Mies ei tullut kotiin yöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt haluan olla harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SILLON SE VOI TEKSTAAKKIN PUUSILMÄ

Ootko sä koskaan ollu kännissä? Väitän, että harvalle tulee mieleen enää tekstata, jos on yrittänyt soittaa, eikä ole vastattu. Tai ei mulle ainakaan tulis.

Eikä tarvi huutaa, kuulen vähemmälläkin.

meillä on pelisäännöt.eipä tule turhia riitoja tai tarvi kirjottaa epätoivosena tänne.JA KYLLÄ HUUDAN JOS SILTÄ TUNTUU.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt sain miehen puhelimen päähän,kaverinsa luona on ollut ja lähden nyt hakemaan sen sieltä kotiin.Saattaahan olla että ylireagoin asioista kun olen ollut aika ailahtelevainen raskaudesta johtuen.Kiitokset kommentoineille,mielikin laantui niin että pystyy asialliseen keskusteluun ilman huutoa.

Olis nyt vielä tajunnut laittaa yöllä viestin missä on.
Ja tietenkin nukkui aamulla kun sille soitit:)
Loppu hyvin,kaikki hyvin:)

Alkuperäinen kirjoittaja PUUSILMÄLLE:
meillä on pelisäännöt.eipä tule turhia riitoja tai tarvi kirjottaa epätoivosena tänne.JA KYLLÄ HUUDAN JOS SILTÄ TUNTUU.

Varmaankin sinun keksimäsi pelisäännöt, ja ukkoparkas joutuu heti ulkoruokintaan, kun yhdenkin väärän sanan vinkaisee ;) Tai ellei ihan ulkoruokintaan, seksillä tai sen antamatta jättämisellä ainakin kiristät, eikö :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt sain miehen puhelimen päähän,kaverinsa luona on ollut ja lähden nyt hakemaan sen sieltä kotiin.Saattaahan olla että ylireagoin asioista kun olen ollut aika ailahtelevainen raskaudesta johtuen.Kiitokset kommentoineille,mielikin laantui niin että pystyy asialliseen keskusteluun ilman huutoa.

Olis nyt vielä tajunnut laittaa yöllä viestin missä on.
Ja tietenkin nukkui aamulla kun sille soitit:)
Loppu hyvin,kaikki hyvin:)

Joo,nukkui kuin tukki,kaverinsa vastasi puhelimeen kun oli kuullut sen soivan ja herätti miehen.Ei varmaan tajua viestiä laittaa,nytkin ihmetteli miks oon niin hermona.Putkiaivot...

Olis kannattanut pitää se puhelin päällä.Koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua.
Vaikka meneehän miehesi varmaan viihteelle joskus kun vauvakin jo maailmassa eikä sitten välttämättä tule pidettyä puhelinta päällä tai ehkä päällä mutta äänettömällä.Tietysti soittoääntä voi aina hiljentää

Olis kannattanut pitää se puhelin päällä.Koskaan ei tiedä mitä voi tapahtua.
Vaikka meneehän miehesi varmaan viihteelle joskus kun vauvakin jo maailmassa eikä sitten välttämättä tule pidettyä puhelinta päällä tai ehkä päällä mutta äänettömällä.Tietysti soittoääntä voi aina hiljentää

Juu niinhän se pitäisi pitää,oon vaan aina ottanu äänet pois yöksi kun on pari fiksuakin fiksumpaa tuttua jotka soittelee myöhään ja pummailee tuubassa kyytiä milloin minnekkin,koska olen raskaana niin olen luonnollisesti selvinpäin ja heidän mielestään joutava toimimaan juoppokuskina.

Kyllä mä olisin ottanut herneet nenään jos ei tulla baarin jälkeen kotia. Meillä on pelisäännöt siitä, että kumpikaan ei lähde baarista jatkoille/kavereille yöksi vaan tulee suoraa kotia. Mun mielestä parisuhteeseen ei kuulu se, että ei voi tulla baarista kotio vaan pitää vielä lähtee jonnekkin jatkaa iltaa.

Tehköön kukin tyylillään, mutta turha on luokitella pirttihirmuiksi toisia ihmisiä jos perheeseen on pelisäännöt vastaaviin tilanteisiin laadittu ja niitä ei noudateta.

Alkuperäinen kirjoittaja siveydensipuli:
Kyllä mä olisin ottanut herneet nenään jos ei tulla baarin jälkeen kotia. Meillä on pelisäännöt siitä, että kumpikaan ei lähde baarista jatkoille/kavereille yöksi vaan tulee suoraa kotia. Mun mielestä parisuhteeseen ei kuulu se, että ei voi tulla baarista kotio vaan pitää vielä lähtee jonnekkin jatkaa iltaa.

Tehköön kukin tyylillään, mutta turha on luokitella pirttihirmuiksi toisia ihmisiä jos perheeseen on pelisäännöt vastaaviin tilanteisiin laadittu ja niitä ei noudateta.

Samat säännöt pätee meilläkin :wave:

Ja te ihmettelitte miksi minä lähden kuskiksi miehelleni ja sen kaverille tänään.. on paljon mukavampi saada vähän huonokuntoisempikin uros kotiin kuin miettiä että missähän on ja milloin ehtii kotiutua! Ja se, että otan huolekseni myös kaverin perheen niin se on vaan osa minua. Vaikka kuinka haukun kaikki kun sille päälle satun niin oikeasti huolehdin aina kaikkien hyvinvoinnista ihan väsymykseen asti.

Varmaankin sinun keksimäsi pelisäännöt, ja ukkoparkas joutuu heti ulkoruokintaan, kun yhdenkin väärän sanan vinkaisee ;) Tai ellei ihan ulkoruokintaan, seksillä tai sen antamatta jättämisellä ainakin kiristät, eikö :D

mikä sulla on ongelma?vanha akka

mikä sulla on ongelma?vanha akka

Mun ex harrasti sitä et jätti tulematta kotiin yöksi. En odottanut miestä pesismaila kädessä, juttelin aina rauhallisesti vaikka vihainen olin. Tyhmänä uskoin miehen selitykset, vaikka välillä soi hälytyskellot päässä :/ Erottuamme mulle valkeni ettei ne reissut ihan niin viattomia olleetkaan :/
Onneksi kaikki miehet ei oo yhtä mulkeroita, vaan löytyy myös rehellisiä ja reiluja miehiä. Kuten nykyinen mieheni. Häneen luotan ihan täysin eikä hän ole siis koskaan ikinä antanut aihettakaan muuhun.

Hyvä että AP´n mies oli vaan rehellisesti kaverinsa luona :)

Mun ex myös jäi "kaverin" luo baarireissujen jälkeen...jossain vaiheessa selvis sit että oli vähä intiimimpää suhdetta sen "kaverin" kanssa ja (muummuassa)tästä syystä on nyt ex..

Nykyinen mies kyllä tulee AINA kotiin, ne harvat kerrat kun baarissa käy!