Mies ei halua seksiä kuin 2-3krt kuukaudessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinpäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osta oma suristin, hanki rakastaja tai tyydy tilanteeseen. Miehen haluja et voi muuttaa. Ole tyytyväinen, että haluaa edes noin usein. Minun miestäni ei huvia seksi enää lainkaan.

[QUOTE="Heli";24116279]Osta oma suristin, hanki rakastaja tai tyydy tilanteeseen. Miehen haluja et voi muuttaa. Ole tyytyväinen, että haluaa edes noin usein. Minun miestäni ei huvia seksi enää lainkaan.[/QUOTE]

On mulla dildo mut ei se ole sama asia.

[QUOTE="Heli";24116279]Osta oma suristin, hanki rakastaja tai tyydy tilanteeseen. Miehen haluja et voi muuttaa. Ole tyytyväinen, että haluaa edes noin usein. Minun miestäni ei huvia seksi enää lainkaan.[/QUOTE]

Peesaan tätä. Sama tilanne minulla, siis mies ei halua lainkaan. Mahtaakohan tuo tilanne vielä jonain päivänä korjaantua...??

Alkuperäinen kirjoittaja Samassa veneessä;24116361:
Peesaan tätä. Sama tilanne minulla, siis mies ei halua lainkaan. Mahtaakohan tuo tilanne vielä jonain päivänä korjaantua...??

Minä alan jo menettämään toivoni ja aion hankkia rakastajan.

Siis sama määrä seksiä ja raskaaksikin pitäisi tulla :( Ei oikein meninaa onnistua tuolla tahdilla. Kauhea stressi kun pitäisi sekstailla ovulaation aikoihin ja toista ei saa innostumaan millään. Täyttä puppua, että miehet jotenkin vaistoavat/haistavat naisen ovulaation ja haluaisivat sekstailla tällöin. Muutenkin seksi on lähes poikkeuksetta sitä, että mies tulee päälleni kun olen sikeimmässä unessa ja homma on ohi ennen kuin ehdin edes kunnolla herätä. Mutta siitä ei tule kuin tappelu ja tiuskimista jos minä koitan joskus aloitteen tehdä.

Miksi roikkua suhteessa jos toinen osapuoli ei ole valmis tulemaan puolitiehen vastaan? Ja miksi perustaa perhettä sellaisen kanssa, jos siis ei ole jo ehtinyt sitä tekemään?

Seksi on kuitenkin iso ja tärkeä osa parisuhdetta ja sen toimimattomuus heijastuu muillekkin osa-alueille.

Meillä tilanne enempi "perinteisen" asetelman mukainen - mies haluaa seksiä useammin kuin minä. Vuosien saatossa on kyllä oppinut, ettei kannata heti luovuttaa vaikken samantien hengessä mukana olisikaan, vaan kokeilla hieman hitaampaa ja viettelevämpää lähestymistä. Ja toisaalta joskus saatan "hoidella" miehen käsin tai suulla jos itsestä tuntuu ettei kertakaikkiaan nyt kiinnosta ja edelliskerrasta on jo jokusen verran aikaa. Ei se maailma siihen kaadu.

Eli vastavuoroisuutta odottaisin mieheltäkin näissä asioissa, vaikkei aina niin kovasti himottaisikaan.

Meillä sama juttu. Seksiä kerran viikossa jos minä teen aloitteen. Kerran kuussa jos mies tekee. Ollaan avoimesti asiasta keskusteltu ja mies sanoo, että seksi on hyvää kun siihen ryhtyy. Ei vain tule kipinää siihen ryhtymiseen :O Eli harrastaisi seksiä varmasti jonkun uuden mimmin kanssa, koska siinä olisi se "saalistamisen" tuoma kiihotus. Uudet jutut, kuten asut tai lelut kiihottavat kerran, muttei toista, koska uutuden viehätys menee. Roolileikit hän kokee vaivaannuttavina.

