Mies ei juttele puhelimeen kunnolla, jos ympärillä kavereita! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermostuinko turhasta?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermostuinko turhasta?

Vieras
Äsken soitin ihan asiasta (ovat töihin menossa kimppakyydillä ) nii lyhyesti vain vastaili joo, kyllä, niin... Ärsyttävää :kieh: Sanoinkin sille, että onko siellä jotain vieraita naisia kun et voi kunnolla puhu |O En kaivannut mitään pusi-pusi lätinää, vaan ihan selkeää normaalia puhetta...

Lopuksi sanoin nopeasti, että "ei mulla muuta heippa" ja nakkasin puhelimen kiinni ennen kuin mies ehti mitään sanoa.

Toi nyt on aivan selvä että en minäkään tietyssä seurassa esim .tiettyjen kollegoiden tai varsinkin asiakkaiden kuullen ala puhua reissaritarjouksesta K-kaupassa. Oliko tämä provo ?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voi hyvänen aika, että pitää elämästä tehdä hankalaa....

Ei mun elämä ole hankalaa, mutta ihmettelen vaan että esim. häpeääkö mies jotenkin että vaimo soittaa (vaikkakin ihan asian perästä soitin) :snotty:
Itse kun juttelen kaikille ihan samalla tavalla, enkä vain mumise jotain luuriin, oli siinä ympärillä ketä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Toi nyt on aivan selvä että en minäkään tietyssä seurassa esim .tiettyjen kollegoiden tai varsinkin asiakkaiden kuullen ala puhua reissaritarjouksesta K-kaupassa. Oliko tämä provo ?

Ei ole provo. Ja puhelu koski vain ja ainoastaan lastamme -ei mitään kahvitarjousta lähimarketissa.