Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Aihe vapaa
Mies ei ymmärrä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE=""vaimo", post: 29682128"]</p><p>Pääosin arki on tasaista ja rauhallista ja ihan onnellistakin se on. Itse olen onnellinen nyt ainakin lapsista, jotka ovat aivan ihania ja rakkaita. </p><p></p><p>No, sitten mieheltä tulee sellaisia letkautuksia, jotka eivät vaan millään poraudu pääkoppaani, että miten joku voi edes sanoa tuollaista/ajatella noin epäreilusti ja törkeästi. Mies ei ole missään vaiheessa pyytänyt niistä anteeksi eikä ole sanonut, että olisi ollut väärässä. En edes halua puhua niistä, kun miehen mielipide on selvä ja alkaa vaan riiteleminen.</p><p></p><p>Esimerkiksi. Miehen mielestä talo pitää olla (myös pikkulapsiperheessä) puunattu täysin ja kaikki kaapit ja muut pitää olla kauniissa järjestyksessä. Ei riitä, että ulkopäin on nättiä, vaan myös kun avaa kaikki kaapit. Meillä on ihan liian vähän tilaa ja siitä olen miehelle sanonut. Siivoan kaappeja joskus, mutta aika nopeasti ne menevät taas epäjärjestykseen. Ei ole siis mitään heittämällä heitettyjä kaappeja vaan, että esim. leivontakaapissa en välttämättä osaa sanoa missä on jokin tuote ja tuotteet eivät ole suorassa ja kauniisti. On vajaita makaronipusseja, jotka voivat avautua ja lentää lattialle, jos vetää jostain alta toisen (kuten mies tekee). Olen myös laittanut vaikka kahvipakettia ihan kahvinkeittimen viereen ja maustepurkit jää helposti siihen hellanviereen eikä maustehyllylle. Miehestä näin ei saisi olla vaan kaikki pitäisi olla aina omilla paikoillaan. Sanon, että kiireessä olen näin tehnyt, mutta vastaus on "jos kaapit on siistit ja kaikki omilla paikoillaan, on aina siistiä". Mies raivostuu jos jätän jätän ruokalautasen pöytään ja menen pois tekemään muuta. syön usein kiireessä ja tiskikone on usein päällä. Musta on aivan sama lojuaako se lautanen siellä lavuaarissa vai pöydässä, josta sen kuitenkin itse parin tunnin sisällä laitan sitten tiskikoneeseen. Mies itse jättää omat lautasensa ties minne, vaikka sinne makuuhuoneen lattialle. Tietokoneen pöydällä minun vesilasini ärsyttää tai yksi kahvikuppi, mutta hänen koko päivän ruokalautaset on ihan ok jättää siihen. Minä ne siitäkin sitten vien tietysti. Sanoi, että on siistimpää, jos vain siinä on hänen tavaroita, ei mun. Sanoin, että hän on epäreilu ja tulen jättämään sen lasini siihen jatkossakin enkä vie, koska juon vettä jatkuvasti.</p><p></p><p>Olen meidän talon ainoa siivoaja (ei haittaa, olen äitiyslomalla, mies töissä). Jos mies tyhjentää tiskikoneen (tekee sitä max kerran kuussa), tulee heti sanomista kaappien järjestyksestä. Pudistellaan suunnilleen päätä ja kerrotaan minkälainen järjestys tulisi olla. Myönnän, että kupit ja lasit on usein sekaisin keskenään, kun kiireessä niitä sinne laitan, mutta muuten kyllä itselläni on ihan järjestys kaapeissa. </p><p></p><p>Kun aletaan riitelemään tästä "järjestyksestä", niin mies haukkuu minut suunnilleen sairaaksi lehmäksi ja kaikki johtuu siitä, että nukun koko miehen työssäoloajan vauvan kanssa kotona. Minulla olisi kuulemma 8 tuntia aikaa siivota ja järjestellä. Olen kyllä sanonut miten meillä arki menee ja nukun max tunnin päikkärit. Mies muistaa, kun raskaana ollessa saatoin nukkua tosi paljon, koska olin väsynyt ja kipeä. Sain siis