N
Nainen_29
Vieras
Olemme seurustelleet 6 vuotta mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä menee hyvin ja seksielämääkin on mukavasti. Yksi ongelma on kuitenkin. Minä haluaisin antaa miehelleni vain parasta ja saada hänet nauttimaan oikein kunnolla ja tiedän kuinka miehet pitävät suuseksistä. Oma mieheni ei kuitenkaan halua, että annan hänelle suuseksiä, ei ole koskaan antanut minun edes yrittää. Kuulemmaan häntä oksettaa ajatellakkaan koko asiaa.
Mistä ihmeestä voi johtua? Miten saisin hänet taivuteltua? Olen odottanut ja ollut kärsivällinen. Viime jouluna mies sanoi, että kyllä jonain päivänä voimme yrittää ja helmikuussa kysäisin sievästi, että jos nyt voitaisiin, mutta kuulemmaan ei tarkoittanut niin pian. En ymmärrä sitten yhtään.
Mistä ihmeestä voi johtua? Miten saisin hänet taivuteltua? Olen odottanut ja ollut kärsivällinen. Viime jouluna mies sanoi, että kyllä jonain päivänä voimme yrittää ja helmikuussa kysäisin sievästi, että jos nyt voitaisiin, mutta kuulemmaan ei tarkoittanut niin pian. En ymmärrä sitten yhtään.