Mies ei halua minua enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei enää nainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei enää nainen?

Vieras
Halasin, silitin, ehdotin, mutta mies ei halua. Ei nyt, ei ikinä... Raskausaikana kolme kertaa ollut seksiä, viime kerrasta on jo monta viikkoa. Nyt vatsa huomattavasti kasvanut ja vauvan liikkeet tuntuvat päällepäin. Mies kiertelee, kaartelee, tekosyyksi keksii sanoa, että ei halua satuttaa vauvaa. Ei auta vaikka sanon, että ei sille mitään käy.

Minä en vain ole enää miehelleni nainen. Olen hänen lapsensa tuleva äiti, joka paisuu ja muuttuu aina vaan epäeroottisemmaksi. Voi luoja, miten sitten synnytyksen jälkeen??? Voinko edes antaa hänen tulla synnytykseen mukaan - eihän hän voi sen jälkeen haluta minua enää sitäkään vähää mitä nyt??? Kun ei seksiä ole nyt, niin mitä sitten, kun lapsi on perheessä???

Tuntuu jotenkin kauhean lopulliselta, että äitiyden myötä saan heittää hyvästit seksille ja eroottiselle naiseudelle. Ennen sentään on voinut ajatella, että "ehkä joku muu mut voisi huolia", mutta enää ei voi ajatella niinkään...

Jos tää kirjoitus nyt ihan totta oli niin mahtaako sulla olla nainen ihan oikea mies matkassa??
Vai olenko minä vain onnellisessa asemassa kun puolisoni himoitsee pyöristyvää olemustani, kuukausia on 7 kasassa.
Minulla on melkoisia särkyjä lantiossa ja muutenkin alapää hiukan turvoksissa.Miestä se ei haittaa, mutta minä en pysty "normiseksiin" tällä hetkellä..(ei ettenkö haluaisi!)
Käytössä on sitten hiukan toisenlaista nautinnon tuottamista puolin ja toisin mutta raskaus ei ole mikään syy jättää seksiä pois. Jos miehesi ei pidä sinua eroottisena raskaudesta johtuen niin voisin kysyä hältä suoraan onko ihan kaikki muumit laaksossa?Usko pois nainen hyvä, olet mitä eroottisin pyöristyvän vatsasi kanssa!!
Jos asia jatkuu tuollaisena niin en itse ottaisi miestä synnytykseen mukaan, niin intiimi ja tunteita koetteleva tapahtuma se on.En ottaisi riskiä oman itseni vuoksi.Onko synnytys ensimmäisesi?
Ymmärrän tunteesi vaikka en joudu samaa koettelemusta läpi käymään. Pyöristyvä vatsa herättää tunteita, miehesi kyllä pitäisi ottaa "koko paketti" vastaan.
Itse saatan joutua ihan yksin menemään, koska puolisoni on merimies..mutta jos maissa on niin tukeudun häneen.
Voimia ja mieti onko sinulla ihan oikea mies matkassa jos ei osaa kohdella sinua naisena PIENEN ELÄMÄN muokatessa SINUN kehoasi..

AP: tuo on ihan normaalia ja tervettä. Meillä ei ole kahden raskauden aikana ollut seksiä kertaakaan, kumpikaan ei ole halunnut. Tilanne muuttuu kun lapsi syntyy, kaikki normalisoituu aikanaan. Älä painosta miestäsi, ethän itsekään haluaisi moista jos itse olisit se joka ei halua.

