mies ei tule

  • Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen
mikä vika, ollaan ukkoni kanssa mietitty, kahtena eka seksi kertana mies sai mutta sen jälkeen vaikka kuin yritetty, mies ei tule, ei sitten millään!
kyllä silloin kun se itse hoitaa hommat yksin, johon hän oli jo tottunut niin kauaksi aikaa... mutta APUVA!!!
 
Nainen31
Joskus samaa ongelmaa, kun miehellä on stressiä tai paljon muita asioita mielessä. Sillon rakastellaan ja homma lopetetaan siihen, että mies runkkaa minun hyväillessä häntä. Mitä enemmän otatte paineita kyseisestä asiasta, sitä pahemmaksi ""lukko"" käy. Koita olla murehtimatta ja nauti hänestä ja ehdota, josko hän runkkaisi lopuksi sinun avustuksella. Onnea kokeiluun
 
Nainen31
Joskus samaa ongelmaa, kun miehellä on stressiä tai paljon muita asioita mielessä. Sillon rakastellaan ja homma lopetetaan siihen, että mies runkkaa minun hyväillessä häntä. Mitä enemmän otatte paineita kyseisestä asiasta, sitä pahemmaksi ""lukko"" käy. Koita olla murehtimatta ja nauti hänestä ja ehdota, josko hän runkkaisi lopuksi sinun avustuksella. Onnea kokeiluun
 
Nainen31
Joskus samaa ongelmaa, kun miehellä on stressiä tai paljon muita asioita mielessä. Sillon rakastellaan ja homma lopetetaan siihen, että mies runkkaa minun hyväillessä häntä. Mitä enemmän otatte paineita kyseisestä asiasta, sitä pahemmaksi ""lukko"" käy. Koita olla murehtimatta ja nauti hänestä ja ehdota, josko hän runkkaisi lopuksi sinun avustuksella. Onnea kokeiluun
 
Sine
Meillä joskus sama ""ongelma"" vaikkei se nyt mikään ongelma kai ole. Ei kannata kiinnittää siihen mitään huomiota, jos mies ei ala siitä ruikuttamaan. Seksistä voi nauttia käsittääkseni ilman sitä huippuakin, minä ainakin.
 
minä vaan
Minä kyllä viskaisin pihalle tuon ukon, ja hakisin paremman.
Maailma on miehiä pullollaan ja kaiken lisäksi näillä miehillä seisokki voi olla kuin betonia. Sitäpaitsi, jos mies on pidemmän aikaa hoidellut itseään, tottakai pillu tuntuu löysemmältä kuin käsi.
 

Yhteistyössä