mies ei tahdo rakastella takaapäin.

• Viestiketjun aloittaja hunajameloni
  • Ensimmäinen viesti
No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin :)
no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!

pastilli-pera
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!
no valita sinäkin. sano että en tahdo imeä kun paska haisee ja pastillit perskarvoissas roikkuu!!

voi vittu repesin täysin ääneen... :LOL: :LOL: :LOL:

ryykinmarjat karvoissa.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

mikä hitto siinä on että pitää tehä sellasta mikä on vastenmielistä? en minä kenenkään persettä nuolis koska en oo koira.

Eikä :D
Mies kans aikoinaan vonkas et haluis kokeilla kakkoseen tuikkimista. Mä sanoin et suostun jos saan ensin tunkea miehen rööriin HK:n sinisen lenkkimakkaran :D
Juu, siihen loppu se vonkaus eikä asiasta oo enää puhuttu :LOL:

Hämmästynyt
Mikähän tuossa anaali jutussa on kun se tuntuu olevan yleisesti aika paheksuttu. Tosiasiahan on se että esimerkiksi teinit alottaa usein seksikokeilunsa juuri anaaliseksillä kun ei ole raskautumisen vaaraa siinä. Ja aika moni sitä on kokeillut vanhempanakin, toiset siitä tykkää toiset ei. Mutta kunnon liukasteet kun on niin ei siitä kertakokeilusta ainakaan ole mitään "löyhentäviä" vaikutuksia todistettu olleen.

Itse olen kokeillut, mutta ei ollut ihan mun juttu niin en sitten ole sitä jatkanut. Avoimin mielin, voitte löytää uusia elämyksiä. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Kysymys: Pesetkö sä persettäsi? Jos, niin miten siellä voi olla likaista ja ruskeaa?
tottakai pesen suihkussa, mutta ruskeahan se ihon väri ympärillä on vaikka voissa paistais perseensä!!
kakan jälkeen pyyhin kyllä ja käytän paperia riittävästi (mistä mies joskus valittaa, että kuluu vessapaprua liikaa, 6 palaa kuulemma riittäisi)
ja tuntuis oudolta käydä pesulla ennen seksiä, eikös se vähän vie tunnelmaa jos sanoo että sori hei, käyn peseen perseeni, pidä kalu kovana.
No mä kyllä huuhtasen pyllyn ja pimpin joka vessassa käynnin jälkeen, niin ei ole tuota ongelmaa.
Aina valmiina nääs... :xmas:

tyty
Mun mies saa aivan JÄRISYTTÄVÄN orgasmin kun suihinottaessa tuikkii sormella peräaukkoa tai vie sormen peräaukon kautta eturauhaselle ja painelee sitä. Onhan toi nyt ihan fakta, että miehen eturauhanen vastaa naisen g-pistettä. Itse siis rakastan nuolla ja tuikkia mieheni peräaukkoa ja nähdä hänen nauttivan. MUTTA HÄN EI EDES ANTAISI MUN TEHDÄ SITÄ ELLEI OLE KUNNOLLA PESULLA KÄYNYT!! Herrane aika, käykää ihmiset pesulla!! En miekää halua pilluani nuoltavan jos on koko päivän pöksyissä hautunu! :0

itsetunto nollassa
En minäkään halua antaa takaapäin, mun peräpukamat ei oo niin kaunis näky... tosin mies ei ole niistä koskaan mitään sanonut mutta itseäni ne vaivaa suuresti... :(

unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Eikä :D
Mies kans aikoinaan vonkas et haluis kokeilla kakkoseen tuikkimista. Mä sanoin et suostun jos saan ensin tunkea miehen rööriin HK:n sinisen lenkkimakkaran :D
Juu, siihen loppu se vonkaus eikä asiasta oo enää puhuttu :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :headwall: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä