Mies ei tykkää siitä miten suutelen, sanoo että pidän päätä väärässä asennossa ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Enkö vaan osaa suudella?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Enkö vaan osaa suudella?

Vieras
ja lisäksi en ilmeisesti osaa käyttää kieltä oikein.

Mies oli viisi päivää matkoilla ja kun eilen näimme, halusin ihan hirveästi suudella, mutta oon lukossa asian suhteen, koska mies sanoi joskus pari viikkoa sitten, että mua on vaikea suudella, koska pidän leukaa liian alhaalla ja hän joutuu kuulemma vääntämään epämukavasti ja lisäksi kallistan päätä kuulemma liikaa sivulle. Miehen mukaan päitä kuuluu kallistaa vain juuri sen verran, että nenät kuitenkin ovat vierekkäin (koskevat toisiaan).

Viime yönä kun sitten oltiin sängyssä, suutelin miestä ja sen jälkeen hän sanoi, että asento oli väärä. Suutelin sitten uudelleen niin että nenät oli ihan vieretysten ja silloin kuulemma suutelin oikein. Mutta sekin oli ennemmin vain pari pientä pusua, kunnes mies ikään kuin hautasi kasvonsa tyynyyn. Pyysin, että mies suutelisi minua niin kuin haluaa itse tulla suudelluksi, koska en oikeasti tiedä, mutta mies sitten vaan nukahti.

Kunnon kielisuudelmia en ole saanut nyt pariin viikkoon sen jälkeen kun mies tästä suuteluasiasta sai mainittua. Sanoin, että yritän keskittyä muuttamaan noi tapani ja samalla kuitenkin sanoin miehelle myös, ettei kukaan koskaan ole aiemmin antanut mulle tällaista palautetta. Hyväksi suutelijaksi on pari miestä kehunut.

Mitä sen kielisuudelman aikana sitten pitäisi tehdä? Kun mies on tehnyt kielellään pyörivää liikettä, olen vastannut samoin. Mutta mies sitten sanoi, että sen ei kuulu olla mekaanista vaan kuin tanssia.

Välillä käytän pusujen aikana vähän kieltä, että mies ymmärtäisi vinkin ja suutelisi minua kunnolla kielen kanssa, mutta tuntuu vaan turvautuvan (?) ja pusut loppuu tosi pian.

Tiedän, että tämä kuulostaa nyt ihan älyttömältä ja lapselliselta tilanteelta, mutta olemme kuitenkin 28- ja 30-vuotiaita!

Mua jo itkettää tämä tilanne, kun haluisin vaan suudella kunnolla ja pitkään, mutta ilmeisesti mies ei vaan pidä siitä miten suutelen, koska kääntää melkein aina pään pois parin suukon jälkeen. Mitä teen? :(

Kyyninen kun olen niin tuli ensimmäiseksi mieleen, että miehesi on suudellut jonkun muun kanssa, ja suutelu onkin ollut uuden huumassa parempaa kuin kotona. Eipä paljon siinä tapauksessa auta pään kääntelyt.

Pääpointti on, että mies kaipaa entistä tyttöystäväänsä ja hänen tapojaan. Lisäsi miehellä on todennäköisesti ulkopuolinen suhde joko entiseen tyttöystäväänsä tai johonkin toiseen. Lisäksi mies on idiootti kun valittaa, eikä kuitenkaan opasta kunnolla mistä pitää.

Hmm... Mies on eronnut edellisestä lyhytaikaisesta tyttöystävästään 7 kuukautta ennen kuin aloimme seurustella.

Mies on ranskalainen ja kuulemma on saanut todella hyviä ranskalaisia eli kielisuudelmia vain ranskalaisilta. Eli tavallaan olette varmaan oikeassa, että menneisyydessä on varmasti jotakin naisia, joiden kanssa suutelemisesta on todella tykännyt.

Mielelläni ottaisi vaikka tunnin mittaisia "koulutustuokioita" miehen kanssa, että vain kokeiltaisiin erilaisia tapoja ja puhuttaisiin, mistä tykätään jne. Mutta miehellä on (lievä) ADHD ja hänen taitaa olla vaikea keskittyä tuollaiseen.

Harmittaa ihan älyttämästi. Mietin, auttaisiko, jos vaan hyväksyn nyt asian enkä tee aloitetta suutelemiseen vaan odotan, että mies pussaa minua ja koitan silloin muistaa pitää pääni "oikeassa" asennossa?

