Mies ei suostu maksamaan lasten päivähoitomaksuja minulla ei ole varaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Meillä on omat taloudet, mutta kun minulla ei mitenkään päin laskien ole varaa tässä kuussa maksaa päivähoitomaksuja ja mies ei suostu niitä maksamaan kuin sillä ehdolla, että olen sitten hänelle velkaa tuon summan.

Minä taas en haluaisi alkaa velkaantumaan miehelle, sitä kitinää ei jaksa kukaan kuunnella, kun joka päivä summa toistetaan ja asiasta muistutetaan.

Ensi kuussa selviän jo maksuista, mutta nyt se on mahdotonta eikä johdu mistään tuhlailusta, vaan asia vaan on niin.

Päivähoitomaksut on molempien nimissä ja suutuksissani sanoin, että annan mennä niiden sitten ulosottoon ja molempien luottotiedot menee sitten, mies sanoi, että senkun vaan, mutta hän ei niitä maksa.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Ja olette aikuisia ihmisiä vai?! Miten voi olla noin vaikeaa hoitaa raha-asioita.. |O kun kerran yhdessä eletään ja kulutetaan niin eikö silloin maksetakin yhdessä.. ?

Mies ei maksa meidän huushollissa mitään, siis ei mitään. Nyt olisin tarvinnut apua tuohon päivähoitomaksuun, mutta ei kuulemma käy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja olette aikuisia ihmisiä vai?! Miten voi olla noin vaikeaa hoitaa raha-asioita.. |O kun kerran yhdessä eletään ja kulutetaan niin eikö silloin maksetakin yhdessä.. ?

Mies ei maksa meidän huushollissa mitään, siis ei mitään. Nyt olisin tarvinnut apua tuohon päivähoitomaksuun, mutta ei kuulemma käy.

täh

Pihalle ja vähän äkkiä sellainen mies.. ei eläminen ole ilmaista kenellekään..

Sano ukolle, että saa sitten hoitaa mukuloita 15 päivää kuussa ja sinä huolehdit sen toiset 15 päivää. Siis jos lapset ovat teidän yhteisiä.

Jos lapset ovat sinun ja taloudet erilliset, niin miksi mies maksaisi hoitomaksuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Sano ukolle, että saa sitten hoitaa mukuloita 15 päivää kuussa ja sinä huolehdit sen toiset 15 päivää. Siis jos lapset ovat teidän yhteisiä.

Jos lapset ovat sinun ja taloudet erilliset, niin miksi mies maksaisi hoitomaksuja?

Lapset on yhteisiä.

Paljonko teillä on päivähoitomaksut?
Uskomattomalta kyllä kuullostaa, vai maksaako mies muuten elämisestä/asumisesta enemmän?
Meillä menisi tulojen mukaan suhteessa maksut, jos muuten kulut on tasaisesti jaettu.

Alkuperäinen kirjoittaja tätinen:
Ei tommosta olekaan. Joku piruilee. Ei kai kukaan nainen ole niin hullu, että asuis tommosen niljakkeen kanssa. Ihan puistattaa.

Tervetuloa kylään, meillä mies vie tyhjät pantilliset pullotkin alle aika yksikön kauppaan, vaikka ne on minun ostamiani.

Eikä varmasti ole rahasta pula miehellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskomattomalta kyllä kuullostaa, vai maksaako mies muuten elämisestä/asumisesta enemmän?
Meillä menisi tulojen mukaan suhteessa maksut, jos muuten kulut on tasaisesti jaettu.

Mies ei maksa mistään mitään, päivähoitomaksut on 443?/kk, asunto on minun, menot on minun.

Et oo nainen tosissasi. Miehelläsi on teidän perheen elatusvelvollisuus ja teidän molempien tulot otetaan huomioon päivähoitomaksuja määrättäessä. Mitä menoja miehesi maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja herää kysymys mistä on kysmysm:
siis asutteko samassa asunnossa vai erissä? mitä tarkoittaa eri taloudet? oletteko eronneet vai onko teillä vaan omat tilit?

Asumme yhdessä, lapset on yhteiset, molemmilla omat rahat.

Et oo nainen tosissasi. Miehelläsi on teidän perheen elatusvelvollisuus ja teidän molempien tulot otetaan huomioon päivähoitomaksuja määrättäessä. Mitä menoja miehesi maksaa?

Omat menonsa, siis auton vakuutusmaksut, verot ja polttoaineet - ei mitään muuta.

Mies ei maksa mistään mitään, päivähoitomaksut on 443?/kk, asunto on minun, menot on minun.

Miten oot päästänyt tilanteen tuohon? Älä nyt vaan sano että ostat koko porukan ruoatkin...

Yhteistyössä