Mies ei välitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YKS akka vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YKS akka vaan

Vieras
Tuli riitaa kun olivat minun poikani kanssa 3h rantsussa, vaikka heidän piti käydä vaan uimassa.

Ensinnäkin olin huolissani, että jotain on sattunut
Toiseksi heillä ei ollut eväitä mukana
Kolmanneksi 4v pojalla ei ollut rasvaa iholla...yms

Olen itse muutenkin kaikki päivät täällä hornantuutissa yksin 10kk tyttelimme kanssa, kun mies töissä ja kaikenhuipuksi olen raskaana ja tää helle tekee minut hulluksi....

Olis voinut ilmoittaa että aikovat olla kauemmin...tms...mutta ei ja kun asiasta "mainitsin"kovaäänisesti heidän palattuaan...hän loukkaantui ja meni mykäksi...nyt olen loppupäivän vaan itkeskellyt sohvannurkissa ja poikani kävi jo kysymässä, että mitä toi vesi on mitä äiti sun silmistä tulee...??
Mitä tein väärin?
Ja tekikö mieheni jotain väärin mielestänne?

olet ihan liian herkkä, kummallinen aihe alkaa riidellä....eikä tehnyt väärin miehesi, kiva kun viitsii viettää aikaa poikansa kanssa, ja ainakin minä luotan lapsieni isään!!!

hän ehkä ajatteli että on hyvä ihminen kun vie pojan rannalle ja on kunnolla pitämässä yhdessä hauskaa.. ei miehet välttämättä tajua mitä teki väärin.. ilman ruokaahan pärjää,oliko niillä juotavaa mukana,tai sit ovat käyneet kiskalla. varjossakin voi olla rannalla.

Siis kysessä oli minun poikani ja puhetta oli kun lähtivät että käyvät uimassa vaan!

Ja puhelimen oli jättänyt autoon, ettei sitä varasteta rannalla...

Tuollaisia ne miehet monesti on, eivät vaan huomaa kaikkia juttuja. Tarkoitti varmasti hyvää ja ajatteli että sinä saat vähän helpommat olot kotona kun meni pojan kanssa ulos.

Et loukkaantunut turhasta. On ihan eria asia sanoa käyvänsä uimassa kuin se, että ollaan 4 tuntia rannalla. Ja lisäksi tuo ilman syötävää, aurinkovoidetta, kännykän tavoittamattomissa. Kyllä mäkin olisin huolestunut ja vihastunut enkä ole edes raskaana.

Oliko teillä sen kummemmin puhetta kuinka kauan tuo uiminen kestää? Oliko teillä joku meno tms. jonka takia olisi pitänyt tulla aikaisemmin?

Mukavaa että mies touhuaa pojan kanssa eikä esim. kiirehdi uimasta pois jos lapsi tykkää ja mihinkään ei ole kiire.

Negatiivista on se ettei pojalle ollut laitettu rasvaa ja toivottavasti jotain juotavaa on tarjonnut, vaikkei evästä olllutkaan.

Taisi olla vaan kaikkien asioiden yhteensattuma että kilahdit.... sano että ensi kerralla hän voisi ilmoittaa jos menee yli tunti tms. ja muistaa rasvata....

Miten mun ois pitänyt sitten käyttäytyä kun palasivat...olin jo raivosta kankeena täällä valmiina...oisko vaan pitänyt esittää ettei tunnu missään...??

Varmaan osittain myös vaikuttaa sekin että miehen vikoja lomapäiviä tässä vietetään ja tämän kahden viikon aikana on mies ollut virvelöimässä useaan otteeseeen ja minä en ole käynnyt missään ilman tyttöämme...luulin tosiaan että kun miehen loma alkaa...se olisi osittain myös minun lomaani...;(

Alkuperäinen kirjoittaja YKS akka vaan:
Siis kysessä oli minun poikani ja puhetta oli kun lähtivät että käyvät uimassa vaan!

Eli mies ei saisi viettää aikaa pojan kanssa kun ei ole hänen biologinen isänsä?? Mikset ole tyytyväinen kun mies haluaa kohdella poikaasi hyvin ja luoda häneen hyvän suhteen? Tuollaiset miehet on harvassa, onneksi minulla on yksi sellainen. Olis kamalaa, jos mieheni kohtelisi minun lapsiani eriarvoisesti kuin yhteisiä lapsiamme.

Vai pelkäsitkö että hän aikoi hukuttaa poikasi??

No miehet ovat tuollaisia. Ei kannata kovasti hermostua. Harmi tietenkin jos iho paloi tmv. mutta nälkään tuskin tuossa ajassa kuolee :) Miksi et muuten lähtenyt mukaan, olisi varmaan tehnyt hyvää sinulle ja tytöllekin?

oisin kai minäkin saattanut suutahtaa, mutta mies ei varmaan tosiaankaan tajunnut että teki jotain väärin. Kun miehet vaan ei yksinkertasesti tajua. Kannattaa miehelle infota että ei 4v voi olla auringossa montaa tuntia suojatta ja juomatta yms. ja että äiti huolestuu jos ei ilmoiteta aiottua pitemmästä poissaolosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja YKS akka vaan:

Eli mies ei saisi viettää aikaa pojan kanssa kun ei ole hänen biologinen isänsä?? Mikset ole tyytyväinen kun mies haluaa kohdella poikaasi hyvin ja luoda häneen hyvän suhteen? Tuollaiset miehet on harvassa, onneksi minulla on yksi sellainen. Olis kamalaa, jos mieheni kohtelisi minun lapsiani eriarvoisesti kuin yhteisiä lapsiamme.

Vai pelkäsitkö että hän aikoi hukuttaa poikasi??

En pelännyt, tietenkään...minun j apoikani kahdenkeskinnen aika on rajallinen...nähdään jokatoinen viikonloppu 2 vrk ajan ja en halua silloinkin olla hänestä erossa

Ymmärrän sinua!

Meillä mies saattaa unohtua lasten kanssa ties minne, eikä hän itse tunnu tajuavan ajankulua. Monesti olen luennoinut siitä, että lasten pitää saada syötävää ja juotavaa tarpeeksi (varsinkin nyt sitä juotavaa)
Hänen paras puolustus on: En huomannut kun aika meni niin nopeaa.
Nyt kun olen tätä touhua seuraillut, niin aina, eli joka kerta, kun mies ottaa lapset jonnekkin mukaansa, niin annan heille matkaan juotavaa ja esim. hedelmää/keksiä, ettei pääse huono olo yllättämään.

Yhteistyössä