A
"auts"
Vieras
Minulla on ongelma, joka on kiusallinen. Meillä oli tässä mieheni kanssa vaihe, että olimme aivan eron partaalla. Tämä oli todella raskasta aikaa ja tällöin tietysti sain tukea oman perheeni puolelta, että jaksoin mm. lastenhoitoon liittyen yms. Nyt kun kaikki asiat ovat taas hyvin, niin kiusallinen asia vaivaa mieltäni. Nimittäin mieheni ei enää pysty tämän erosotkun seurauksena kohtaamaan sukulaisiani, pitää itseään syyllisenä tuohon kaikkeen ja ei vaan "kehtaa" enää nähdä heitä. Hän ei ole ennenkään mikään kyläintoilija ollut, mutta nyt on suoraan minulle sanonut, että ei pysty heitä kohtaamaan eikä siihen myöskään aio ryhtyä. Sukulaisillani ei todellakaan ole mitään miestäni vastaan, päinvastoin he ovat iloisia siitä, että olemma saaneet asiamme selvitettyä.... Toisaalta olen ajatellut, että pääasia on, että meillä on asiat hyvin nyt ja sillä ei ole mitään merkistystä, jos muutamat kahvikutsut jää väliin mieheltäni... tuntuisi vaan kurjalta aina keksiä joku tekosyy miksei mies tule, vai sanoisitteko vaan suoraan?