no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin
no valita sinäkin. sano että en tahdo imeä kun paska haisee ja pastillit perskarvoissas roikkuu!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin
voi vittu repesin täysin ääneen...Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin
ei aavistustakaan, mutta se on pakosta helvetin epäterveellistä :/Alkuperäinen kirjoittaja mää:Mistä semmosta anaalinvalkaisija-ainetta löytää?
mikä hitto siinä on että pitää tehä sellasta mikä on vastenmielistä? en minä kenenkään persettä nuolis koska en oo koira.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no eipä ukkokaan ikinä pese paskomisen jälkeen, eikä ajele perskarvojaan, enkä mä valita vaikka henkee pitää pidätellä kun nuolen kun paska haisee!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:No jos tuosta nyt ongelma on saatu aikaiseksi niin mikset vois pestä sitä reikääs heti kakkaamisen jälkeen niin on aina puhdas? Ja jos miehelle on sun karvotus ongelma ja sä et yksinää pysty niitä sheivata ni pistä äijä hommiin
No mä kyllä huuhtasen pyllyn ja pimpin joka vessassa käynnin jälkeen, niin ei ole tuota ongelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tottakai pesen suihkussa, mutta ruskeahan se ihon väri ympärillä on vaikka voissa paistais perseensä!!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Kysymys: Pesetkö sä persettäsi? Jos, niin miten siellä voi olla likaista ja ruskeaa?
kakan jälkeen pyyhin kyllä ja käytän paperia riittävästi (mistä mies joskus valittaa, että kuluu vessapaprua liikaa, 6 palaa kuulemma riittäisi)
ja tuntuis oudolta käydä pesulla ennen seksiä, eikös se vähän vie tunnelmaa jos sanoo että sori hei, käyn peseen perseeni, pidä kalu kovana.
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Eikä
Mies kans aikoinaan vonkas et haluis kokeilla kakkoseen tuikkimista. Mä sanoin et suostun jos saan ensin tunkea miehen rööriin HK:n sinisen lenkkimakkaran
Juu, siihen loppu se vonkaus eikä asiasta oo enää puhuttu