sillonkin haukut, kun "vaan nukun". Samoin ihan vastasyntyneen kanssa vain nukuin. Tottakai olin väsynyt ja halusin nauttia pienestä vauvasta ja imetys kesti helposti puoli tuntia. Joskus tuli vihaisia tokaisuja, kun makoilin vauvan kanssa sängyssä, kun imetin, että taasko nukun. Vihaisesti siitä tokaisin aina takaisin, että makoilen, koska imetän ja en voi imettää samalla kun siivoan kämppää. Nukuin myös vauvan kanssa joskus tosi pitkään aamulla, koska olin väsynyt, koska yöllä vauva heräsi tosi usein. Näin en olisi miehen mielestä saanut tehdä, vaikka sanoin, ettei tätä kestä kauaa ja kohta olen täällä juoksemassa vauvan perässä ja nukkua en todellakaan saa.</p><p>'</p><p>Herään samaan aikaan kun mies, 7 aamulla, koska vauva herää. Mies tuntuu olevan kateellinen, kun mähän saan "nukkua" ja olla vaan. Vauva ryömii ja saa olla koko ajan katsomassa minne menee. Ei jaksa istua sylissä ja meillä hereillä olo on aika paljon sellaista, että yritän keksiä vauvalle tekemistä. En voi siis jättää yhtään yksinään. Siivoamiset hoidan niin, että laitan vauvalle portit vaikka keittiöön. Jossain vaiheessa vauva kyllästyy huoneeseen ja ilmoittaa siitä sitten. Siivoan yleensä mieluummin, kun vauva nukkuu. Miehestä en koskaan tee mitään, enkä ainakaan siivoa. Kumma kyllä joku sen keittiönkin siivoa ja lattiat, kun tuskinpa se puhtaana automaattisesti pysyy.</p><p></p><p>Oikeasti joka päivä, aina jos pystyn, imuroin, pesen lattioita ja siivoan. Jos mies näkee kun istun hetken katsomassa telkkaria (siis vauvan kanssa, samalla kun vahdin), sanoo jälkeenpäin miten olen taas ollut tekemättä mitään ja selitän vaan, ettei ole aikaa. Olen sanonut, että ota vauva niin siivoan kaappeja, pesen miehen pyykit. Miehellä on yleensä jotain muuta aina kesken ja katsoo vauvaa ehkä sellaisia 10 min pätkiä, max 30 min. Ei siinä, ihan hyvä isä se muuten kyllä on. </p><p></p><p>Suuttuu jos töiden jälkeen sanon, että menen suihkuun (olen joku max vartin). Hänestä minun pitäisi ehtiä käydä vauvan kanssa kun on töissä. Nukutan vauvan usein meidän sänkyyn päivällä, kun ei nukahda päivisin niin helposti omaan sänkyyn, enkä viitsi siirtää, kun herää helposti. Niin ei ymmärrä, että miksi en nukuta sinne omaan sänkyyn, että ihan oma vikani, jos en voi sinne suihkuun mennä (vauva siis voisi pudota meidän sängystä, jos en kuule kun huutaa). Eilen huusin, että miten se voi kohdella noin ja miten voi edes ajatella noin, etten voisi nopeasti suihkussa käydä YKSIN, kun sekin pitäisi vauvan kanssa hoitaa. Laittaa se sitten vaikka johonkin istuimeen (josta yrittää vängetä koko ajan pois) ja siinä sitten nopeasti peseytyä, kun hän on kuulemma väsynyt raskaan päivän jälkeen. </p><p></p><p>Mies saa vähintään kerran viikossa koko päivän olla vaan, kun usein käydään kyläilemässä ja muuta. Itse olen koko ajan kiinni lapsissa. Ei se siis mitään, tykkään lapsistani ja olen näin halunnut, mutta että toinen valittaa ja on oikeasti ihan vitun sika, kun en ehdi ja haluan ehkä päivässä myös hetken olla vaan. Olen sanonut, että on oikeasti tosi raskasta, kun on koko päivän lapsissa kiinni ja sitten kun ne saa nukkumaan, niin haluaisin oikeasti vaan välillä ihan vaan olla ja katsoa vaikka teeveetä. Mies tuntui ymmärtävän...mutta ...ihan samat jutut tulee silti taas, ei siis oikeasti ymmärrä. </p><p></p><p>Kun