mies ei "tykkää" mun työstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitäs luulette, muodostuuko tästä myöhemmin ongelmia, nimittäin teen aika paljon yötöitä (noin 2/3 öitä, loput muita vuoroja). Mies ei tykkää että teen yövuoroja, syytä tähän en tiedä, mutta jatkuva valitus on päällä noista minun vuoroista. Tänäänkin aamulla kun tulin töistä, tokaisi vain että etsisit sinäkin sellaisen työn, jossa nukutaan yöllä eikä olla töissä. Teen yövuoroja, koska itse tykkään niistä ja palkassakinhan se näkyy. Lisäksi lasten kannalta on ollut tosi helppoa kun olen päivisin kotona. Niiden ei ole tarvinnut siis koulun jälkeen olla yksin kotona. Ja esim nyt joulun ja uudenvuoden välillä kun koulut ja kerhot ovat kiinni niin lapsille pitäs hommata hoitaja, mikäli en olisi yötöissä ja siis päivällä lasten seurana kotona.

Mitä se miehellesi kuuluu? Tärkeintä on, että sinä tykkäät työstäsi.

Miksei miehesi tykkää yövuoroista. Kokeeko hän sen häiritsevän seksielämäänne vai onko hän sairaalloisen mustasukkainen ja pelkää sinun pettävän häntä? Muita syitä en keksinyt. Noista kumpikaan syy ei ole järkevä, vaan tuollaisista ei kannata välittää.

Mitä se miehellesi kuuluu? Tärkeintä on, että sinä tykkäät työstäsi.

Miksei miehesi tykkää yövuoroista. Kokeeko hän sen häiritsevän seksielämäänne vai onko hän sairaalloisen mustasukkainen ja pelkää sinun pettävän häntä? Muita syitä en keksinyt. Noista kumpikaan syy ei ole järkevä, vaan tuollaisista ei kannata välittää.

Jospa se mies ei tykkää olla lasten kanssa, katokku ihmisen pitää joskus nukkuakki.

[QUOTE="vieras";22607566]Jospa se mies ei tykkää olla lasten kanssa, katokku ihmisen pitää joskus nukkuakki.[/QUOTE]

Niin varmaan, olet nyt ihan pihalla asiosta.

[QUOTE="vieras";22607566]Jospa se mies ei tykkää olla lasten kanssa, katokku ihmisen pitää joskus nukkuakki.[/QUOTE]

Siis mitä oikein tarkoitat ettei tykkää olla lasten kanssa? Siis illalla kun lähden töihin, lapset nukkuu jo. Eikai miehen tartte niiden kanssa varsinaisesti ollakaan, kyllä se saa ihan yönsä rauhassa nukkua. Minä kai se enemmän lasten kanssa olen vaikka yötyötä teenkin.

Yhteistyössä