Mies ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joskilde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joskilde

Vieras
Mitä tehdä kun mies ärsyttää ja käy hermoille jatkuvasti? Mies ei siis tee mitään poikkeavaa, minä vain raivostun kaikesta tai haastan riitaa. Mitään ongelmaa en koe olevan, vaikka sellainen varmasti on, pakko olla joku syy käytökselleni! Seksi sujuu normaalisti ja joskus minulla jopa on hauskaa hänen seurassaan mutta jokin on muuttunut. Onko kellään kokemuksia? Ratkaisu ideoita kaivataan kipeästi, tai suhde on pian entinen

Toisessa usein ärsyttää ne piirteet joita ei hyväksy itsessään. On ikäänkuin peili joka heijastaa. Pitää kyetä hyväksymään ja rakastamaan itseään ennen kuin kykenee ehdoitta rakastamaan toista.

Toinen mahdollinen vaihtoehto on että välillänne on pelkkää intohimoa, seksi sujuu ja se usein sekoitetaan rakkauteen. Muutaman vuoden jälkeen kun intohimo katoaa, niin ei jää käteen mitään. Sitten tulee ero ja vedotaan siihen kun ollaan niin erilaisia.

Tulee suru puseroon kun lukee näitä. Sääliksi käy miestä. Onkohan PMS oireet syy siihen, että naisten keskuudessa suurimman suosion saavat kaiken maailman ""löydä sisäinen rauhasi"" ""Mikä minä oikeasti olen"" ""joogaa auringon tahtiin"" ""Minä ja maailmankaikkeus"" kirjat joita tuntuu kirjakaupat olevan pullollaan.

Onko asia niin, että me tasapaksut ja ""tylsät"" miehet, jotka nauttivat elämän pienistä asioista ja ohittavat elämän pienet ongelmat ajattelemalla, että meillä on huomattavasti paremmin asiat kuin monella muulla joten on parempi, etten kitise ovat niitä juroja ""tyhmiä"" suomalaismiehiä.

Eli kysytäänkö näin mitä pillereitä neiti popsii?

Yhteistyössä