mies ei löydä puhtaita vaatteita niin valittaa mulle. Sanon, että pese pyykkisi itse, en niitä ehdi pestä, kun lasten vaatteita pesen koko ajan, jollei ne pyykit ole kodinhoitohuoneessa, josta automaattisesti laitan vaatteita pesuun. Sukkia ei ikinä löydä kun heittää niitä ties minne ja sitten mulle valitetaan asiasta. </p><p></p><p>Ja olen muuten monesti sanonut, että mene vittu mies siitä muualle asumaan, jos ei kelpaa. Ruoatkin sille teen ja olen kuulemma hyvä kokkikin. Toisaalta sitten en tiedä kumpi on parempi. Tuollaisen miehen kanssa eläminen ja sen valituksen kestäminen vai sitten, että en voi tosiaan edes lenkille lähteä yksin koskaan (käyn aika harvoin, kun koko ajan on jotain tekemistä ja huomaan vasta myöhään illalla, että nyt olen valmis, muttei jaksa enää). Jos olen pois niin illalla on vielä suurempi siivoaminen ja tekeminen edessä.</p><p></p><p>Ja mies on sanonut, että omasta mielestään hänen kuuluu minulle näistä asioista sanoa ja juuri niin kuin ne sanoo, muuten en opi.</p><p></p><p>Lapsen hiuksistakin valitti tänään, kun olin harjannut tukan ja laitoin pipon päähän. Lapsi otti pipon pois ja tukka sekaisin "lapsella on hiukset ihan sekaisin" ja tuijotus minuun. Eihän tuollaista voi minnekään viedä. Tokaisin takaisin "naisilla ja tytöillä on pitkät hiukset, ja ne kyllä menee sekaisin, jos sen pipon päähän laitat". </p><p></p><p>Kohta se varmaan kotiinkin tulee, enkä ole siivonnut edes tuota keittiötä kun on vituttanut niin paljon. </p><p></p><p>Voiko tuo mies edes rakastaa, jos on tuollainen. Ei kyllä ollut samanlainen, kun seurusteltiin eikä lapsia ollut. En edes tiennyt, että on tuollainen siivousfriikki. Välillä tuntuu, että sillä on lapsuus ollut niin kamalaa, että tarvitsee ulospäin ihmisille näyttää, että kaikki on täydellistä nykyään, eikä ole sellainen epäonnistuja kun vanhempansa. Lapsi ei voi lähteä ulos missä vaan vaatteissa (ei edes perus henkkamaukan paidassa, koska hänestä moni on ihan yöpaidan näköinen), pitäisi olla jotain pikkuaikuistenvaatteita, neuletakkia ja farkkua päällä.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE=""vaimo", post: 29682128"] Pääosin arki on tasaista ja rauhallista ja ihan onnellistakin se on. Itse olen onnellinen nyt ainakin lapsista, jotka ovat aivan ihania ja rakkaita. No, sitten mieheltä tulee sellaisia letkautuksia, jotka eivät vaan millään poraudu pääkoppaani, että miten joku voi edes sanoa tuollaista/ajatella noin epäreilusti ja törkeästi. Mies ei ole missään vaiheessa pyytänyt niistä anteeksi eikä ole sanonut, että olisi ollut väärässä. En edes halua puhua niistä, kun miehen mielipide on selvä ja alkaa vaan riiteleminen. Esimerkiksi. Miehen mielestä talo pitää olla (myös pikkulapsiperheessä) puunattu täysin ja kaikki kaapit ja muut pitää olla kauniissa järjestyksessä. Ei riitä, että ulkopäin on nättiä, vaan myös kun avaa kaikki kaapit. Meillä on ihan liian vähän tilaa ja siitä olen miehelle sanonut. Siivoan kaappeja joskus, mutta aika nopeasti ne menevät taas epäjärjestykseen. Ei ole siis mitään heittämällä heitettyjä kaappeja vaan, että esim. leivontakaapissa en välttämättä osaa sanoa missä on jokin tuote ja tuotteet eivät ole suorassa ja kauniisti. On vajaita makaronipusseja, jotka voivat avautua ja lentää lattialle, jos vetää jostain alta toisen (kuten mies tekee). Olen