Mies epäilee että mulla on jotain peliä sen selän takana:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehiä vaikea ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehiä vaikea ymmärtää

Vieras
Oon nyt niin loukkaantunu mun miehelle :( Epäilee että salaan siltä jotain....
En ymmärrä yhtään siis miten se saattaa.....:( Meillä on kaikki hyvin jne ja VAUVAKIN TULOSSA niin tuo miettii että mitä salaan hältä... :( Miksi ihmeessä....

Alkuperäinen kirjoittaja :
omatunto miehelläs.. sillä taitaa itsellä olla jotain salattavaa. yleensähän noi hommat toimii juuri noin et pettäjä epäilee puolisoaan.

Komppi. Juuri näin, eli miehellä itsellään on jotain omalla tunnolla ja syyttää
sinua nyt sitten salailusta.

niin oon miettinyt mutta ku ei mun mies oo semmonen :( sellasta tyyppiä, en vois ikinä uskoa...kait! Ja siis minä en oo edes käyttäytyny mitenkään salaperäisesti että vois epäillä kun ei ole mitään! Ärsyttää vaan niin... :(

Alkuperäinen kirjoittaja miehiä on vaikea ymmärtää:
niin oon miettinyt mutta ku ei mun mies oo semmonen :( sellasta tyyppiä, en vois ikinä uskoa...kait! Ja siis minä en oo edes käyttäytyny mitenkään salaperäisesti että vois epäillä kun ei ole mitään! Ärsyttää vaan niin... :(

Niinhän ne kaikki.... eihän kukaan voisi uskoa omasta miehestää mitään pahaa, mutta niin se vaan yleensä menee tuo homma....

No kysyppä mieheltä, miksi hän näin epäilee? Vaikea meidän arvailla. Luulta vasti tosiaan on jotain omalla tunnollansa tai sitten joku kaveripiirissä ei ehkä pidä sinusta. Asia pitää selvittää. Ja jos miehellä ei ole konkreettisia todisteita ja ei ala selitystä tulemaan, niin kyllä epäilisin, että hänellä itsellään on nyt jotain kontollaan.

Monet pettäjät ovat sellaisia, että ovat erittäin mustasukkaisia ja koko ajan kontrolloivat puolisoa. Ajattelevat toki, että muutkin ajattelevat samalla tavalla..eli houkutuksia on heillä koko ajan, joten toki muillakin täytyy olla. Lisäksi monet pyrkivät pettämään ensin -aivan..seurustelu on täysin mahdotonta tällain ajattelevan kanssa.

Selvitä nyt tuo asia juurta jaksain. Ei sinun tartte kärsiä tästä asiasta, kun kerta mitään et ole tehnyt. Kissa pöydälle! Itse ainakin pitäisin tuota juurikin samoin äärimmäisenä kunnianloukkauksena ja huoneesta ei kyllä poistuttaisi, ennen kuin epäilyksille olisi selitys!

Tohon ei kannata luottaa, et mies ei ole sen tyylinen ja et ei ikinä uskois toisesta moista! Se ei vaan mene niin, koettu on monet kerrat..

Tai kaikki lähti siitä kun hän meni omaan meseensä ja siellä oli minun VANHA mese osoite jonka hän oli poistamassa mutta sitten hänellä luki omassa mesessään että henkilöllä eli minulla olisi uusi osoite, minun nimi ja sukunimi että mä olisin tehnyt uuden hänen tietämättään ja siis en tiedä tuosta osoitteesta mitään mikä hänellä on? Mitä ihmettä on saattanut käydä? Mies epäilee minua ihan turhaa ja kun yritän sanoa etten tiedä mistään mitään niin....

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
No kysyppä mieheltä, miksi hän näin epäilee? Vaikea meidän arvailla. Luulta vasti tosiaan on jotain omalla tunnollansa tai sitten joku kaveripiirissä ei ehkä pidä sinusta. Asia pitää selvittää. Ja jos miehellä ei ole konkreettisia todisteita ja ei ala selitystä tulemaan, niin kyllä epäilisin, että hänellä itsellään on nyt jotain kontollaan.

Monet pettäjät ovat sellaisia, että ovat erittäin mustasukkaisia ja koko ajan kontrolloivat puolisoa. Ajattelevat toki, että muutkin ajattelevat samalla tavalla..eli houkutuksia on heillä koko ajan, joten toki muillakin täytyy olla. Lisäksi monet pyrkivät pettämään ensin -aivan..seurustelu on täysin mahdotonta tällain ajattelevan kanssa.

Selvitä nyt tuo asia juurta jaksain. Ei sinun tartte kärsiä tästä asiasta, kun kerta mitään et ole tehnyt. Kissa pöydälle! Itse ainakin pitäisin tuota juurikin samoin äärimmäisenä kunnianloukkauksena ja huoneesta ei kyllä poistuttaisi, ennen kuin epäilyksille olisi selitys!

Peesi! mä ainakin vaatisin selitystä mieheltä ja jos sitä ei kuulu niin ukko pihalle!

ymmärsiköhän kukaan.... :( miten hänen mesessään voi lukea että mulla on joku uus mese ja minun nimellä siis kun ei oo!!! mutta ei usko....ja kun minäkään en tajua mitään ja nyt varmasti näytän syylliseltä hänen silmissään...eli hän luulee että oon tehnyt uuden mesen jossa on jotain ihme salarakkaita :( voi että....

