mies ei haluu pojalle haalaria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
miehen mielestä pojalle ei osteta enää haalaria. eskarilainen ei kuulemma haalaria enää tarvii, se on kuulemma liian vauvamainen =O
poika ite toivo haalaria kun olis nopeempi vetää pälle. viime talvena oli housut ja takki.
ostanko miehen vastustelusta huolimatta haalarin kun poika toivoo?? mies perustelee valintaansa et poikaa kiusataan jos sillä haalari....

Jos poika itse sitä kerran toivoo niin osta vaan.
Sen ikäiset nyt remuaa vielä niin paljon yleensä että sitä lunta on tunkemassa joka vaattenraosta sisään.

Mä aion ainakin tytölle vielä ostaa, jahka tulee se aika, vaikka toppis ja housut onkin jo hankittuina etukäteen.

miksi et osta takkia ja housuja joissa korotettu vyötärö+ henkselit; suojaa vyötäröä paremmin, ja kyllä useimmissa takeissa on sisähelmassa lumieste

pojan mieli voi muuttua eskarivuoden aikana

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
miehen mielestä pojalle ei osteta enää haalaria. eskarilainen ei kuulemma haalaria enää tarvii, se on kuulemma liian vauvamainen =O
poika ite toivo haalaria kun olis nopeempi vetää pälle. viime talvena oli housut ja takki.
ostanko miehen vastustelusta huolimatta haalarin kun poika toivoo?? mies perustelee valintaansa et poikaa kiusataan jos sillä haalari....

mun mies on kans samaa mieltä.Poika nyt 5v,vuoden päästä eskaris ja mies hokee koko ajan että tää nykyinen haalari on sit viimeinen,että tästä lähin ostetaan takkeja ja housuja :D no,samapa tuo...

Jep jep, haalaria ei voida eskarissa käyttää ja sit koulussa pitää pakkasilla olla farkut ja toppis. Sit väristään kylmissään välitunnilla.

Mutta joo, meidän vanhempien asenteissahan tää vika on :/

Yhteistyössä