Mies antoi 15 kilon painonpudotukselle 2 kk aikaa =((

  • Viestiketjun aloittaja ylipainoa on
  • Ensimmäinen viesti
Mä tarvin niitä molempia, ei mulle pelkkä visuaalisuus riitä.

Onhan se aika karua tuollainen "ehto" laittaa, mutta kuten sanoin; ymmärrän myös ap:n miestä, kun en itsekään kykenisi kiihottumaan lihavasta miehestä.
Ja fyysinen vetovoima on mielestäni hyvin tärkeää suhteessa.

En jaksa lainata tuota ylempää viestiäsi, joten vastaan siihen nyt tässä samalla.
En tiedä, onko ap ollut aina pyöreä, mutta jos on, niin miehen vaatimus on siinä tapauksessa naurettava, sillä on tiennyt mihin ryhtyy.
Itse taas en edes kiinnostu tanakoista miehistä, joten kokisin sen erittäin suurena ja epämiellyttävänä muutoksena, jos kumppani yhtäkkiä turpoaisi kymmeniä kiloja.
Kokemusta ei ole, mutta uskoisin, että esim. pitkässä liitossa (tyyliin kymmenien vuosien avioliitto ja lapsia) se toisen ulkonäkö ei ole enää NOIN tärkeää. Kun katsoo jotain keski-ikäisiä pariskuntia niin aika yleistä näyttää olevan, että toinen/molemmat lihovat vuosien aikana. Harvalla sellainen on mikään syy eroon kun on rakkautta, yhteistä elämää jne. Tuskin se oma kumppani kovin vastenmieliseksi muuttuu silmissä vaikka olisi aiemmin ollut hoikka ja sitten suhteessa lihoisikin. Onhan monien vanhustenkin silmissä se puoliso tavallaan edelleen (rypyistä ym. huolimatta) se nuori tyttö/poika, johon joskus rakastuivat. :D
 
"Miiru"
Onnistuu ilman saliakin, ja syödäkin saa, mutta hiilareista ja rasvoista on rutkasti karsittava. Rupea kävelemään niin paljon kuin mahdollista. Jos asut kerrostalossa, luovu hissistä.
 
diude
ota yhteyttä cambridge valmentajaan. Syömällä vain cambridge ruokia esim. tasolla 1 laihdut ihan varmasti, jos sulta vaan löytyy tahtoa pysyä ohjelmassa (3 cambridge ateriaa pussipuuroa/keittoa/pirtelöä päivässä).
 
Paska jätkäs on
[QUOTE="ville";28805154]Enpä olisi uskonut olevani samaa mieltä astron tai datan kanssa, mutta tässä olen. Anna ukolle viikko aikaa etsiä uusi kortteeri, sen jälkeen kamat jätesäkissä oven ulkopuolelle, lukko uudelleensarjoitettuna.[/QUOTE]

Jep, ja jos sitä kiinnostusta siihen laihdutukseen löytyyy ihan omastakin takaa, -niin ota tämä "ukko pihallle" -projekti positiivisena asiana; kuntoiluna. Kun siinähän saat hyvää "hyötyliikunta" -painotteista treeniä, kun pakkaat sen idiootin kamat pihalle.

Ei tarvi senkään kestää kahta kuukautta 'läskin' seurassa, ei taida rakastaa sua tosissaan jos painon takia on valmis jättämään..huoh.
 
Nosiis
Ukko ensimmäisenä pihalle! Mutta jos laihtua haluat, ja sulla on oikeasti ylipainoa, niin 15kg lähtee helposti kahdessa kuukaudessa. Itse olin 164/95 ja karppaamalla sekä go fat go diettiä noudattamalla pääsin kahdessa kuukaudessa mittoihin 164/78.
 
