Mies ei halua, että otan häneltä suihin! Mitä teen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen_29
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen_29

Vieras
Olemme seurustelleet 6 vuotta mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä menee hyvin ja seksielämääkin on mukavasti. Yksi ongelma on kuitenkin. Minä haluaisin antaa miehelleni vain parasta ja saada hänet nauttimaan oikein kunnolla ja tiedän kuinka miehet pitävät suuseksistä. Oma mieheni ei kuitenkaan halua, että annan hänelle suuseksiä, ei ole koskaan antanut minun edes yrittää. Kuulemmaan häntä oksettaa ajatellakkaan koko asiaa.

Mistä ihmeestä voi johtua? Miten saisin hänet taivuteltua? Olen odottanut ja ollut kärsivällinen. Viime jouluna mies sanoi, että kyllä jonain päivänä voimme yrittää ja helmikuussa kysäisin sievästi, että jos nyt voitaisiin, mutta kuulemmaan ei tarkoittanut niin pian. En ymmärrä sitten yhtään.

jos mies ei halua niin ei halua..
ime lenkkimakkaraa

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen_29:
Olemme seurustelleet 6 vuotta mieheni kanssa ja meillä on kaksi lasta. Meillä menee hyvin ja seksielämääkin on mukavasti. Yksi ongelma on kuitenkin. Minä haluaisin antaa miehelleni vain parasta ja saada hänet nauttimaan oikein kunnolla ja tiedän kuinka miehet pitävät suuseksistä. Oma mieheni ei kuitenkaan halua, että annan hänelle suuseksiä, ei ole koskaan antanut minun edes yrittää. Kuulemmaan häntä oksettaa ajatellakkaan koko asiaa.

Mistä ihmeestä voi johtua? Miten saisin hänet taivuteltua? Olen odottanut ja ollut kärsivällinen. Viime jouluna mies sanoi, että kyllä jonain päivänä voimme yrittää ja helmikuussa kysäisin sievästi, että jos nyt voitaisiin, mutta kuulemmaan ei tarkoittanut niin pian. En ymmärrä sitten yhtään.

Ihan oikeasti tämä on meillä suuri ongelma. Mies kyllä antaa suuseksiä minulle, mutta jotenkin hän ei pidä ajatuksesta, että minä antaisin hänelle. Minusta olis mukavaa nähdä, että toinen nauttii jostain, muttaku ei.

Alkuperäinen kirjoittaja annu:
Ukkos ku nukkuu niin ei ku kulli suuhun! Voi olla et nauttiikin herätyksestä =D

Joo, sehän onkin mahtava idea pakottaa toinen siihen mitä ei missään nimessä halua!

Tiesitkö että miehetkin ovat ihmisiä, joilla on ihmisoikeudet? Niillä on tunteetkin ja kaikkea.

Miks sun pitää miestäs siihen pakottaa? Jos se ei halua niin piste! Inhottavaa, että taivuttelet ja yrität pakottaa miestäsi semmoiseen mihin ei tahdo alkaa. Kaikki miehet eivät pidä suuseksistä, kai sen ymmärrät?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:

Joo, sehän onkin mahtava idea pakottaa toinen siihen mitä ei missään nimessä halua!

Tiesitkö että miehetkin ovat ihmisiä, joilla on ihmisoikeudet? Niillä on tunteetkin ja kaikkea.

No ei kait tätä kukaan tosissaan tarkottanukkaan. :D Heti vetää herneen nokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs jos lupaat ukolle kivan illan, sidot hänet ja käyt kimppuun?

Kuulostaa hyvälle, mutta uskon, että mies vetäisi siitä kuitenki herneen nenään, vaikka taatusti nauttiski. ;)

Jos pointti on että sinä viet ja hän vikisee, niin eikös silloin saakin mennä niin. Lupaa että jos hän ei nauti sekuntiakaan, niin et enää ikinä ota suihin.

