Mies ei halua huomioida äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Marttyyri
  • Ensimmäinen viesti
bhh
Siis mikä ihme vinkuminen yhdestä päivästä???
Joo ei mies muista eikä tarttekaan. Ei siivoa huomiseksi,ei tee ruokaa eikä varmaan nouse ees keittää kahvia. Miks pitäis?
Huominen on ihan tavallinen päivä muiden joukossa. Lapselta saan lahjan,tät it.

Tosi pinnallista porukkaa täällä vaatimasa mieheltä lahjoja itelleen. Naurettavaa.

Mainittakoon että tekee mieheni paljon. Tänään on korjannut autoani. Ai mut dääämmmm... Eihän tänään ollu ÄITIENPÄIVÄ :D

Kai toi on sellanen asia, mihin vaikuttaa melko voimakkaasti lapsuudenkodista saadut mallit. Itsekin sain sen mallin, että isä/äiti laittoi aamupalan, isä haki pihalta kukan pieneen maljaan ja mentiin koko perhe herättämään isä/äiti aamupalatarjottimen kanssa ja annettiin meiän lasten tekemät kortit tms. askartelut. Mun miehellä tällasta traditiota ei ollut, joten se ei ole moiseen tottunut. Musta ihan ok, vaikka toki musta toi mun vanhempien tapa oli just hyvä. Ei kaiken tarvitse mennä just niinkun mä haluan. Mies kyllä muuten osoittaa mulle arjessa arvostusta ja rakkautta. Yhdellä äitienpäivällä ei ole siinä merkitystä. Oma lapseni on askarrellut mulle kortin päiväkodissa ja leiponut keksejä ja olen sille rakkain äiti maailmassa, se on se mikä merkitsee.

öhöm..
Ei meilläkään mies ostele ym siivoo tai tee kakkuja, lapset antavat koulussa tehdyt lahjat that`s it. Minäpä ostin itelleni ruusukimpun ja kaupasta hommasin mansikkakakun :)

ritva tuulikki
Onko täällä muita äitejä, joiden mies ja lapset eivät siivoa huushollia äitienpäivän kunniaksi, eivät osta kukkia saatikka lahjaa, eivät leivo kakkua tai edes osta, eivät hemmottele lempiruualla tai muulla?
Pienimmät lapset antavat iloisesti päiväkodissa askarrellut lahjansa ja korttinsa.
Mutta mies ei halua satsata minuun äitienpäivänä, koska "en ole hänen äitinsä". Ja sama muistamattomuuden meininki on nyt isommissa lapsissa.
Jotenkin tämä mun perinteinen äitienpäivävitutus lähti käyntiin jo eilen kaupassa, kun näin millä tohinalla muut miehet ostelivat kukkia vaimoilleen.

Miehesi on oikeassa et ole hänen äitinsä. Lapset muistavat äitiään, Jotenkin te nykyajan äidit yritätte ryöstää äitienpäivän miestenne äideiltä . Kyllä olette ihan outoja pakkauksia ette pääse äidiksi miehellenne ellette synnytä häntä uudestaan.

vierailijatarna
Lapsien kuuluu muistaa äitiään ja miehen siis omaa äitiään, ei vaimoaan. Tuo kuulostaa oudolta monella kirjhoittajalla että siivous yleisestikin kuuluu heille. Koko perheellehän ne kotityöt kuuluu, jokaisen tehtävä osansa.

Yhteistyössä