"Juulianna"
Puhutaan aina siitä painosta? Miesten mielet on jotenkin sekaisin kun lehdet ja telkkari on täynnä jotain unelmavartaloisia ihmisiä. Sun miehellä ei ole mitään oikeutta uhkailla sua erolla jos et laihduta. Paino on jokaisen oma asia. Mä olen 179cm pitkä ja painan 64kg. Siis ihan normi. Mieheni kysyi silti (kun nähtiin viikon tauon jälkeen)ootko laihtunut? Kysymys oli toiveikas. Kuinka laiha pitäisi olla? 50kg. Pitäisikö lopettaa syöminen että herralle tulisi hyvä mieli? What?!?
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi Hamina
Mä en usko, että ihminen rakastaa toista oikeasti, jos käyttäytyy kuten ap:n mies. Ellei ole provo siis. Ei rakastava suhde (etenkään liitto, jossa on luvattu elää yhdessä myötä- ja vastamäessä...) kaadu siihen, että toinen lihoo.
 
Mä en usko, että ihminen rakastaa toista oikeasti, jos käyttäytyy kuten ap:n mies. Ellei ole provo siis. Ei rakastava suhde (etenkään liitto, jossa on luvattu elää yhdessä myötä- ja vastamäessä...) kaadu siihen, että toinen lihoo.
Ei rakkaus varmaan lopukaan, en ainakaan osaisi itse kuvitella, että loppuisi, mutta ehkä siitä tulisi sellaista "sisaruksellista" kiintymystä ja fyysinen vetovoima katoaisi.

Ap:n mies kyllä hyvin tökerösti ilmaissut asian, mutta ymmärrän kyllä sen, jos ei kykene kiihottumaan lihavasta ja se taas vaikuttaa aika oleellisesti suhteen laatuun.
Voisin myös omalla kohdallani kuvitella ensin huolestuvani -ja jos muutosta ei olisi näkyvissä- ärsyyntyväni asiaan liittyvistä seikoista, esimerkiksi miehen laiskuudesta, ruokailutottumuksista ym.

Kyllä se vaan tuntuisi aika vistolta, jos himassa möllöttäisikin yhtäkkiä entisen sijasta kasa ihraa, joka (kärjistettynä) puuskuttaisi sohvan ja jääkaapin väliä namipussi rapisten ja limupullo hölskyen.
Ja illalla sänkyyn mennessäni vieressäni olisikin eriltä näyttävä löllökasa, jonka kuntokin olisi luultavasti paljon huonompi.
Saisi siinä aika tehokkaasti mielikuvitella vanhaa olemusta saadakseen fyysisen vetovoiman säilymään. :D

Tietty asia on eri, jos ikääkin on mittarissa vaikkapa +50v ja takana vuosikymmenien liitto, mutta jos puhutaan vaikkapa 30-40-vuotiaista, niin ei niitä kiloja vielä iän myötä ainakaan kovin paljoa pitäisi olla siunaantunut.

Ja lisään nyt vielä, että tarkoitan jotain oikeasti tuntuvaa painonnousua.
En mä vielä jostain 10-20kg lisäpainosta hepulia saisi, vaikken riemusta kiljuisikaan. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Miiru";28806722]Onnistuu ilman saliakin, ja syödäkin saa, mutta hiilareista ja rasvoista on rutkasti karsittava. Rupea kävelemään niin paljon kuin mahdollista. Jos asut kerrostalossa, luovu hissistä.[/QUOTE]

Jos hiilareista ja rasvoista molemmista karsitaan rutkasti niin huonosti käy.
 
"vieras"
[QUOTE="ville";28805154]Enpä olisi uskonut olevani samaa mieltä astron tai datan kanssa, mutta tässä olen. Anna ukolle viikko aikaa etsiä uusi kortteeri, sen jälkeen kamat jätesäkissä oven ulkopuolelle, lukko uudelleensarjoitettuna.[/QUOTE]

Taidat vain unohtaa sen, ettei miestä voi laittaa yhteisesti vuokratusta/ostetusta kodista pihalle. Asunto on kuitenkin yleensä 50-50 suhteessa ostettu, tai vähintään yleensä mies omistaa siittä esim. 20%, jolloin kyseessä on laiton ulosheittäminen.