Siis meseosoitteen takia hän on sitä mieltä, että sinä petät? Voi härrekyy. No, jos sulla on sinne uusi meseossa, niin varmaan vanha tunnus käy? Eli kokeileppas käykö ja näytä ne "salarakkaat". Nuo meseossat saattavat itsekseenkin uusiutua, mulla on ainaki nollut ongelmia koko systeemin kanssa. Eli jos te olette päivitelleet uutta meseä, niin sinne saattaa tulla vanhastakin vaan ne tunnukset..varisnkin jos et ole muistanut itse poistaa sitä vanhaa messenger-tiliäsi. Ja on mahdollista, että joku muu on sen myöskin tehnyt. Kuinka moni pääsee koneellenne?

On ok mun mielestä tervettä, ettei ole sinisilmäinen suhteessa -sukupuolesta riippumatta. Mutta jos toinen oikeesti aidosti ei edes tiedä, että hänellä on meseossa ja sitä hän ei käytä, niin johan on. Miettisin tuossa vaiheessa, onko kaveripiirissä jotain ei-positiivisesti sinuun suhtautuvia. Tai hän on voinut myös itse tehdä tuon mesetilin, jos hänellä itsellään on jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
samanlailla naiset epäilee aina ukkojaan.... Miks?? Onko se sit jotenki enemmän oikeutettua?

Naisten mielestä ilmeisesti on, mutta mies ei saisi epäillä akkaansa. Kummallisia nuo nykyajan naiset

Joko täällä on elämäänsä kyllästynyt atm tai akka vauhdissa. Tutki palstaa, niin oikeasti tiedät, mitä mieltä pettämisestä täällä ollaan -sukupuolesta riippumatta.

Lisäksi on ihan yleistä, että ihmisetn mielestä kaiken pitäisi olla niin sallittua ja saa lähtee ulkomaille tyttö- ja poikaporukalla..joten eiköhän tää asenne näy täälläkin -sukupuolesta riippumatta. Kaikkissa parisuhteissa tuota ei pidetä oikeen järkevänä.

en oo ikinä epäilly mutta nyt alkaa epäilyttää

No mikä se mailiosoite siinä ns. uudessa tilissä oli? Mies voi sen näyttää kyllä, jos et huomannut kysyä. Ja sitten kokeileppa vanhaa tunnusta. Jos et tiedä siihen tunnusta, niin sit sen oikeesti on täytynyt jonkun muun tehdä. Voit yrittää kysellä vanhaa tunnusta..tai jos osoite on erikoinen, niin silloin sama homma. JOs joku on tehnyt uuden tunnuksen, niin luulisi sähköpostiossaan tulleen jotain...

Sitä paitsi jos pettäisit, niin et kai niin idiootti olisi, että tekisit sen omalla nimelläsi? Totta kai niitäkin löytyy, mutta tuo on jo esntään älykkyysosamäärän aliarviointia X)

Alkuperäinen kirjoittaja Vanha tarina:
omatunto miehelläs.. sillä taitaa itsellä olla jotain salattavaa. yleensähän noi hommat toimii juuri noin et pettäjä epäilee puolisoaan.

Pitäisi sanoa tällaista kaikille äideille jotka päivittäin epäilevät miehensä puuhia tällä palstalla, vakoilee miehen puhelinta jne :whistle:

Mustasukkaisuus on terve osoitus välittämisestä, eikä siitä ole haittaa niin kauan kun osaa olla avoimesti mustasukkainen.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Pitäisi sanoa tällaista kaikille äideille jotka päivittäin epäilevät miehensä puuhia tällä palstalla, vakoilee miehen puhelinta jne :whistle:

Mustasukkaisuus on terve osoitus välittämisestä, eikä siitä ole haittaa niin kauan kun osaa olla avoimesti mustasukkainen.

No, monella on syytäkin epäilllä. Kaikki hämärä toiminta antaa siihen aihetta, jos esimerkiksi puhelin on joku salainen, eikä kerro missä käy, niin kyllähän se silloin on jotain hämärää oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

No, monella on syytäkin epäilllä. Kaikki hämärä toiminta antaa siihen aihetta, jos esimerkiksi puhelin on joku salainen, eikä kerro missä käy, niin kyllähän se silloin on jotain hämärää oikeasti.

Jep, itse toivon, että ihmiset osaisivat olla oikeesti epäilevämpiä monestikin. Lähipiirissä on paljon petettyjä ja itselläni olisi jo heti alusta hälytyskellot soineet..mutta kun pitää olla niin suvaitsevaista ja on typerää mustasukkaisuutta, jos epäilee..että! Sitten on se avioliitto siinä, koska nykyisin harvempi antaa pettämisen anteeksi -olemme suvaitsevattomampia tässä asiassa ja eroamme helpommin kuin ennen. Ja nämä seikat ovat ainakin mun mielestä pelkästään positiivisia, ellei ihan tosi pettäjän käytös muuttuisi ja kaikki menisi putkeen..ei onnistuisi kyllä minulta.

Jos toinen salailee paljon ja käy missä sattuu miten sattuu ja ei vastaile puhelimeen ym, niin onhan se nyt omituista. Eri asia jos on töissä tai jotain..kyllä aina soittaa ainakin takaisin, jos ei ehdi vastaamaan. Ja ei tietysti heti, jos toinen vastaa tartte näin ajatella..ja harvempi ajattelee..mutta jos se on jatkuvaa tai alkaa yllättäin. Toki voi toinen olla järjestämässä yllätystkin, mutta harvemmin näin. KYllä parisuhteessa pitää olla rehellinen ja avoin, siinä ollaan yhdessä. On epäreilua vaan häipyä johonkin kertomatta mitään ja missä kulkee, varsinkin jos on lapsia.

Tässä ei voi nyt tehdä mitään ku oon nyt yrittänyt saada selville mutta niin en oo saanut muuta ku sen että se maili osoite ei oo minun!!! mies ei usko minun sanaa vaan konetta!!!

Yhteistyössä