Mies ei etes toivottanu hyvää äitienpäivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvoton äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvoton äiti

Vieras
Ensimmäinen äitienpäivä ja minä raukka kuvittelin, että edes jollain tapaa huomioisi. Mutta ei MITÄÄN. Ei edes sanonut hyvää äitienpäivää. Itkin sitten itseni uneen kun olin niin pettynyt. Ja minä tyhmä oikein odotin äitienpäivää. Mä en halua elää moisen moukan kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja arvoton äiti:
Ensimmäinen äitienpäivä ja minä raukka kuvittelin, että edes jollain tapaa huomioisi. Mutta ei MITÄÄN. Ei edes sanonut hyvää äitienpäivää. Itkin sitten itseni uneen kun olin niin pettynyt. Ja minä tyhmä oikein odotin äitienpäivää. Mä en halua elää moisen moukan kanssa!!

Samanlainen sika kun mun mies. Ei toivottanut hyvää äitienpäivää, eikä edes tullut yhtäaikaa samaan aamupalapöytään muiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja arvoton äiti:

mulla oli vähän sama tilanne aikopinaan, nyt on mennyt jo 4äitienpäivää ja yksikään ei ole mennyt niinkuin "pitäisi"
vaikka mieskin on vaihtunut välissä :D
uskon että harmittaa, ja saakin harmittaa.. kannattaa sanoa asiasta miehelle

meillä toivotti hyvää äitienpäivää samalla kun piti käydä herättämässä se syömään. Kukkiakin sai. Mutta vasta kun mainitsin että olispa kiva saada kukkia. Juoksi vastahakoisena kauppaan ja toi puskan. kaunis puska mutta vois ajatella omillaki aivoilla...

Ei mun mielestä oo liikaa pyydetty et toivottaa etes hyvää äitienpäivää, ei maksa vaivaa! Jos omalle äidillensä ostaa kukat ja toivottaa äitienpäivät niin kyllä mulle tulee sellanen olo et mä en ole mitään. Eikä tarvii laittaa eropapereita vetämään kun ei olla naimisissa. EN odota unelmien prinssiä vaan normaalia toista huomioon ottavaa ihmistä. Minäkin väkersin isienpäivänä kakut ja lahjat ja tehtiin aamupala. Mut tänä vuonna en aio edes toivottaa hyvää isänpäivää. KÄyttäydyn samalla lailla kun hän. Niinkuin mitään ei olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei mun mielestä oo liikaa pyydetty et toivottaa etes hyvää äitienpäivää, ei maksa vaivaa! Jos omalle äidillensä ostaa kukat ja toivottaa äitienpäivät niin kyllä mulle tulee sellanen olo et mä en ole mitään. Eikä tarvii laittaa eropapereita vetämään kun ei olla naimisissa. EN odota unelmien prinssiä vaan normaalia toista huomioon ottavaa ihmistä. Minäkin väkersin isienpäivänä kakut ja lahjat ja tehtiin aamupala. Mut tänä vuonna en aio edes toivottaa hyvää isänpäivää. KÄyttäydyn samalla lailla kun hän. Niinkuin mitään ei olisikaan.

Asiaa, kosto on suloinen. Mutta yleensä miehet ei niin välitäkään vaikkei mitään sanoisikaan, joten en tiedä onko nyt niin suloinen...
No ei kun ero vireille ja normaalia miestä etsimään.

Kyllä mun mielestä mies on se joka lasten kanssa tekee sen äitienpäivän.. Ei ne lapset sitä kahvia ala keskenään keittämään tai kakkuja tekemään, saatikka kävelemään yksin kauppaan. Ihan niinkuin äiti huomioi lasten kanssa isää isäinpäivänä..

Pahoitteluni sinulle ja voimia <3

Mä oon kans sitä mieltä, että lapsien tapakasvatuksenkin takia miehen pitäisi osata tehdä tuosta päivästä jotenkin erilainen ja spesiaali. Eihän lapset muuten opi sitä, että äitienpäivä on tärkeä ja silloin juhlitaan äitiä.

Meillä mies selitti aikoinaan ettei hän näe tarvetta juhlia mua äitienpäivänä kun en ole hänen äitinsä. Totesin että olen hänen lapsensa äiti, joten eikö mua pitäisi muistaa sen takia. Sanoin muutenkin suorat sanat hänen käytöksestään. Ekana äitienpäivänä ei muistanut muuten kuin että toivotti hyvää äitienpäivää. Kukkia en ole saanut koskaan enkä korttia mutta nyt kolmantena äitienpäivänä sain jo mieheltä mieluisan lahjan ja hän keitti äitienpäiväkahvit. Edistystä on siis tapahtunut.

Mies vetosi aina myös siihen ettei hänkään välitä isänpäivän juhlinnasta eivätkä he ex-vaimonkaan kanssa muistaneet toisiaan merkkipäivinä. Joopa joo, se on varmaan yksi syy miksi on nykyään ex-vaimo. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Ei meilläkään, mut enhän mä sen äiti ookaan.

Meillä mies huomioi minut lasten kanssa ja kehuja satelee... miten lapsetkaan oppivat, jos mallia ei näytetä?

Jotenkin ne ovat meilläkin oppineet että äitienpäivä on äidin juhlapv jonka lapset järjestävät. Mies auttaa tarvittaessa lapsia toteuttamaan heidän suunnitelmaansa. Mä haluan että lapset onnittelevat minua.
Mies muistakoon múina päivinä.

Mä inhoan sitä koko maan kattavaa "ryhmähalia" kaikilta miehiltä, joiden äiti en ole.

:)

minä sain jopa äitienpäivätoivotukset avomieheltä, kun muistutin aamulla, että nyt on äitienpäivä. ei muistanut minua aamulla mitenkään. kun olimme lähdössä tulevalle anopille syömään, niin pyysin häntä hakemaan äidillensä kukkia. hän toi jonkun puskan, jotka muistutti hautajaiskukkia. minulle ei mitään. edellisellä viikolla halusi itselleen ostaa juoksutrikoot ja toi minulle myös yhdet ja sanoi että tämä voi olla sitten äitienpäivälahja. huoh.. tylsä ukon ketale. :(

No koita muistaa hänen isänpäiväänsä yhtä hyvin kun hän sinun!!! Katotaan miten sitten suu pannaan. Kyllä miehen pitää lasten puolesta muistaa vaimoaan/lasten äitiä äitienpäivänä. Sanoivat ne ukot mitä vaan! Törppö äijä sulla!!!

Yhteistyössä