Tilanne meillä siis täysin jumissa, enkä todellakaan edes kuvittele, että se ikinä tästä paranisi. Toivon, että joku päivä pääsen omistuksenhalusta ja olen valmis avoimeen suhteeseen. Mies varmaan olis jo nyt. Lasten takia ero ei tule kysymykseen, lisäksi tunnetasolla kaikki kunnossa.

[QUOTE="pipari";24116738]Miksi roikkua suhteessa jos toinen osapuoli ei ole valmis tulemaan puolitiehen vastaan? Ja miksi perustaa perhettä sellaisen kanssa, jos siis ei ole jo ehtinyt sitä tekemään?

Seksi on kuitenkin iso ja tärkeä osa parisuhdetta ja sen toimimattomuus heijastuu muillekkin osa-alueille.

Meillä tilanne enempi "perinteisen" asetelman mukainen - mies haluaa seksiä useammin kuin minä. Vuosien saatossa on kyllä oppinut, ettei kannata heti luovuttaa vaikken samantien hengessä mukana olisikaan, vaan kokeilla hieman hitaampaa ja viettelevämpää lähestymistä. Ja toisaalta joskus saatan "hoidella" miehen käsin tai suulla jos itsestä tuntuu ettei kertakaikkiaan nyt kiinnosta ja edelliskerrasta on jo jokusen verran aikaa. Ei se maailma siihen kaadu.

Eli vastavuoroisuutta odottaisin mieheltäkin näissä asioissa, vaikkei aina niin kovasti himottaisikaan.[/QUOTE]

Muuten asiat parisuhteessa ok ja lapsen takia "roikun" tässä parisuhteessa. Ja ei aluksi näin ollut vaan muutamana ekana vuotena meillä oli seksiä usein sitten miehen mielenkiinto vaan hiipui.

mä saan kyl vaikka joka päivä, eilen kolme kertaa. En todellakaan olisi tuollaisessa suhteessa, jossa 2-3krt kuukaudessa ja asiaan ei olisi mahdollista saada muutosta. Ja mies tekee aloitteen yleensä. Mä kyllä johdattelen sitä sen tekemiseen. Ja voin kertoa kokemuksesta, että jos miehelle ei maistu seksi kotona se saa sitä muualta. Oikeasti. Herätys siellä mammat! Tai sitten jos kotona on ruma ja läski ämmä, jonka stringit on makkaroiden välissä niin ihmekös tuo ettei seksi maistu.

[QUOTE="kääk";24116864]mä saan kyl vaikka joka päivä, eilen kolme kertaa. En todellakaan olisi tuollaisessa suhteessa, jossa 2-3krt kuukaudessa ja asiaan ei olisi mahdollista saada muutosta. Ja mies tekee aloitteen yleensä. Mä kyllä johdattelen sitä sen tekemiseen. Ja voin kertoa kokemuksesta, että jos miehelle ei maistu seksi kotona se saa sitä muualta. Oikeasti. Herätys siellä mammat! Tai sitten jos kotona on ruma ja läski ämmä, jonka stringit on makkaroiden välissä niin ihmekös tuo ettei seksi maistu.[/QUOTE]

Mä en ole ruma enkä läski, samassa timmissä kunnossa kun ennen lapsia. Ja kun lapset on sektiolla syntyneet, ei oo tavarakaan löysä. Tissitkään ei roiku ja mies sanookin, et ihan yhtä tiukka perse on kun sillon kun tavattiin. MUTTA kun ei ole uutuuden viehätystä enää. Pelkkä pimppa ei oo se, mikä kiinnostaa.

Eikä mun mies taatusti käy vieraissa, koska ei ole tilaisuuksia. Enkä usko et kävis vaikka oliskin, on sen verta nynny. Samasta syystä en itse uskalla lähtee tyttöporukalla juomaan, kun en tiedä mitä tapahtuis.

Asiat ei oo aina näin yksioikoisia, en minäkään edellisessä suhteessa tiennyt et näinkin voi käydä. Sillon tuli joskus jopa naristua exälle kun vonkas jatkuvasti.. Ja panis minua vieläkin :)