Rakastelua vailla..
Olen reilu kolmekymppinen nainen ja meillä on avopuolison kanssa muuten ihana suhde mutta..mies ei halua rakastella.Meidän seksimme on lähinnä sitä että minä annan suuseksiä miehelle ja minut "hoitelee" käsin. Saan kyllä orgasmin melkein aina kun hyväilee minua mutta kaipaan rakastelua. Olen muutenkin usein se aloitteen tekijä, mutta miestäni ei niin usein seksi kiinnosta kun minua. Miehelle riittää vaikka 1-2 kertaa kahdessa viikossa itselle ainakin kahdesti viikossa. Olen ottanut rakasteluun liittyvän asian puheeksi aina välillä ja tehnyt aloitettakin mutta mies pitää sitä jotenkin ällöttävänä ja sanoo ettei koskaan ole siitä niin välittänyt, vaan nauttii enemmän suuseksistä. Samoin kun yritän joskus oikein kunnolla pitkään suudella ei siitäkään nauti vaan antaa nopean suukon ja kääntää pään. Halaa kyllä ja rutistaa mutta..jokin puuttuu.
Välillä tuntuu kun itsekseen tätä asiaa mielessään pyörittelee että valitanko turhasta kun muuten suhteessamme kaikki hyvin. Silti ajatus että en kokisi enää sitä rakastelun läheisyyttä ja intohimoa enää koskaan tuntuu ahdistavalta. Miltäs tämä muiden korvaan kuulostaa, onko muilla samanlaista "ongelmaa" ?
Välillä tuntuu kun itsekseen tätä asiaa mielessään pyörittelee että valitanko turhasta kun muuten suhteessamme kaikki hyvin. Silti ajatus että en kokisi enää sitä rakastelun läheisyyttä ja intohimoa enää koskaan tuntuu ahdistavalta. Miltäs tämä muiden korvaan kuulostaa, onko muilla samanlaista "ongelmaa" ?