harrasta mitään... Partakoneen ostin pari vuotta sitten. Hmmmm... :kieh: Lahjakortti vois olla. Tahtois tatuoinnin ( kaks on jo ) mut minä itse en halua astua tatuointiliikkeeseen eli pitäis joku palkata käymään siellä minun puolesta :laugh: :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
:/ Mä haluaisin ostaa tuolle patjan, mutta mihinkäs mä sen kokoluokan paketin kätken..

Lahjakortti kyseiseen liikkeeseen ja käytte joulun jälkeen sen yhdessä ostamassa? =)
Haluaisin sen antaa ihan silleensä.. Tähän pikkukämppään ei tuollaisia kyllä piilotella.
Jos kysyis äidiltä :whistle:

:/ Mä haluaisin ostaa tuolle patjan, mutta mihinkäs mä sen kokoluokan paketin kätken..

Lahjakortti kyseiseen liikkeeseen ja käytte joulun jälkeen sen yhdessä ostamassa? =)
Haluaisin sen antaa ihan silleensä.. Tähän pikkukämppään ei tuollaisia kyllä piilotella.

Joo, minä piilotan isot paketit aina vanhempien tykö ;)

Entäs jos pyytäisit sitä säilytettäväksi kaupassa. Jos ne vaikka aattona toisi sen kotiinkuljetetuna ? Eikös nekin liikkeet oo aattona auki ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs jos pyytäisit sitä säilytettäväksi kaupassa. Jos ne vaikka aattona toisi sen kotiinkuljetetuna ? Eikös nekin liikkeet oo aattona auki ?
Eivät varmaan aattona tee mitään ylimääräistä, mutta voihan sitä kysäistä
:)

Osta joku pieni reissu teille tai teatteriliput, vaatetta, kauratyyny, koru, tuoksu?

Tuoksuja olen ostanu jo aiemmin, reissuun ollaan lähdössä uutena vuonna, vaatteita vois tietyst harkita mut jotenkin ne tuntuu arkiselta :ashamed: Korun ostin viime vuonna. Kauratyyny meillä jo on.

:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Shiatsuhierontaistuin!!!! ;D

Onko tuo oikeasti hyvä? Vahvalle miehen selällekin?
Eiiiiiii! :D Käykää oikealla hierojalla älkääkä tuhlatko leluihin!

Eli se on aika huono hieromaan?

Höps, se on ihana se hierontahärveli! Tosin mä oon kokeillut sitä vaan kaupassa, joten tähän mielipiteeseen kannattaa luottaa.. :D

Yhteistyössä