Ap, olisiko mahdollista että ajattelet liikaa miehen puolesta, haluat vetää johtopäätöksen että mies sanoo tekosyitä jne. Se voi olla hyvin mahdollista, että mies aivan vilpittömästi pelkää satuttavansa vauvaa ja siihen ei auta mikään mitä sanot. Onko mahdollista että suurentelet asiaa mielessäsi ja märehdit asiaa syyttä suotta? Viimeisimmässä City-lehdessä oli osuvasti näistä olettamuksista ja väärinajatteluista mitä ihmiset parisuhteessa harrastavat... Uskon että asiat kääntyvät teilläkin parhain päin. Jutelkaa rehellisesti, katsokaa toisianne silmiin. Keskittykää vaikka vain katsomaan toisianne. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja heii**:
Ap, olisiko mahdollista että ajattelet liikaa miehen puolesta, haluat vetää johtopäätöksen että mies sanoo tekosyitä jne. Se voi olla hyvin mahdollista, että mies aivan vilpittömästi pelkää satuttavansa vauvaa ja siihen ei auta mikään mitä sanot. Onko mahdollista että suurentelet asiaa mielessäsi ja märehdit asiaa syyttä suotta? Viimeisimmässä City-lehdessä oli osuvasti näistä olettamuksista ja väärinajatteluista mitä ihmiset parisuhteessa harrastavat... Uskon että asiat kääntyvät teilläkin parhain päin. Jutelkaa rehellisesti, katsokaa toisianne silmiin. Keskittykää vaikka vain katsomaan toisianne. Tsemppiä!

Yllä hyvä kommentti! Aina ei vaan haluta - miestäkään. Ja elämäntilanne on uusi hänellekin. Käsittääkseni tuo on ihan normaalia ja yleistäkin, että mies alitajuisesti pelkää satuttavansa vauvaa, tai että vauva on vaan "liian lähellä" :) Keskustelkaa asiasta ja muistathan, että miehen syyt ovat todennäköisesesti ihan oikeita syitä (hänelle), ei tekosyitä.

Kuten kahden raskauden kokenut kirjoitti, hiljaista voi olla. Me olemme toisella kolmanneksella ja seksiä ei ole ollut kuin kerran pari, ja nekin aika... ei mitenkään erityisen hyviä. Onneksi taidamme olla samassa tilassa, kun kumpikaan ei ole tehnyt aloitteita tai kertonut puutteestaan. Läheisyyttä onneksi on jopa enemmän kuin aikaisemmin.

Ap: se sun mies voi ihan oikeasti pelätä satuttavansa vauvaa.

meillä nyt 4 lasta ja jokaisen odotusaikana mies on ollut vähemmän aktiivinen osapuoli, mies on jotenkin alitajuisesti aina pelännyt satuttavansa vauvaa tai aiheuttavansa seksin aikana 'jotain' vaikka järjellä ajatellen ei voi vauvaa satuttaa seksillä.

ja tosiaan mellä on nyt 4 lasta, että on se seksielämä aina palautunut ;-)

susta miehen torjuminen tuntuu pahalta ja saa tuntuakkin. ei tunteitaan pidä tukahduttaa. voisiko se seksi olla jotain muuta kuin itse yhdyntää? puhu miehelle asiasta.

tsemppiä ap!

Ei tästä asiasta voi keskustella, koska se on miehen mielestä saman tien "painostamista"... Mies kyllä suukottelee ja silittää ja sanoo rakastavansa, mutta aika iso aukko siitä silti tulee, kun joutuu aina torjutuksi. Siis minä en hirveästi saa edes silittää, kun se on heti "hipelöimistä". Seksielämä on vähentynyt jo ennen raskautta, mutta silloin sentään jokin toivo eli. Nyt pelkään niin, että vauvasta tulee miehelle hyvä syy kieltäytyä seksistä jo nyt odotusaikana ja tietenkin myös sitten, kun lapsi on syntynyt ("lapsi herää", "väsyttää, kun on joutunut valvomaan", "ei tee mieli, kun lapsi on samassa/viereisessä huoneessa"). Väistämättä johtopäätös on, että minä olen eroottisessa mielessä vastenmielinen olento.

