Mies antaa joululahjaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää jo valmiiks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää jo valmiiks

Vieras
...sellaisen asian, jonka on saanut työpaikaltaan itse joululahjaksi. Kyseessä Marimekkoa, ja ihan arvokaskin mut ärsyttää vaan kun kysyin mitä saitte tänä vuonna niin sanoi, et älä kysele kun pukki tuo sulle sellaisen... Ärrh. En tiedä oonko taas turhan tarkka,pääasia kai et jotain antaa kun ei mitenkään lämpimissä väleissä olla nyt muutenkaan mut ärsyttää vaan toi ettei osta mitään ite!

jos joulu on kerran vuodessa niin miten oi olla nii pirun vaikeaa painella kauppaan ja ostaa rakkaalleen jotain kivaa,siis miten voi olla jollekkin joku ongelma???varsinkin jos tietää että saaja lahjasta ilahtuu.voi apinoiden planeetta!!!!

koko lahjojen vaihtaminen on ihan älytön idea. sitten petytään ja märistään täällä, kuk "ukko ei sitä, ja ukko ei tätä..." mä en edes halua lahjoja ja olen akka.

Jos se lahja on niii-iiin tärkeä,miksi ette pyydä miehiltänne ITSE rahaa ja osta ITSE sitä perkeleen lahjaa? Tai osta sitten ihan vain omasta pussista?
Tietäisipä ainakin tasan tarkkaan mitä siellä on,mistä ostettu,paljonko maksoi ynnämuut syyt jotka on ehdottoman tärkeää tietää.

[QUOTE="vieras";22729111]Onneksi et ole minun mieheni.. Miten voi jumalauta olla nuin tyhmä mies, ei pysty ymmärtämään.[/QUOTE]

En kyllä ole tavannut viellä niin tyhmää naista joka tuollaisesta nokkiinsa ottaisi.

typerä mies. se ku on kuitenki sellasta taloustavaraa joka teidän kotiin tulee jokatapauksessa miehen kautta. onpa hyvä lahja.. meinasko mies että sä et niistä kupeista saa juoda jos pitää itse lahjansa..

en saa ukolta mitää, so what?? Seksiä tietysti, mut sitä saa muutenki jokapäivä.. Ei mullakaan oo ukolle mitään antaa, lapset saa lahjoja sit meiänkin puolesta.. Miks aikuisten pitäs jotain antaa?? No jotkut ei kasva koskaan, et lahjat on muka liiton tärkein asia, huonosti menee ei voi muuta sanoa!

No mies on kans saanut pussilakanoita sun muuta akkojen tavaraa tösitä, mutta kyllä se on ilman lahjapaperia naknnut että tuos on sulle, taas tuli sulle töistä lahja.

No joo, saat kuitenkin paketin. Minun mies julisti tuossa vähän aikaa sitten että vielä on lahja hankkimatta. Aikomus on kuulemma hankkia (enkä kysyny vaan kertoo itse), mutta saas nähä saako tehtyä. Ei se mitään, olen itse ostanut itselleni kirjan ja pyjaman ja lapset näytti jotakin hankkineen joten en ihan ilman jää.

Hyvä mies se on silti, vaikkei ostaisikaan lahjaa.

[QUOTE="vieras";22729538]No mies on kans saanut pussilakanoita sun muuta akkojen tavaraa tösitä, mutta kyllä se on ilman lahjapaperia naknnut että tuos on sulle, taas tuli sulle töistä lahja.[/QUOTE]

Miten niin pussilakanat on akkojen tavaraa? Eikö miehes sellaista käytä?

Mun ex mies voitti duunipaikan arvonnassa pirkan muotovaahtoa ja muovi kamman.. antoi sen mulle joululahjaksi kuin parhaankin yllätyksen... :D mut tuo oli jo siltä aika hyvin, kun yleensä sain tyytyä katsomaan sen kännäämistä, oli juhla tai arki :D

mies on ajatellut rakastaan, kun on kuullut mitä töistä saa. Hälle on tullut mieleen, et kiva, murunen vois tykätä tästä,annankin sen hänelle.
ja sitten se onkin vaimon mielestä kummiskin väärin.

outoa.:O

Yhteistyössä