Mies ei halua naimisiin

Moi!

Oon ollut mun mieheni kanssa yhdessä jo 11 vuotta.Meillä on kaksi lasta ja yhteistä taloa asustellaan.Olen joskus monta monta vuotta sitten kysynyt kihloja ja mieheni hienosti ohitti kysymyksen ja ymmärsin siitä ettei hän halua.No vuodet ovat kuluneet ja nyt minulle on tullut sellainen olo et naimisissa olisi kiva kun on lapsiakin ja yhdessä elellään.
Tästä asiasta ollaan mieheni kanssa enemmän ja vähemmän "väännetty" kättä.Hänen mielestään naimisissa olo on turhaa ja hän ihmettelee mikä siinä sitten muuttuu jne.
Olen yrittänyt hänelle selittää esimerkiksi tämän laki puolen et jos jotain sattuu ja muutenkin yrittänyt selittää ja selittää kun on lapsia ja plaa plaa...Mut hän ei ymmärrä eikä varmaan tahdokkaan ymmärtää..Minä en taas ymmärrä että miksei voida mennä naimisiin jos ja kun yhdessä eletään ja tarkoitus on elää jatkossakin.Minä kun en edes halua häitä sen kummemmin.Maistraatti riittää ja kahvit kotosalla.

Tekisi mieli kosia karkauspäivänä ja katsoa onko miehellä pokkaa sanoa ei..Mutten tiedä miten tuon kosimisen tekisin.

Onko jollain ollut miehen kanssa vastaavaa ongelmaa naimisiin menon kanssa?Antakaa jotain hyviä vinkkejä et millä ihmeellä saisin mieheni ymmärtämään näkökantani.
 

Yhteistyössä