myös laittanut vaikka kahvipakettia ihan kahvinkeittimen viereen ja maustepurkit jää helposti siihen hellanviereen eikä maustehyllylle. Miehestä näin ei saisi olla vaan kaikki pitäisi olla aina omilla paikoillaan. Sanon, että kiireessä olen näin tehnyt, mutta vastaus on "jos kaapit on siistit ja kaikki omilla paikoillaan, on aina siistiä". Mies raivostuu jos jätän jätän ruokalautasen pöytään ja menen pois tekemään muuta. syön usein kiireessä ja tiskikone on usein päällä. Musta on aivan sama lojuaako se lautanen siellä lavuaarissa vai pöydässä, josta sen kuitenkin itse parin tunnin sisällä laitan sitten tiskikoneeseen. Mies itse jättää omat lautasensa ties minne, vaikka sinne makuuhuoneen lattialle. Tietokoneen pöydällä minun vesilasini ärsyttää tai yksi kahvikuppi, mutta hänen koko päivän ruokalautaset on ihan ok jättää siihen. Minä ne siitäkin sitten vien tietysti. Sanoi, että on siistimpää, jos vain siinä on hänen tavaroita, ei mun. Sanoin, että hän on epäreilu ja tulen jättämään sen lasini siihen jatkossakin enkä vie, koska juon vettä jatkuvasti. Olen meidän talon ainoa siivoaja (ei haittaa, olen äitiyslomalla, mies töissä). Jos mies tyhjentää tiskikoneen (tekee sitä max kerran kuussa), tulee heti sanomista kaappien järjestyksestä. Pudistellaan suunnilleen päätä ja kerrotaan minkälainen järjestys tulisi olla. Myönnän, että kupit ja lasit on usein sekaisin keskenään, kun kiireessä niitä sinne laitan, mutta muuten kyllä itselläni on ihan järjestys kaapeissa. Kun aletaan riitelemään tästä "järjestyksestä", niin mies haukkuu minut suunnilleen sairaaksi lehmäksi ja kaikki johtuu siitä, että nukun koko miehen työssäoloajan vauvan kanssa kotona. Minulla olisi kuulemma 8 tuntia aikaa siivota ja järjestellä. Olen kyllä sanonut miten meillä arki menee ja nukun max tunnin päikkärit. Mies muistaa, kun raskaana ollessa saatoin nukkua tosi paljon, koska olin väsynyt ja kipeä. Sain siis sillonkin haukut, kun "vaan nukun". Samoin ihan vastasyntyneen kanssa vain nukuin. Tottakai olin väsynyt ja halusin nauttia pienestä vauvasta ja imetys kesti helposti puoli tuntia. Joskus tuli vihaisia tokaisuja, kun makoilin vauvan kanssa sängyssä, kun imetin, että taasko nukun. Vihaisesti siitä tokaisin aina takaisin, että makoilen, koska imetän ja en voi imettää samalla kun siivoan kämppää. Nukuin myös vauvan kanssa joskus tosi pitkään aamulla, koska olin väsynyt, koska yöllä vauva heräsi tosi usein. Näin en olisi miehen mielestä saanut tehdä, vaikka sanoin, ettei tätä kestä kauaa ja kohta olen täällä juoksemassa vauvan perässä ja nukkua en todellakaan saa. ' Herään samaan aikaan kun mies, 7 aamulla, koska vauva herää. Mies tuntuu olevan kateellinen, kun mähän saan "nukkua" ja olla vaan. Vauva ryömii ja saa olla koko ajan katsomassa minne menee. Ei jaksa istua sylissä ja meillä hereillä olo on aika paljon sellaista, että yritän keksiä vauvalle tekemistä. En voi siis jättää yhtään yksinään. Siivoamiset hoidan niin, että laitan vauvalle portit vaikka keittiöön. Jossain vaiheessa vauva kyllästyy huoneeseen ja ilmoittaa siitä sitten. Siivoan yleensä mieluummin, kun vauva nukkuu. Miehestä en koskaan tee mitään, enkä ainakaan siivoa. Kumma kyllä joku sen keittiönkin siivoa ja lattiat, kun tuskinpa se puhtaana automaattisesti pysyy. Oikeasti joka päivä, aina jos pystyn, imuroin, pesen