Mies etääntyy!

Oon seurustellut pari kuukautta. Alkuun hän oli hellä, huomaavainen ja kaikin puolin ihana. Nyt oon huomannut että välttelee kosketustani ja innostus seksiin on laantunut. Kun kysyn onko kaikki hyvin niin sanoo että on. Käytös kuitenkin kertoo toista.
Ollaan kyl tavattu lähes joka päivä eli tosi tiiviisti... pitäis varmaan antaa hänelle omaa tilaa ja aikaa ja tekisinkin sen mutta oon melko yksinäinen ihminen. Kärsin masennuksesta.

Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Kommentteja immeiset :'(
 
Ota yhteyttä vanhoihin kavereihin,soittele niille,aloita jokin uusi liikuntaharrastua ja pyydä sinne tyttökaverisi mukaan niin saatte puhua naisten juttuja.Älä vaivu masennukseen,maailma on täynnä muitakin miehiä.
Opettele arvostamaan itseäsi,lue vaikka Voi hyvin,Hyvä terveys lehtiä.Liikunta on paras lääke masennukseen ja ystäviä tarvitaan aina!!!!!! Liian tiivis seurustelu tukahduttaa,voithan tutustua poikaystäväsi kavereihin,heilläkin on varmasti tyttökavereita joista voi syntyä uusi ystävyyssuhde.... :hug: =) :heart:
 
Mom
Hui kun tuntuukin olemattomalta tuo pari kuukautta! Jos se innostus jo siinä ajassa lopahtaa eikun uutta miestä kehiin. Kyllä rakastuminen vaatii "hieman" pidemmän yhdessäolon. Alkuhuuman laannuttua miesystäväsi on taatusti huomannut, ettet olekaan se oikea hänelle. Sellaisesta ei kannata enempää masentua! Tsemppiä! :hug:
 

Yhteistyössä