Kadehtien kuuntelen/luen kokemuksia, miten "mies haluaa niin paljon" - sehän se on ennemmin sääntö. Neuvolan oppaissakin sanotaan, miten "ihan hyvin voi edelleen harrastaa seksiä" ja " annathan miehellesi huomiota", oletusarvo siis, että parisuhteessa halutaan (siis etenkin mies haluaa) seksiä. Tunnen todella, että minussa on pakko olla jotain vikaa, kun mies ei minua halua. Tekisi melkein mieli testata, että haluaisiko joku muu, mutta eihän tällaista valasta nyt ainakaan kukaan halua... (synnytyksen jälkeen löysän vatsapussin ja entisestään roikkuvien rintojen kanssa tilanne tuskin yhtään sen parempi)
Naiseus alkaa olla pahemman kerran hukassa.

Älä ota sitä itseesi vaikka pahalta tuntuukin. Sanot, että mies kyllä muuten osoitta hellyyttä, halaa, suukottelee, sanoo rakastavansa jne. Se on erittäin hyvä asia!

Meillä mies ei halunnut seksiä loppuraskaudesta juuri siitä syystä, että hänestä tuntui siltä että olisi tunkeutunut vauvan alueelle ja häntä häiritsi mm. se että vauva joskus liikkui samalla kun rakastelimme. Se on ihan luonnollista, jos mies tuntee tällaisia tuntemuksia. Kuulostaa siltä, että sinun miehelläsi tämä vaihe on tullut aikaisemmin.

Jos olisin sinä, niin antaisin asian nyt olla hetken aikaa ja katsoisin mihin suuntaan tilanne kehittyy. Lisäksi voisit ottaa asian puheeksi neuvolassa, sillä voi ihan hyvin puhua myös seksistä. Ja anna ajan kulua! Ihan varmasti miehesi rakastaa sinua ihan yhtä paljon kuin ennen raskautta, hän vain tuntee itsensä tällä hetkellä tod. näk. hieman epävarmaksi. Sinun naiseudellasi ei varmaankaan ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Ja aina voit harrastaa itsetyydytystä ja jos et ole sitä ennen tehnyt, nyt on hyvä tilaisuus opetella sekin taito!

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nainen?:
Halasin, silitin, ehdotin, mutta mies ei halua. Ei nyt, ei ikinä... Raskausaikana kolme kertaa ollut seksiä, viime kerrasta on jo monta viikkoa. Nyt vatsa huomattavasti kasvanut ja vauvan liikkeet tuntuvat päällepäin. Mies kiertelee, kaartelee, tekosyyksi keksii sanoa, että ei halua satuttaa vauvaa. Ei auta vaikka sanon, että ei sille mitään käy.

Minä en vain ole enää miehelleni nainen. Olen hänen lapsensa tuleva äiti, joka paisuu ja muuttuu aina vaan epäeroottisemmaksi. Voi luoja, miten sitten synnytyksen jälkeen??? Voinko edes antaa hänen tulla synnytykseen mukaan - eihän hän voi sen jälkeen haluta minua enää sitäkään vähää mitä nyt??? Kun ei seksiä ole nyt, niin mitä sitten, kun lapsi on perheessä???

Tuntuu jotenkin kauhean lopulliselta, että äitiyden myötä saan heittää hyvästit seksille ja eroottiselle naiseudelle. Ennen sentään on voinut ajatella, että "ehkä joku muu mut voisi huolia", mutta enää ei voi ajatella niinkään...

Minun miehellä oli sama homma. Seksin harrastaminen raskausaikana jäi vähäiseksi, vaikka itse olisi halunnutkin. Mies ei halunnut. Joillakin miehillä kuulemma on se, että ajattelevat satuttavansa vauvaa. Kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja 4kk:n ikäinen tyttö:

Minun miehellä oli sama homma. Seksin harrastaminen raskausaikana jäi vähäiseksi, vaikka itse olisi halunnutkin. Mies ei halunnut. Joillakin miehillä kuulemma on se, että ajattelevat satuttavansa vauvaa. Kyllä se siitä.