Itse en ainakaan suostuisi lähtemään kodistani pihalle, jos puolisoni minut nakkaisi ulos ja tahtoisi erota. Fakta kun on vaan se, että se osapuoli kumpi ei kestä katsoa toisen naamaa erontekotilanteessa lähtee lätkimään.
 
"natasja"
Ei rakkaus varmaan lopukaan, en ainakaan osaisi itse kuvitella, että loppuisi, mutta ehkä siitä tulisi sellaista "sisaruksellista" kiintymystä ja fyysinen vetovoima katoaisi.

Ap:n mies kyllä hyvin tökerösti ilmaissut asian, mutta ymmärrän kyllä sen, jos ei kykene kiihottumaan lihavasta ja se taas vaikuttaa aika oleellisesti suhteen laatuun.
Voisin myös omalla kohdallani kuvitella ensin huolestuvani -ja jos muutosta ei olisi näkyvissä- ärsyyntyväni asiaan liittyvistä seikoista, esimerkiksi miehen laiskuudesta, ruokailutottumuksista ym.

Kyllä se vaan tuntuisi aika vistolta, jos himassa möllöttäisikin yhtäkkiä entisen sijasta kasa ihraa, joka (kärjistettynä) puuskuttaisi sohvan ja jääkaapin väliä namipussi rapisten ja limupullo hölskyen.
Ja illalla sänkyyn mennessäni vieressäni olisikin eriltä näyttävä löllökasa, jonka kuntokin olisi luultavasti paljon huonompi.
Saisi siinä aika tehokkaasti mielikuvitella vanhaa olemusta saadakseen fyysisen vetovoiman säilymään. :D

Tietty asia on eri, jos ikääkin on mittarissa vaikkapa +50v ja takana vuosikymmenien liitto, mutta jos puhutaan vaikkapa 30-40-vuotiaista, niin ei niitä kiloja vielä iän myötä ainakaan kovin paljoa pitäisi olla siunaantunut.

Ja lisään nyt vielä, että tarkoitan jotain oikeasti tuntuvaa painonnousua.
En mä vielä jostain 10-20kg lisäpainosta hepulia saisi, vaikken riemusta kiljuisikaan. :D
ai oman liittoni aikana mies lihoi 75kg->103kg.. eikä se vaikuttanut mainitsemallasi tavalla! ikääkin alle 30..

ite en muuttunu mihinkään ja miestä vaivasi haluttomuus... kuten lopulta koko suhdettakin..tai ehkä enempi muut asiat..mutta..
 
vierass
Ukko ensimmäisenä pihalle! Mutta jos laihtua haluat, ja sulla on oikeasti ylipainoa, niin 15kg lähtee helposti kahdessa kuukaudessa. Itse olin 164/95 ja karppaamalla sekä go fat go diettiä noudattamalla pääsin kahdessa kuukaudessa mittoihin 164/78.
Niin no sulla tuota lähtöpainoa oli melkoisen paljon... On eri asia laihduttaa 15 kiloa kahdessa kuukaudessa "helposti", kun on vain lievästi lihava....
 
kuten joku totesi niin miehesi on idiootti jos vaatii tollaisia. Rakkauden ei pitäisi katsoa kokoa.. toki jos on lihava, niin laihduttaminen on varmasti hyvästä. Ei sillä silti pitäisi kiristää.

Ja sali on tarkoitettu kyllä kaiken kokoisille. Itsekin karsastin alussa salille menoa, mutta on siellä tosiaan ihan kaiken kokoisia ja näköisiä :)
 
ylipainoa on
Kiitso tsempistä jokaselle,arvostan et ootte mun puolella.Voin sanoa, että laihuttaminen on vaikeaa. Tänään söin terveellisesti,mut äsken söin karkkipussin:( Kattoo toteuttaako mies ukaasin, ero ei helppo käytännönkään syistä. Munkaan alotteesta.
 

Yhteistyössä