Mies ei halua lyödä mua! Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
:D ostin miehellekkin nyrkkeilyhanskat, kun sekin innostui nyrkkeilemisestä.

lonsdale-authentic-pratzen.jpg

tommoset mä ostan seuraavaksi, niihin voi varmaankin mätkiä kun muhun ei sit satu. Ihan mälsää...

Mies kertoi syyksi, ettei voi lyödä, kun hän ei halua satuttaa mua, mut on ok jos mä lyön häntä. Kysyin, et pystyskö hän jotain miestä lyömään, niin kuulemma joo. Taitaa olla aika syvälle iskostunu, et naista ei lyödä.

Mikä sika. Jätä se.

Hih, joo en tiedä mikä auttais. Mäkin innostuin tossa muutama vuos sitten ja ostin itelleni nyrkkeilysäkin ja hanskat. En vaan ole vieläkään saanut säkkiä ripustettua mihinkään ja jossain kaapissa se nyt on :D.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mikä sika. Jätä se.

Hih, joo en tiedä mikä auttais. Mäkin innostuin tossa muutama vuos sitten ja ostin itelleni nyrkkeilysäkin ja hanskat. En vaan ole vieläkään saanut säkkiä ripustettua mihinkään ja jossain kaapissa se nyt on :D.

Mä ostin joskus myös kun oli vähän stressiä ja siihen sai purettua kiukkua aika kivasti... Niin kivasti että potkasin sen rikki.... :D

Oli tosin ihan joku halpamalli mutta kyllä se viikon kesti :saint:

Meilläkään mies ei mun kanssa nyrkkeilemään ala, tie sitten pelkääkö sen nyrkkeilysäkin jälkeen jos mun taas pitää purkaa stressiä :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Minni:)
mä yritin sille vakuutella, että mä olen tottunut että äijät mätkii mua, ja eihän se välttämättä edes osu muhun, vaikka yrittäskin lyödä... pyh, mä jo kerkesin innostua, et mies tulis mun kans treeneihin ja tästä tulis kiva yhteinen harrastus...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27583914:
mä yritin sille vakuutella, että mä olen tottunut että äijät mätkii mua, ja eihän se välttämättä edes osu muhun, vaikka yrittäskin lyödä... pyh, mä jo kerkesin innostua, et mies tulis mun kans treeneihin ja tästä tulis kiva yhteinen harrastus...

Voi hittolainen, elä nyt tollasia miehelles ehdottele, sehän tuntee kaameeta alemmuskompleksia jos eukko vetäsee vahingossa dunkkuun:D

No voi sua. Sun pitää hankkia mies, joka mätkii urakalla. Niitä kyllä on tosi paljon, tiedän kokemuksesta.
Mun ei tarvii ketään hankkia enkä todellakaan haluais sellaista harrastusta, jossa on mahdollisuus saada päin näköä, kun mulla on noi ovet ja ovenpielet jotka pahoinpitelee minua jatkuvasti. Eroaisin niistä, mutta tuntuu olevan mahdotonta. Haluaisin sellaiset ovet ja ovenpielet, jotka ei hyökkäile naisten kimppuun.

Järki sanoo samaa, mutta sydän ei. Normaalisti mies on hyvä minulle, mutta silloin tällöin jos on riitaa, saattaa hän käydä käsiksi. Aina pyytää anteeksi jälkeenpäin ja usein tuo muutaman päivän sisällä jonkin kivan lahjankin. Hänellä vain on aika ajoin stressiä ja kova temperamentti ja välillä minä tosiaan käyttäydyn tyhmästi. Esim. viimeeksi pistin tiskikoneen päälle juuri kun mies tuli kotiin töistä ja hän hermostui tiskikoneen metelistä (vanha kone ja aika äänekäs) Siitä sitten tuli riitaa ja... Olisinhan minä voinut tiskit pestäkin ennen kuin miews tulee kotiin, mutta en osannut ajatella oikein, eli ei mies turhasta suuttunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyrkkeilysäkki;27584371:
Järki sanoo samaa, mutta sydän ei. Normaalisti mies on hyvä minulle, mutta silloin tällöin jos on riitaa, saattaa hän käydä käsiksi. Aina pyytää anteeksi jälkeenpäin ja usein tuo muutaman päivän sisällä jonkin kivan lahjankin. Hänellä vain on aika ajoin stressiä ja kova temperamentti ja välillä minä tosiaan käyttäydyn tyhmästi. Esim. viimeeksi pistin tiskikoneen päälle juuri kun mies tuli kotiin töistä ja hän hermostui tiskikoneen metelistä (vanha kone ja aika äänekäs) Siitä sitten tuli riitaa ja... Olisinhan minä voinut tiskit pestäkin ennen kuin miews tulee kotiin, mutta en osannut ajatella oikein, eli ei mies turhasta suuttunut.

:O joo, ei se mies siitä muutu, mut kannattaa todella harkita vakavasti sitä lähtemistä. Sun käytöksessä ei vikaa, mut miehen käytöksessä sensijaan pahastikkin vikaa.

Vähän vaikea tietenkään asettua miehen asemaan kun en sellainen ole, mutta enivei ; En minä suostuis VARSINKAAN raskaana olevan emännän kanssa nyrkkeilyharjottelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27584386:
:O joo, ei se mies siitä muutu, mut kannattaa todella harkita vakavasti sitä lähtemistä. Sun käytöksessä ei vikaa, mut miehen käytöksessä sensijaan pahastikkin vikaa.

Kuten sanoin, mies on pääosin hyvä mies ja kilttikin. On vaikea lähteä suhteesta, jossa kuitenkin on rakkautta. Olen itselleni sanonut että, jos tilanne pahenee, esim. että kasvoihin lyö, niin sitten lähden. Ja aina kun on lyönyt tai tuuppinut, niin on kyllä oikeasti pahoillaan sen jälkeen. PItää vaan itse vähän olla varovainen tekemisteni ja sanomisteni kanssa, kun tiedän että mies saattaa suuttuessaan olla vähän äkkipikainen.

Yhteistyössä