Seksi kuitenkin on tosi hyvää. Kaipaan vaan niin paljon kunnollisia kielareita. Kerran pari viikkoa sitten (ennen tätä suudelmakeskustelua) olin älyttömän kiimoissani ja mies pussaili muutamasti. Silloin sitten pyysin, että eikun kunnolla. Ja sainkin silloin sitten kunnon suudelman kielen kanssa ja se tuntui niin ihanalta! Huokaus.

Kysynkö nyt sitten mieheltä suoraan, kaipaako jotakin entistään?

Menkää pussauskoppiin:LOL: no oikeasti taitaa johtua siitä adhd:sta jos on noin vaikeeta opettaa suutelemaan kun voisi aloittaa vaikka niin että sinä et väännä sitä päätä jne..tai ehkä apteekista kannattaisi kysyä hajunpoistosuuvettä

Mietin jo totakin pahanhajuista hengitystä, mutta ei se sitä ole. Tunnistan kyllä, kun hengitykseni ei ole raikkaimmillaan (esim. aamulla tai syötyäni jotain), mutta nytkin viime yönä olin juuri juuri pessyt hampaat ja purskuttanut Listerinellä.

Kaikenlaista... Koskaan en oo aiemmin joutunut tällasta miettimään. Mutta niin sanoi mieskin, ettei ole koskaan joutunut sanomaan kenellekään aiemmin pään asennosta. Tiedä sitten.

Et voi muuttua miehen entisten tyttöystävien kaltaiseksi - sinun ei tarvitse, se ei ole mahdollista, eikä sen yrittämisestä ole mitään muuta kuin haittaa. Mies joko pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, tai sitten ei. Ellei mies koe kanssasi riittävää kemiaa, suutelu ei ehkä tunnu siltä miltä miehen mielestä "pitäisi". Siksi mies on hieman haluton suutelemaan. Seksi miehille tietysti kelpaa.

Toki kumppanin kanssa kannattaa jutella siitä mistä pitää ja mistä nauttii seksissä. Yhdessä sitä voidaan sitten harjoitella jos molemilla on tahtoa. Nyt kuitenkin kuulostaa siltä, että mies on turhatunut kun ei suudellessa koe suuria tunteita.

On satavarmaa, että tulevaisuudessa saat miehen, joka nauttii suutelusta kanssasi ja sovitte suudellessakin paremmin yhteen.

En millään haluaisi erota, mutta tämä juttu varmaan alkaa kohta kasvaa liian isoksi mun pään sisällä. Vaikka tiedän kyllä muuten, että mies pitää mua seksikkäänä.

Kovasti nyt tulee ehdotuksia, että pitäisi erota... :(

Mutta jos nyt kuitenkin vielä ottaisin asian puheeksi. Onko ehdotuksia, miten muotoilen asian? Ettei nyt mene sitten ylidramaattiseksi. Mietin, että sanoisin, että suuteleminen olisi mulle tosi tärkeetä ja että koitettaisiinko jotenkin parantaa tilannetta?

Kovasti nyt tulee ehdotuksia, että pitäisi erota... :(

Mutta jos nyt kuitenkin vielä ottaisin asian puheeksi. Onko ehdotuksia, miten muotoilen asian? Ettei nyt mene sitten ylidramaattiseksi. Mietin, että sanoisin, että suuteleminen olisi mulle tosi tärkeetä ja että koitettaisiinko jotenkin parantaa tilannetta?
Etsi sellainen mies jonka kanssa mietit yhteisten keinutuolien hankkimista.
Älä käytä minuuttiakaan mieheen jonka kanssa joudut miettimään, että osaatko pussata.

...te ette kumpikaan tee täysin toista miellyttävällä tavalla, mutta vain hän alkaa syyttelemään että sinä teet väärin.
Asian voisi halutessaan ilmaista myös nätimmin, asiaa voisi halutessaan myös opettaa ja opetella kiihottavasti mutta ei. Silloin kyse on juurikin tuosta, että tunnetasolla ette kohtaa, hän on ollut enemmän rakastunut johonkin muuhun.

Ja niin kuin edellä sanottiin, kyllä seksi kelpaa ilman rakkauttakin kenelle vaan.

Näin se nyt sori vaan on, ei ole Se Oikea Hän Sinulle.

Ei hitto... Nyt tulee todella paha mieli, mitä enemmän tätä ajattelen. Että jos mies ei tosiaan tunnekaan niin paljoa mua kohtaan :(

Haluan kuitenkin tehdä vielä parhaani ja koitan illalla puhua miehen kanssa, koska en ole vielä kertonut miehelle selkeästi, että asia todella mua vaivaa.

