Mies ei vaan osaa.

Babylonin Riippuva Puutarha

Aktiivinen jäsen
26.11.2008
13 509
1
36
Mä olen meidän sakin ainoa ja suht häpeilemätön unikeko. Ajoittain mies nurisee että hän nousee aina tytön kanssa aikaisin, kun mä taas jään sänkyyn pöhnimään.
Tänä aamuna kaikki sujui suunnitelman mukaan: mä aloin saavuttaa tietoisuuden samaan aikaan kun tyttö alkoi heräillä, ja supatin sille että "annetaan isin nukkua, lähdetään hiljaa alakertaan sitten kun haluat". Klo 7 me sitten noustiin. Meni ehkä 5 minuuttia siitä, kun yläkerrasta alkoi kuulua ääniä ja mies ilmestyi alakertaan. Siinä meni mun efortit. Lähti se mun mieliksi vielä vaatteet päällä takaisin, mutta eihän se nyt oo sama ollenkaan.

Mies ei vaan osaa. :xmas:

no mutta nythän voitkin sitten huomenna jäädä sänkyyn kun mies nousee ylös... kun jos ei se kuitenkaaan sinne sänkyyn jää niin ei kait sitä nyt molempien tarvii nousta het aamusta :D

Voi kun teillä on ihania aamuja. Oli mullakin joskus. Mielissäni olen ja kovasti onnellinen aikuisista lapsistani. Kyllä niistä tuli ihan täyspäisiä, mutta vaikka vajavaiseksi äitinä tunnenkin itseni niin rakasta niitä kahta ihan yli kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Voi kun teillä on ihania aamuja. Oli mullakin joskus. Mielissäni olen ja kovasti onnellinen aikuisista lapsistani. Kyllä niistä tuli ihan täyspäisiä, mutta vaikka vajavaiseksi äitinä tunnenkin itseni niin rakasta niitä kahta ihan yli kaiken.

Oli kyllä sikäli, jos totta puhutaan. :)
Mä oon kans vähän tämmöinen... Ei ihan esimerkkitapaus. :xmas:

Mulla on usein sama juttu,kun mies nousee lasten kanssa en vaan saa enää unta.Tänäänkin heräilin pitkin aamuyötä ja 6 maissa luovutin ja nousin katsomaan telkkaria,nyt voisikin jo ottaa pienet päikyt. :D

Yhteistyössä