[QUOTE="a.p";29194349]Tiedän, tämä on kinkkinen juttu. Minä olen ollut kauan valmis kolmanteen lapseen, mies ei. Isot on koululaisia, ja kipujen kasvatessa olen herännyt, viimeiset ajat. Mies ei ole herännyt. Ymmärrän toki häntä mutta kun tässä kivuissani en saa nukutuksi enkä voi kuin maata niin kieltämättä mielessä käy onko se yksi lapsi todella niin paha...? Jos se auttaa myös vaimon kipuihin. Huom. Myös.[/QUOTE]
Kinkkinen juttu. Mutta ymmärrän ja olen täysin miehesi kannalla. Lasta ei voi hankkia vain siksi, että toinen niin haluaa. Sen täytyy olla yhteinen päätös. Se ei ole miehen osalta itsekkyyttä tai ajattelemattomuutta sinua kohtaan. Koet että miehesi on itsekäs koska ei halua lasta sinun takiasi, eikö sinusta sitten ole itsekästä että sinä haluat lasta ainoastaan oman itsesi takia? Siksi että SINÄ haluat. Siksi että SINUN kipusi helpottuisivat. Sinulla on jo kaksi lasta ja nyt kipuja on taas noin paljon, kuten itsekin tiedät, raskaus ei endometrioosin hoitajana ole mikään lopullinen ratkaisu. Se ainoastaan viivyttää sen edistymistä.