Mies arvosteli raskausarpista vatsaani - mitäs nyt?

  • Viestiketjun aloittaja suven surusilmä
  • Ensimmäinen viesti
Mieshän sanoi vain totuuden kun kysyit. Ja itsepä jatkoit kyselyä vielä seuraavana päivänä. Miehesi sanoi tuon totuuden vielä tosi nätisti ja korosti ettei se vaikuta sun haluttavuuteesi.

Ihan turhaan revit draamaa ja tuherrat itkua, kyllä se mies sinua ja mahaasi rakastaa
 
tessa...
Oiken kun mies sanoi suoraan. Vaikka satuttaa. Olisko ollu parempi valehdella... Kiinni ois jääny kuitenki. Ja minusta iha hyvästi sanottu mieheltäsi. Ei yhtää paha vaan totuus.
 
vierailija hmh
Onko miehet kaikki samasta muotista vai provot?

Nimittäin tämä sama stoori oli täällä olisko noin puoli vuotta sitten, tai ylikin. Muistan koska itse siihen vastasin ja olin pitkään ihan mukana...
 
udkdlso
no, tuskin ap:kaan pitää miehen jokaista ruumiinosaa ihanana ja seksikkäänä. Tietysti tyhmää sanoa ääneen mielipiteitä joista tietää että niiden laukominen ei tunnut kivalta.
Mutta hei, älkää ihan oikeasti kysykö niitä mielipiteitä ihan kaikesta .
 
  • Tykkää
Reactions: hippimamma
hklhg
Eihän ap mitään mielipidettä mahastaan. Musta ihan typerää laukoa tuollaisia ääneen. Mun maha on kamala, mutta ei miehen sitä tarvi ääneen sanoa. Eikä tarvi kehuakaan. Onhan se loukkaavaa. Mun mies ei ikinä ole sanonut että onpas sun maha ruma ja kyllä loukkaantuisin jos sanoisi.
 
Ehkä et nyt ajatellut asiaa miehesi näkökulmasta. Tuima ja miettivä ilme voi olla empatiaakin, hän miettii miltä tuntuisi kun olisi tuollainen vatsa. Ei olisi kaunis ei. Ei vain osannut sitä sanoa sinulle, niin ettet loukkaannu ja ota itseesi. Monilla naisilla on tapana jäädä miettimään miehen sanomisia ja väärinymmärtää ja kääntää asia vielä negatiivisemmaksi. Eikö ole kuitenkin hienoa, että miehesi on rehellinen. Olisiko todella ollut parempi, jos hän olisi sanonut (valehdellut) että mahasi on todella kaunis. :/ Mies näkee alastomassa naisessa vain parhaat puolet, ne tissit, pepun ja karvakolmion :D Hän ei todellakaan ajattele ja katsele virheitäsi.
 
vierailija.
Kylläpä täällä on pällejä ihmisiä. Liika rehellisyys ei ole hyvä asia. Monesti on parempi olla hiljaa tai vaikka sanoa pieni valkoinen valhe. Mitään ei hyödy siitä, että pahoittaa toisen mielen turhaan (olemalla yltiörehellinen).

Te miestä puolustelevat olette varmaan niitä törppöjä, jotka menevät lihavalle ihmiselle sanomaan, että sinulla on iso kaksoisleuka ja vatsamakkaroita, karsastavalle kerrotte rehellisyyden nimissä, että tällä on kierot silmät, ruusufinnistä kärsivälle päivittelette, miten punaiset posket hänellä on jne. Fiksuako? Ei ole, vaan tyhmyyttä.

Eiköhän näistä virheistä, vioista ja vammoista kärsivät tiedä itsekin puutteensa, eivätkä tasan tarkkaan halua kuulla siitä muistutuksia muilta ihmisiltä, edes läheisiltään. Oletteko koskaan kuullut hienotunteisuudesta?
 

Yhteistyössä