lattioita ja siivoan. Jos mies näkee kun istun hetken katsomassa telkkaria (siis vauvan kanssa, samalla kun vahdin), sanoo jälkeenpäin miten olen taas ollut tekemättä mitään ja selitän vaan, ettei ole aikaa. Olen sanonut, että ota vauva niin siivoan kaappeja, pesen miehen pyykit. Miehellä on yleensä jotain muuta aina kesken ja katsoo vauvaa ehkä sellaisia 10 min pätkiä, max 30 min. Ei siinä, ihan hyvä isä se muuten kyllä on. Suuttuu jos töiden jälkeen sanon, että menen suihkuun (olen joku max vartin). Hänestä minun pitäisi ehtiä käydä vauvan kanssa kun on töissä. Nukutan vauvan usein meidän sänkyyn päivällä, kun ei nukahda päivisin niin helposti omaan sänkyyn, enkä viitsi siirtää, kun herää helposti. Niin ei ymmärrä, että miksi en nukuta sinne omaan sänkyyn, että ihan oma vikani, jos en voi sinne suihkuun mennä (vauva siis voisi pudota meidän sängystä, jos en kuule kun huutaa). Eilen huusin, että miten se voi kohdella noin ja miten voi edes ajatella noin, etten voisi nopeasti suihkussa käydä YKSIN, kun sekin pitäisi vauvan kanssa hoitaa. Laittaa se sitten vaikka johonkin istuimeen (josta yrittää vängetä koko ajan pois) ja siinä sitten nopeasti peseytyä, kun hän on kuulemma väsynyt raskaan päivän jälkeen. Mies saa vähintään kerran viikossa koko päivän olla vaan, kun usein käydään kyläilemässä ja muuta. Itse olen koko ajan kiinni lapsissa. Ei se siis mitään, tykkään lapsistani ja olen näin halunnut, mutta että toinen valittaa ja on oikeasti ihan vitun sika, kun en ehdi ja haluan ehkä päivässä myös hetken olla vaan. Olen sanonut, että on oikeasti tosi raskasta, kun on koko päivän lapsissa kiinni ja sitten kun ne saa nukkumaan, niin haluaisin oikeasti vaan välillä ihan vaan olla ja katsoa vaikka teeveetä. Mies tuntui ymmärtävän...mutta ...ihan samat jutut tulee silti taas, ei siis oikeasti ymmärrä. Kun mies ei löydä puhtaita vaatteita niin valittaa mulle. Sanon, että pese pyykkisi itse, en niitä ehdi pestä, kun lasten vaatteita pesen koko ajan, jollei ne pyykit ole kodinhoitohuoneessa, josta automaattisesti laitan vaatteita pesuun. Sukkia ei ikinä löydä kun heittää niitä ties minne ja sitten mulle valitetaan asiasta. Ja olen muuten monesti sanonut, että mene vittu mies siitä muualle asumaan, jos ei kelpaa. Ruoatkin sille teen ja olen kuulemma hyvä kokkikin. Toisaalta sitten en tiedä kumpi on parempi. Tuollaisen miehen kanssa eläminen ja sen valituksen kestäminen vai sitten, että en voi tosiaan edes lenkille lähteä yksin koskaan (käyn aika harvoin, kun koko ajan on jotain tekemistä ja huomaan vasta myöhään illalla, että nyt olen valmis, muttei jaksa enää). Jos olen pois niin illalla on vielä suurempi siivoaminen ja tekeminen edessä. Ja mies on sanonut, että omasta mielestään hänen kuuluu minulle näistä asioista sanoa ja juuri niin kuin ne sanoo, muuten en opi. Lapsen hiuksistakin valitti tänään, kun olin harjannut tukan ja laitoin pipon päähän. Lapsi otti pipon pois ja tukka sekaisin "lapsella on hiukset ihan sekaisin" ja tuijotus minuun. Eihän tuollaista voi minnekään viedä. Tokaisin takaisin "naisilla ja tytöillä on pitkät hiukset, ja ne kyllä menee sekaisin, jos sen pipon päähän laitat". Kohta se varmaan kotiinkin tulee, enkä ole siivonnut edes tuota keittiötä kun on vituttanut niin paljon. Voiko tuo mies edes rakastaa, jos on tuollainen. Ei