Mies ei oikeasti välitä minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lallis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lallis

Vieras
Ongelmani on että en saa avopuolisoltani läheisyyttä. Olemme olleet saman katon alla kaksi vuotta, ensin tuli kyllä kehuja ja suukkoja ymym. mutta nyt ei mitään. Olen sanonut asiasta miehelle jo pariin otteeseen ja hän on luvannut korjata tapansa. Kännissä kyllä vakuuttaa rakastavansa minua, mutta kaikki kontak
ti johtaa seksiin. Itse anna silityksiä ymym. läheisyyttä miehelle joka päivä ja hän pitää siitä.

Olen miestäni nuorempi, jos hän kehuu minua niin kyse on yleensä siitä miten seksikäs olen (tämäkin todella harvoin), voisiko näinkin pitkän suhteen jälkeen olla kyse pelkästään miehen seksuaalisten halujen tyydyttämisestä, että olisin hänelle pelkkä soksiobjekti?

Itsestä tällainen tilanne tuntuu todella pahalta, kun kaikki läheisyys johtaa aina seksiin. Olisiko mielipidettä/ kokemusta kenelläkään tällaisesta tilanteesta?

Siis teillä on läheisyyttä joka päivä ja seksiä jatkuvasti myös? Asiat paremmin kuin 90%lla kauemmin suhteessa olleilta? Ja silti mättää kun mies ei silittele.

Kyllä joskus tekee mieli haudata kasvot käsiin kun ajattelee miten huonosti nainen pystyy kommunikoimaan tarpeistaan. Sitten täällä kyllä spekuloidaan jotain aivan naurettavia "olenko pelkkä seksiobjekti" yms.

Tiedän että naisen ajattelutapa on käsittämättömän monimutkainen mutta yrittäisitte nyt perkele joskus järkeillä eikä ajatella kaikkea niinkuin te yleensä ajattelette. Ei tuossa touhussa ole järjen hiventäkään.

[QUOTE="mies";27780836]Siis teillä on läheisyyttä joka päivä ja seksiä jatkuvasti myös? Asiat paremmin kuin 90%lla kauemmin suhteessa olleilta? Ja silti mättää kun mies ei silittele.

Kyllä joskus tekee mieli haudata kasvot käsiin kun ajattelee miten huonosti nainen pystyy kommunikoimaan tarpeistaan. Sitten täällä kyllä spekuloidaan jotain aivan naurettavia "olenko pelkkä seksiobjekti" yms.

Tiedän että naisen ajattelutapa on käsittämättömän monimutkainen mutta yrittäisitte nyt perkele joskus järkeillä eikä ajatella kaikkea niinkuin te yleensä ajattelette. Ei tuossa touhussa ole järjen hiventäkään.[/QUOTE]

No, kylläpä oli "järkevä" vastaus.
Kyllä minustakin tuntuisi tosi pahalta jos mies ei osoittaisi läheisyyttä. Ihan parasta on just suukot ja silitykset yms. Eka mieheni oli sillä tavalla lukossa että ei osannut ollenkaan näyttää hellyyttä. Toinen olikin ihan erilainen ja tykkäsi paljon esim pitää kainalossa ja silitellä hiuksiani ilman mitään taka-ajatuksia. Se oli ihanaa.
En osaa ap:tä neuvoa, muuta kuin, että kertoo miehelle, että kaipaa nuita asioita ja sanoo suoraan esim, että voisitko vaan silitellä mua vähän.

En lähde yleistämään sukupuolen perusteella edes, mutta on meillä jokaisella vaikeutemme asettua toisen asemaaan ja toiveisiin, siltikin VAIKKA niistä olisi puhuttu monet kerrat. Ihminen tietää omat halunsa ja odotuksensa ja muistin pettäessä/empatiakyvyn unohtuessa on helpointa peilata muita itseensä. Luultavasti sillä mennään metsään.

Vaikeampi on sen toisen osapuolen päästä yli mieliharmista, jota toinen tajuamattaan aiheuttaa. Pakko vaan pitää mielessä toisten inhimillisyys, sillä itsekin varmasti sortuu samaan ansaan aika ajoin.

Yhteistyössä