Mies ei ole kiinnostunut minusta? Vai onko jollakin muu selitys tälle toiminnalle? Tapahtui viikonloppuna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiira"

Vieras
Mies siis tuli lauantaina ekaa kertaa minun luokseni kylään. Lapsi oli mummon ja paapan kanssa (on jo 8v lapsi) päivän reissussa. Sanoin miehelle, että tyttö tulee yöksi kotiin, mutta olisi kiva, jos hän joka tapauksessa tulisi käymään päivällä luonani, sillä ei ole koskaan ennen vielä mun luona käynyt. Mies sitten tuli päiväkahville.
Mun äiti ilmoitti, että voi tulla mun luo tytön kanssa yöksi, jos mä haluan illalla mennä jonnekin. Mun vanhempien luona tehdään remppaa ja siksi siis olisi tullut lapsen kanssa mun luo yöksi.
Mä sitten ilmotin miehelle, että mä voisin illaksi mennä hänen luokseen tai voitaisiin mennä illalla leffaan tms, että lapselle on kyllä hoitaja mun luona.
Mies sitten vain vastasi, ettei nyt ole järkeä edes takaisin ajella (välimatkaa 70km) ja ei varsinaisesti muuta.
A. Jos mä olisin ajanut miehen luo yöksi/illaksi, niin eikai se hänelle mikään ongelma voi olla?
B. Mä ilmoitin tuon jo perjantaina, joten me oltaisiin voitu jäädä mun luota suoraan tänne kaupungille, leffaan tms ilman mitään turhia ajeluita.

Mä olen ollut miehen luona kerran yötä ja käynyt pari kertaa päiväseltään. Hänellä on tosi siisti ja nätti koti yms, eli siitä ei ole kiinni, että ei esim. sotkun takia olisi kehdannut.

Jos mies kauheasti musta tykkäisi, niin olisi varmasti halunnut mut illaksi sinne tai jäänyt kaupungille mun kanssa.

vai?

No en mäkään ois pitänyt järkevänä sitä, että mä ensin ajan 70 km miehen luo ja sit se ajaa 70 km mun luo. Mulle ois tuommonen älyttömyys jo turn off.

Ja en välttämättä haluais jäädä illaksi kaupungille, jos joudun vielä ajamaan 70 km kotiin sen jälkeen.

Eli en ois itte tykänny kummastakaan vaihtoehdosta, vaikka miehestä oisinkin tykänny.

Tyypillistä naisten olettamista ja spekulointia taas miljoonannen kerran. "Jos mies tykkää musta niin kyllähän se tekee JUST niinku mä ajattelen ja haluun just silloin kun musta tuntuu". Ja jos ei tee niin sitten ollaan ihan huuli pyöreänä ja kysellään toisilta yhtä hukassa olevilta anonyymeiltä mammoilta mielipiteitä jotta varmistettaisiin se että koko tulkinta menee täysin päin persettä.

Tyypillistä naisten olettamista ja spekulointia taas miljoonannen kerran. "Jos mies tykkää musta niin kyllähän se tekee JUST niinku mä ajattelen ja haluun just silloin kun musta tuntuu". Ja jos ei tee niin sitten ollaan ihan huuli pyöreänä ja kysellään toisilta yhtä hukassa olevilta anonyymeiltä mammoilta mielipiteitä jotta varmistettaisiin se että koko tulkinta menee täysin päin persettä.

Peesi. Olen kyllä ihan nainen. Ap, jos asia sinua mietityttää niin kysy siltä mieheltä. Mutta mies tuli luoksesi sen 70 km, eiköhän se nyt ihan kiinnostunut ole?

Siis eihän 70km ole matka eikä mikään. Katselen itselle uutta työpaikkaa ja 70km/suunta ei ole vielä mikään ongelmallinen pituus edes päivittäiselle työmatkalle.
Kyllä mä miehenä olisin ottanut naisen luokseni yöksi. Sehän olisi tiennyt pipariakin. Outo jätkä.

No jos suhde on noin alussa, että ekaa kertaa vieraillaan toisen luona, niin en kyllä itse alkaisi tyrkyttämään itseäni toisen luokse yöksi kylään. Kyllä mä odottaisin että mies kutsuu ihan itse.

Yhteistyössä