Koin itseni ei haluttavaksi, kun mies reagoi noin. Ja vieläkin satuttaa, kun mietin. Olen kysynyt sitä jälkeenkin päin mieheltä. Sanoi vaan et pelkäsi satuttavansa vauvaa ja minäkin välillä valittelin et sattuu niin siksi mies ei halunnut. Ei hän oikein mahaankaan tahtonut koskea. En tiedä sitten kokiko mahan inhottavana? Synnytyksestä 5viikkoa niin harrastettiin seksiä ja mahtavaa oli. Ihan kun olis ollu eka kerta. Synnytyksen jälkeen osannu nauttia seksistä enemmän ja tuntuukin paremmalta jostain kumman syystä. Mutta seksi kerrat ei ole siitään lisääntyneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Saaristomamma:
Jos miehesi ei pidä sinua eroottisena raskaudesta johtuen niin voisin kysyä hältä suoraan onko ihan kaikki muumit laaksossa?Usko pois nainen hyvä, olet mitä eroottisin pyöristyvän vatsasi kanssa!!

Kaikki vaan ei todellakaan näe asiaa noin. Vaikka kuinka toitotetaan että nainen hehkuu kauneutta ja erotiikkaa raskaana, niin kaikkien mielestä vaan ei ole niin.

No juuri näin. Raskaana oleva nainen ei todellakaan aina ja kaikkien mielestä ole kovin eroottinen näky. Itse raskaana ollessani en itsekään tuntenut itseäni muuksi kuin merilehmäksi, ja siitä on erotiikka suhteellisen kaukana. Jos jotain viehättää kiva, jos ei niin se on minusta ihan yhtä ok.

ap'lle: hienoa että miehesi huomioi sinua muuten. Kyllä sitä ilman seksiä tovin pärjää ja eikä se naisellinen itsetunto voi nyt tuohon kaatua!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Just näin:
No juuri näin. Raskaana oleva nainen ei todellakaan aina ja kaikkien mielestä ole kovin eroottinen näky. Itse raskaana ollessani en itsekään tuntenut itseäni muuksi kuin merilehmäksi, ja siitä on erotiikka suhteellisen kaukana. Jos jotain viehättää kiva, jos ei niin se on minusta ihan yhtä ok.

ap'lle: hienoa että miehesi huomioi sinua muuten. Kyllä sitä ilman seksiä tovin pärjää ja eikä se naisellinen itsetunto voi nyt tuohon kaatua!!!!

Kyllä se itsetunto ikävä kyllä aika herkillä on... Nyt kun ei voi saada vahvistusta naiseudelle keneltäkään muultakaan - siis jotain flirttiä toki niin kauan, kuin vastapuoli ei huomaa vatsaani, mutta raskaana oleva nainen ei todellakaan ole kenellekään mikään flirttailun kohde. Kuulostan varmaan monen mielestä typerältä, mutta kyllä se vaan on minulle tosi tärkeä juttu, että kokisin olevani viehättävä ja haluttava. Ennen kaikkea tietenkin oman miehen silmissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Just näin:

Kyllä se itsetunto ikävä kyllä aika herkillä on... Nyt kun ei voi saada vahvistusta naiseudelle keneltäkään muultakaan - siis jotain flirttiä toki niin kauan, kuin vastapuoli ei huomaa vatsaani, mutta raskaana oleva nainen ei todellakaan ole kenellekään mikään flirttailun kohde. Kuulostan varmaan monen mielestä typerältä, mutta kyllä se vaan on minulle tosi tärkeä juttu, että kokisin olevani viehättävä ja haluttava. Ennen kaikkea tietenkin oman miehen silmissä.

Se että miehesi huomioi sinua suukoilla ja muuten kertoo juuri siitä että hän pitää sinua viehättävänä! Eihän se konkreettinen seksi ole ainoa konkreettinen mittari sille, pitääkö miehesi sinua viehättävänä vai ei.

Meillä ei esikoista odottaessani harrastettu seksiä ekaan kolmeen kuukauteen ollenkaan, koska mies ei halunnut satuttaa pientä vauvanalkua. Ja näin asian minulle kertoi, joten miehesi voi todellakin ihan hyvin varoa vauvaa. Miehet ovat outoja otuksia myös tässäkin asiassa.

Yhteistyössä