mitä mä teen
heippa, ollaan juuri erottu ja erosta jää minulle 4kk tyttö. ei oltu avioliitossa, joten omaisuus (huonekaulut) menee miehelle kun hän on ne ostanut, mikä on mielestäni epäoikeiden mukaista, sillä itse olen äp-lomalla ja en saa kuin minimin ja mies saa kunnon palkkaa.
nyt on sellainen ongelma että, miestä ei kiinnostaisi tulla tyttöä katsomaan kuin pari kertaa viikossa, koska hän haluaa "omaa aikaa", mina voin kuulema kaivaa oman aikana #&%?$!*ä, hän ei tule minun pyynnöstäni tyttöä hoitamaan. :kieh:
sitten, meillä on yhteishuoltajuus. miten saisin yksinhuoltajuuden?
mies on jo kerran uhkaillut että ei aioi laittaa passin hakuun nimeään että saisin tytön passilleni....eli estäisi tulevan ulkomaan matkan.
ja tiedän jo valmiikksi että tuon yhteisen päättämisen tiimoilta tulisi miehen osalta ongelmia.
entä onko minun pakko antaa lapsi (4kk) miehen mukaan jos hän haluaa viedä sen jonnekkin?
entäs elatus? miehen palkka 1200e (verot pois jää käteen siis tuo summa), paljon elatus siis on?
entä muut käytännön asiat??
nyt on sellainen ongelma että, miestä ei kiinnostaisi tulla tyttöä katsomaan kuin pari kertaa viikossa, koska hän haluaa "omaa aikaa", mina voin kuulema kaivaa oman aikana #&%?$!*ä, hän ei tule minun pyynnöstäni tyttöä hoitamaan. :kieh:
sitten, meillä on yhteishuoltajuus. miten saisin yksinhuoltajuuden?
mies on jo kerran uhkaillut että ei aioi laittaa passin hakuun nimeään että saisin tytön passilleni....eli estäisi tulevan ulkomaan matkan.
entä onko minun pakko antaa lapsi (4kk) miehen mukaan jos hän haluaa viedä sen jonnekkin?
entäs elatus? miehen palkka 1200e (verot pois jää käteen siis tuo summa), paljon elatus siis on?
entä muut käytännön asiat??