Y
YKS akka vaan
Vieras
Tuli riitaa kun olivat minun poikani kanssa 3h rantsussa, vaikka heidän piti käydä vaan uimassa.
Ensinnäkin olin huolissani, että jotain on sattunut
Toiseksi heillä ei ollut eväitä mukana
Kolmanneksi 4v pojalla ei ollut rasvaa iholla...yms
Olen itse muutenkin kaikki päivät täällä hornantuutissa yksin 10kk tyttelimme kanssa, kun mies töissä ja kaikenhuipuksi olen raskaana ja tää helle tekee minut hulluksi....
Olis voinut ilmoittaa että aikovat olla kauemmin...tms...mutta ei ja kun asiasta "mainitsin"kovaäänisesti heidän palattuaan...hän loukkaantui ja meni mykäksi...nyt olen loppupäivän vaan itkeskellyt sohvannurkissa ja poikani kävi jo kysymässä, että mitä toi vesi on mitä äiti sun silmistä tulee...??
Mitä tein väärin?
Ja tekikö mieheni jotain väärin mielestänne?
Ensinnäkin olin huolissani, että jotain on sattunut
Toiseksi heillä ei ollut eväitä mukana
Kolmanneksi 4v pojalla ei ollut rasvaa iholla...yms
Olen itse muutenkin kaikki päivät täällä hornantuutissa yksin 10kk tyttelimme kanssa, kun mies töissä ja kaikenhuipuksi olen raskaana ja tää helle tekee minut hulluksi....
Olis voinut ilmoittaa että aikovat olla kauemmin...tms...mutta ei ja kun asiasta "mainitsin"kovaäänisesti heidän palattuaan...hän loukkaantui ja meni mykäksi...nyt olen loppupäivän vaan itkeskellyt sohvannurkissa ja poikani kävi jo kysymässä, että mitä toi vesi on mitä äiti sun silmistä tulee...??
Mitä tein väärin?
Ja tekikö mieheni jotain väärin mielestänne?