Mies kuitenkin tulee esimerkiksi joka aamu makkariin antamaan suukon töihin lähtiessään, joten ei ole kyse siitä, etteikö oma-aloitteisesti pussaisi. Mutta joku lukko siinä on, että kun haluaisin esimerkiksi tosi paljon halata ja suudella miestä, kun tapaamme töiden jälkeen, tunnen jotenkin anovani niitä suukkoja (voi olla, että tosiaan vain tunnen niin) ja sitten muutaman pusun jälkeen mies ottaa vain halaukseen ja laittaa päänsä olkani yli, enkä pääse enää suutelemaan.

Ja on ihan totta tuo, ja noin itsekin ajattelen, että ei hänkään mua nyt täydellisesti suutele (kun antaa nyt lähinnä niitä suukkoja huulet suljettuina), mutta en ole hänelle todellakaan sanonut, että hän tekisi jotain väärin. Musta olisi ihan mahtavaa harjoitella kiihottavalla tavalla (kuten edellinen kommentoija sanoit) ja olen yrittänyt sitä ehdottaa, mutta täytyy nyt vielä illalla koittaa ottaa suoraan puheeksi. Mies kun on sanonut, ettei ymmärrä aina vihjeitä, vaan haluaa, että sanotaan suoraan.

...te ette kumpikaan tee täysin toista miellyttävällä tavalla, mutta vain hän alkaa syyttelemään että sinä teet väärin.
Asian voisi halutessaan ilmaista myös nätimmin, asiaa voisi halutessaan myös opettaa ja opetella kiihottavasti mutta ei. Silloin kyse on juurikin tuosta, että tunnetasolla ette kohtaa, hän on ollut enemmän rakastunut johonkin muuhun.

Ja niin kuin edellä sanottiin, kyllä seksi kelpaa ilman rakkauttakin kenelle vaan.

Näin se nyt sori vaan on, ei ole Se Oikea Hän Sinulle.
Mä olen vanha ja kuvottava äijä.
Minulla on vissiin ikuisesti etsinnässä Peppi
Semmoiset ovat hemmetin harvinaisia.

Mutta voin vakuuttaa että osaan puhua tai pussata.
Hyvin tai huonosti.

Mies joka kyseenalaistaa pussaustaitosi ei ole mies jonka kanssa miettisit yhteisiä keinutuoleja.

Älä sitä hirveästi sure, että mies ei ehkä tunne yhtä vahvasti sinua kohtaan, kuin sinä häntä kohtaan. Niin se yleensä aina on, että toinen tuntee vahvemmin. Itse päätät kenen kanssa olet suhteessa ja kauanko. Kuulostat ihanalta naiselta joka pitää suutelusta ja läheisyydestä.

Kumpikaan teistä ei suutele väärällä tavalla - olette vaan oppineet suutelemaan eri tavalla. Mutta kuten todettu, kyse tuskin on tekniikasta, vaan mies vain ilmaisee tunnevajauksen noin. Saataa hän itsekin kuvitella, että ongelma ollsi suutelutekniikassa.

Jos pieni vitsi sallitaan, niin miten ne Ranskassa edes voivat suudella päätä vain lievästi kallistaen, nenät vierekäin, koska eihän siitä mitään tule kun ranskalaisilla on sen verran isot nenät...

No mutta - teillahan kuulostaisi olevan sitten edessa ihana suutelukoulu :)! (..ja mun nappikselta puuttuu pisteet aakkosista eli laita lukiessasi paikalleen, niin saattaa tekstista joku tolkku tulla :D) En ma nyt ihan heti eroamassa olisi, sain sellaisen kasityksen kylla etta teilla kuitenkin synkkaa, olette laheisia ja yhteiselo sujuu...kummankin aikaisemmat kokemukset suutelemisesta taitavat vain olla jotenkin pinnalla.

Nyt ei sitten muuta kuin opettelemaan se teidan kahden oma tapa :). Suutelemisessahan sita juurikin tehdaan, tutustutaan kaikessa rauhassa toista maistellen ja viipyillen, kokeillen, hiukan leikitellen, tunnetilaa aistien... Ja hyvanen aika, kannattaahan tuostakin ihan vain jutella toiselle, etta mista itse tykkaa ja pitaa, entas sina :)?

Ei muuta kuin jatkamaan vain sita tutustumismatkaa toisiinne :)

Yhteistyössä