En tiedä voiko verrata, mutta itse olen nainen enkä nauti siitä että pimppaani nuoleskellaan :( Eikä mieskään nuoleskeluja vaadi (myöskään itselleen) kun olen sanonut etten nauti siitä! Jotenkin ällöttää koko ajatus! Meillä muuten seksi sujuu ja on kyllä molemminpuolin nautinnollista!

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Miks sun pitää miestäs siihen pakottaa? Jos se ei halua niin piste! Inhottavaa, että taivuttelet ja yrität pakottaa miestäsi semmoiseen mihin ei tahdo alkaa. Kaikki miehet eivät pidä suuseksistä, kai sen ymmärrät?

En ole pakottanu. Yritän saada miestä innostuun ajatuksesta ja teiltä kyselen vinkkejä, jos jollaki olis ollu joskus vaikka sama tilanne. Kylläpä sitä täällä on outoa porukkaa. :D

Ihan oikeasti tämä on meillä suuri ongelma. Mies kyllä antaa suuseksiä minulle, mutta jotenkin hän ei pidä ajatuksesta, että minä antaisin hänelle. Minusta olis mukavaa nähdä, että toinen nauttii jostain, muttaku ei.

Mikä ihmeen pakko sun on saada antaa miehelle suuseksiä, kun hän ei ajatukselle lämpene?! Ei kaikki miehet nauti samoista asioista.

Mitä jos miehesi koittaisi tuputtaa sulle jotakin mitä pidät vastenmielisenä? Tykkaisitkö?

No ei kait tätä kukaan tosissaan tarkottanukkaan. :D Heti vetää herneen nokkaan.

Kyllä mä tajusin. Mutta jos tilanne olis toisin päin, kukaan ei ehdottais tollasta edes vitsillä.

Mitäs jos lupaat ukolle kivan illan, sidot hänet ja käyt kimppuun?

Kuulostaa hyvälle, mutta uskon, että mies vetäisi siitä kuitenki herneen nenään, vaikka taatusti nauttiski. ;)

Jos pointti on että sinä viet ja hän vikisee, niin eikös silloin saakin mennä niin. Lupaa että jos hän ei nauti sekuntiakaan, niin et enää ikinä ota suihin.

Niin jos saisin hänen lupauksen siitä, että teen mitä haluan, niin sitten joohoo. Ja toi on hyvä, et jos ei nauttis, niin sitten ei koskaan ikinä mitään suuseksiä. Mut ei taida toimia kuitenkaan meillä.

=D
Mut oikeesti mietityttää,et onko miehes ikuna sit saanu suuseksiä??
Et onko huonoja kokemuksia vai mistä johtuu?

Aina ainaki mulle sanonu, että ei ole koskaan saanu. Ei ollu ennen edes harrastanu seksiä kenenkään kanssa. Puolen vuoden suhde joskus seitsemännellä luokalla on takana, eipä sillon välttämättä hirveänä suihin oteta, ainakaan toivottavasti ei. Huonoja kokemuksia siis ei pitäis olla.

Kyllä mä tajusin. Mutta jos tilanne olis toisin päin, kukaan ei ehdottais tollasta edes vitsillä.

Ai niin päin, että nainen ei haluais ja sitten mies väkisellä ottais? No ihan totta kyllä, ei siitä varmasti edes vitsailis moni. Aika helposti kuitenki vitsiä syntyy toisin päin.

Siis miksi sä nyt haluat väen vängällä antaa sille miehelles suuseksiä? Sanot, että haluat hänen nauttivan oikeen kunnolla; no tee jotain josta hän nauttii oikeen kunnolla!

Kaikki miehetkään ei välttämättä tykkää suuseksistä, joten jospa miehesi on jo kokeillut ja todennut, ettei ole hänen juttunsa? Miksi siis jatkuvasti tyrkytät jotain miehesi mielestä vastenmielistä, sen sijaan, että antaisit jotain josta hän todella nauttii?

Outo oot...

Yhteistyössä