Mies ei saa aikaseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai saa, mutta hyvin hyvin hitaasti. Kysymys on kodin siivoamisesta ja tavaroiden järjestelemisestä. Mies on pikkutarkka, pyyhkii pölyjä ja keskittyy kaikkeen epäolennaiseen mielestäni, eikä projekti sen takia etene. Itse olen suurpiirteinen ja tärkeintä on mielestäni suuret kokonaisuudet, eikä minua häiritse jos ei joka nurkka kiillä ja ole pölytön.
Mies ei anna minun siivota eikä minun apu kelpaa. Sanoin, että voitaisiin siivota yhdessä niin saataisiin siistiksi asunto parissa päivässä. Voisin siivota sen yksinkin, mutta mies estää sen.
Nyt sitä on siivottu viikko tolkulla, eikä tuollaisen pienen asunnon siivoamiseen voi mennä noin paljon aikaa, mutta hänellä on aina muuta tekemistä ja silloin kun siivoaa niin tekee niin pirun pikkutarkkaa työtä, että saahan siihen aikaa kulumaan! En jaksa kun ei tule valmista ja aina vaan puhutaan että pitäisi siivota... Mikä neuvoksi?

No ainakin hän jotain tekee.. Meillä on vähintään kuukauden toimitusaika jos jotain toivoo.. Tosin eteisen ovi on pitänyt selkäpiitä riipaisevaa valitusta noin 1,5 vuotta vaikka olen pyytänyt tuomaan rasvapurkin niin voin sen itsekin rasvata mutta kun EI

No mä en kyllä enää kyselisi vaan siivoaisin vaikka miehen poissaollessa sen suurpiirteisen siivouksen ja antaisin sit ukon tehdä sen pikku piiperryksen. En ainakaan suostuis elään sotkussa. Ja jos ovi narisee, niin crc: tä tmv myydään esim. Prismassa, hakisin ja rasvaisin. Ei kannata tuollaisista asioista tehdä niin vaikeita.

[QUOTE="Ärripurri";26705039]No ainakin hän jotain tekee.. Meillä on vähintään kuukauden toimitusaika jos jotain toivoo.. Tosin eteisen ovi on pitänyt selkäpiitä riipaisevaa valitusta noin 1,5 vuotta vaikka olen pyytänyt tuomaan rasvapurkin niin voin sen itsekin rasvata mutta kun EI[/QUOTE]

Rypsiöljyä!

[QUOTE="Abc";26705128]No mä en kyllä enää kyselisi vaan siivoaisin vaikka miehen poissaollessa sen suurpiirteisen siivouksen ja antaisin sit ukon tehdä sen pikku piiperryksen. En ainakaan suostuis elään sotkussa. Ja jos ovi narisee, niin crc: tä tmv myydään esim. Prismassa, hakisin ja rasvaisin. Ei kannata tuollaisista asioista tehdä niin vaikeita.[/QUOTE]

mies on aina kotona, ei onnistu :/

[QUOTE="vieras";26705582]mies on aina kotona, ei onnistu :/[/QUOTE]

Laita joku soittamaan sille huijaussoitto, että sen pitää tulla verovirastoon /kelaan /r-kioskiin jostain tähdellisestä syystä. Ja sitten siivoat.

Vaikeaa se kyllä on tuollaisten marttyyrien kanssa, kun tosiasiassa ihminen voi samaan aikaan parkua ettei kukaan auta, mutta sitten apu ei kuitenkaan kelpaa. Mutta eihän se tuollainen ole piruuttaan, kyllä siinä on jotain mt-ongelmaa jo.

Älä myötäile tuollaista käytöstä, tai mies ei ikinä tule lähtemäänkään kotoa kohta. Pakota hänet näkemään ajoissa oman elämänvalinnan aiheuttamat ongelmat.

[QUOTE="vieras";26705596]Sanoo että lopeta, susta ei ole mitään apua. Laita se pois ja lopeta häärääminen. Hän siivoaa. Ja jos esim. imuriin yrittäisin tarttua, niin hän ottais sen multa pois ja muutenkin fyysisesti estelisi.[/QUOTE]

Ei kai se voi sua omassa kodissasi estää siivoamasta :O Vai onko se miehen asunto ja sinä siellä vain vieraana?

[QUOTE="vieras";26705711]Ei kai se voi sua omassa kodissasi estää siivoamasta :O Vai onko se miehen asunto ja sinä siellä vain vieraana?[/QUOTE]

Ei ole. :) En haluaisi kuitenkaan tapella, ehkä mun on vain odotettava että hän saa joskus siivottua.

[QUOTE="vieras";26705755]Ei ole. :) En haluaisi kuitenkaan tapella, ehkä mun on vain odotettava että hän saa joskus siivottua.[/QUOTE]

Miten sä sitten ajattelit parisuhdeongelmia hoitaa tulevaisuudessa? Odottavan aika voi käydä pitkäksi.

Taistelunsa on hyvä valita on hieno viisaus, johon sisältyy ajatus, että joskus on taisteltava.

Yhteistyössä