mies ei tahdo rakastella takaapäin.

• Viestiketjun aloittaja hunajameloni
  • Ensimmäinen viesti
etovaa
yöks. mä en oo oikeen koskaan ole ymmärtänyt miksi sitä peräreikaa tarttis nuolla ja hiplata.. en minä ainakaan anna mieheni sellasta tehdä menköön sit vaikka vieraisiin jos sellasta haluaa. ja itse en suostus moiseen vaikka maksettas miljoona

ii-tiltu
Alkuperäinen kirjoittaja etovaa:
yöks. mä en oo oikeen koskaan ole ymmärtänyt miksi sitä peräreikaa tarttis nuolla ja hiplata.. en minä ainakaan anna mieheni sellasta tehdä menköön sit vaikka vieraisiin jos sellasta haluaa. ja itse en suostus moiseen vaikka maksettas miljoona
no jos joku ääliö siitä millin maksaisi, että lipaisen miehen pestyä ja siistityä peräreikää niin varmana lipaisisin kerran, sillä rahalle ois kyllä käyttöä =)

tuuppari
kannattaa se peppu pestä ennen kun takaa päin pökkii, pikkuhiljaa paikat alkaa hiostua niin paska alkaa haista..... ei oikein enään romantiikka oo mielessä.... lopahtaa :/

Rimmari
Mä nuolen mun vaimon ihanaa suklaatötteröö oikeestan aina kun naidaan. Perse pystyyn ja kieli syvälle perseeseen, uuh se on kiihottavaa. Tämän jälkee voimo nuolee mun persettä ja runkkaa mua samalla, se on taivalllista. Lopuks sitte vielä nain sitä sen tiukkaan perseeseen sen vaikeroidessa mun edessä kivusta ja alistumisen ilosta.

abc
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mistä semmosta anaalinvalkaisija-ainetta löytää?
ei aavistustakaan, mutta se on pakosta helvetin epäterveellistä :/
Siis onko semmosta oikeesti myynnissä??
http://www.naiskunto.com/pink-daisy-anuksen-valkaisuvoide-p-777.html

Ei ole henk. koht. kokemusta :D

Tsiisus mitkä naurut sain tästä ketjusta :LOL:

Yhteistyössä