kyllä ollut samanlainen, kun seurusteltiin eikä lapsia ollut. En edes tiennyt, että on tuollainen siivousfriikki. Välillä tuntuu, että sillä on lapsuus ollut niin kamalaa, että tarvitsee ulospäin ihmisille näyttää, että kaikki on täydellistä nykyään, eikä ole sellainen epäonnistuja kun vanhempansa. Lapsi ei voi lähteä ulos missä vaan vaatteissa (ei edes perus henkkamaukan paidassa, koska hänestä moni on ihan yöpaidan näköinen), pitäisi olla jotain pikkuaikuistenvaatteita, neuletakkia ja farkkua päällä. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta sanaa on lauseessa: "Tupenrapinat"
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
Tänään 17:31
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
Tänään 17:28
vierailija
10 Viestiä
Aihe vapaa
3.
S kuvalehti:Suomalaisten harvinaislaatuinen luottamus päätöksentekijöiden ja hallintoon tuhottiin Sanna Marinin hallituksen aikana
Tänään 16:00
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Oikeiston kannatus on nousussa Romaniassakin
Tänään 15:22
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Suomen vasemmisto listasi suomalaiset, jotka vallankaappauksen jälkeen teIoitettaisiin tai karkotettaisiin Siperiaan
Tänään 14:47
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Maura Isabel vai Maura Ellen?
Tänään 14:47
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Erittäin hyvää päivää kaikille!!!
Tänään 13:44
Rätti Väsynyt
3 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Donald Trump: Armeija kadulle. Donald Trump haluaa karkottaa 11–12 miljoonaa maahanmuuttajaa, mutta tarvitsee siihen armeijan apua."
Tänään 13:21
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Ukrainan naiset ovat isänmaallisia
Started by vierailija
Tänään 12:14
Luettu: 165
Aihe vapaa
2.
Viro valmistautuu sotaan: Valmis evakuoimaan koko väestönsä ulkomaille ja räjäyttämään kaupunkinsa. Todennäköisin kohdemaa evakuoinneille olisi Suomi.
Started by vierailija
Tänään 10:14
Luettu: 156
Aihe vapaa
3.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Tänään 10:16
Luettu: 151
Aihe vapaa
4.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 150
Aihe vapaa
5.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 127
Aihe vapaa
6.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 124
Aihe vapaa
7.
Onko totta että gladiaattorien aikaan naisia sidottiin telineeseen ja härkä pani niitä?
Started by vierailija
Tänään 17:28
Luettu: 119
Aihe vapaa
8.
"Somalian entinen poliisijohtaja: Älkää lähettäkö lapsia tänne koraanikouluun"
Started by vierailija
Tänään 10:52
Luettu: 103
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Relaatiot 1004 Astetta Veemäisempi Rellu
2 min sitten
Aihe vapaa
3.
"Donald Trump: Armeija kadulle. Donald Trump haluaa karkottaa 11–12 miljoonaa maahanmuuttajaa, mutta tarvitsee siihen armeijan apua."
13 min sitten
Aihe vapaa
4.
Keksin hauskan Sanna M. vitsin. Keksikää tekin omanne.
20 min sitten
Aihe vapaa
5.
Onnenarpa ja Janne Antin
24 min sitten
Aihe vapaa
6.
Trump - Jeesus vai Antikristus?
25 min sitten
Aihe vapaa
7.
Wille Rydmanilla on tärkeää asiaa vihreään menoon kyllästyneille helsinkiläisille äänestäjille
31 min sitten
Aihe vapaa
8.
Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri
33 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Aihe vapaa
Mies ei ymmärrä
Bottom