Mies ei tullut kotiin yöksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt haluan olla harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt haluan olla harmaa

Vieras
Joo eli olen raskaana ihan alussa rv 9+0,ja mies lähti eilen baariin.Tuli sitten puhelimessa sanaharkkaa tästä johtuen ja löin luurin hänelle korvaan ja kävin nukkumaan.Heräsin vähän viiden jälkeen ja kappas,mies ei ole tullut kotiin.Hän oli soittanut baarin sulkemisajan jälkeen,mutta mulla oli puhelin äänettömällä joten en ollut vastaamassa.Koitin soittaa äsken mutta eihän hän tietenkään vastaa.Mulla on hermot ihan riekaleina enkä saa unta,lopetin plussattuani tupakoinnin mutta olen sortunut 2 tupakkaakin polttamaan.Mitä hemmettiä minä teen...?

No ehkä se sun mies on soittanut että on mennyt jonnekkin kaverille yöks,mutta luulis ukolla olevan sen verta järkeä että ois laittanut vaikka tekstarin koska varmasti tiesi että nukut.
EIköhän se sieltä jossain vaiheessa ryömi ja sitten se ois saarnan paikka!
Eikä nuo kaks tupakkaa tapa :hug:

kyllä mäkin tollaisia miettisin tossa tilanteessa,mutta välillä tuntuu että noi miesten ryyppyreissut on kyllä sellaisia että niissä voi tapahua mitä kämmejä tahansa.
Aivaimet hukkuu jne..että Joutuu mennä kaverille yöks..tai jotain vastaavaa

Sama tuli mieleen kuin perhoselle elikkä on yrittänyt ilmoitella että menee jonnekin kaverilleen yöksi. Tuskin olisi soitellut jos pettänyt olisi. Nyt tietty nukkuu eikä havahdu puhelimeen tai laittanut äänettömälle. Tekstari ei varmaan ole tullu mieleenkään. Jotenkin tuntuu että miehillä on sen verran omalaatuinen järjenjuoksu ettei tosikaan...

Niin no,positiivista nyt kuitenkin on että on yrittänyt soittaa.Joskus on tehnyt niitäkin temppuja ettei ole ilmoittanut.Voi että alkaa ottaa päähän.Mulle ei tulis pieneen mieleenkään jäädä minnekkään yöksi baarin jälkeen,ja samaa odottaisin kyllä tuolta luupäältäkin,ei liene liikaa vaadittu.Luottamuspulaa on jonkin verran ja siihen on syynsä vuosien takaa.Huh,toivottavasti saan hermoni laannutettua ennenkuin tulee kotiin että voi puhua huutamatta.

toivottavasti miehesi löytyy :)

Mulla taass kävi pahin painajainen ja mieheni kuoli onnettomuudessa vkl:na, en siitä sen enempää, mutta koettakaa siskot pitää kuitenkin miehistä kiinni ja rakastaa, jokainen katse ja suukko voi olla viimeinen! :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Greene:

Mulla taass kävi pahin painajainen ja mieheni kuoli onnettomuudessa vkl:na, en siitä sen enempää, mutta koettakaa siskot pitää kuitenkin miehistä kiinni ja rakastaa, jokainen katse ja suukko voi olla viimeinen! :'(

Otan osaa! :hug:

Voi ei...Osanottoni ja paljon voimia sinulle!
Rupesi oma ongelma tuntumaan nyt mitättömän pieneltä...

Otan osaa :hug: Voimia sinulle ja lapsillesi :hug:

Kyllä ne miehet silti voi vielä jostain löytää naisen kaupungin kadultakin vaikka yrittänyt soittaa, että mistäs tiet vaikka miehes makaa juuri tällä hetkellä toisen naisen kainalossa, jos viimeksikin ollut luottamus pulaa

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä ne miehet silti voi vielä jostain löytää naisen kaupungin kadultakin vaikka yrittänyt soittaa, että mistäs tiet vaikka miehes makaa juuri tällä hetkellä toisen naisen kainalossa, jos viimeksikin ollut luottamus pulaa

Sitähän minä tässä mietinkin ja mielessäni kuristan sen miehen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Sitähän minä tässä mietinkin ja mielessäni kuristan sen miehen!!!

Tivaat siltä niin kauan että se paljastaa totuuden kun se tulee kotio. Jos mun mies tekis noin niin ekana olisi mielessä että jonkun vieressä makaa

[/quote]
Tivaat siltä niin kauan että se paljastaa totuuden kun se tulee kotio. Jos mun mies tekis noin niin ekana olisi mielessä että jonkun vieressä makaa[/quote]

Juu näin aion tehdä.Kyllä ottaa päähän kun ei saa edes nukuttua,nukuin ehkä 3 tuntia yöllä.Kun vaan sais sitten hermonsa pidettyä ettei ala pää punaisena karjumaan et pysyy joku tolkku keskustelussa.

Onhan se yöllä voinut soittaa vaan kysyäkseen että jokos sitä kotiin voisi tulla, onkos rouva rauhoittunut? Ja kun puhelimeen ei vastattu, niin painellut kaverin luokse jatkoille / nukkumaan.

Meillä ainakin on käynyt tismalleen sama tilanne, otin herneet nenään kun mies lähti baariin ja tiuskin aika tavalla. Aamulla mies ei ollut tullut kotiin, mutta jo yhdeksän aikaan soitti että on kaverilla ja tulee heti kun pääsee. Mulle ei tullut pieneen mieleenikään että mies olisi jonkun akan vieressä maannut tms. Luotto pelaa ja suhteessa sen kuuluukin pelata.

tsemppiä aloittajalle, kyllä routa porsaan kotiin kantaa :hug:

Tivaat siltä niin kauan että se paljastaa totuuden kun se tulee kotio. Jos mun mies tekis noin niin ekana olisi mielessä että jonkun vieressä makaa[/quote]

Juu näin aion tehdä.Kyllä ottaa päähän kun ei saa edes nukuttua,nukuin ehkä 3 tuntia yöllä.Kun vaan sais sitten hermonsa pidettyä ettei ala pää punaisena karjumaan et pysyy joku tolkku keskustelussa.

[/quote]

Mä odottaisin jääkiekkomaila kädessä eteisessä jos mun mies tosiaan tekis noin, heh