Alkuperäiseen: Minä en kieltäisi mieheltäni kaverimatkoja, paitsi jos ne olisivat sitten pois meidän yhteisistä lomasuunnitelmista rahan tms. takia. Olemme molemmat vielä opiskelijoita ja pätkätyöläisiä, joten rahaa kovin moneen ulkomaan reissuun ei ole. Kyllä se pettää jos on pettääkseen vaikka miten hautoisin sitä koto-suomessa. Minä en pidä miestäni niin matalaälyisenä että uskoisin että juttelu jonkun kanssa tarkoittaa automaattisesti lupausta seksistä. Tai ettei sinkkuporukassa voisi varattu pitää hauskaa antamatta turhia lupauksia. Ei kaveripiirin statuksen pitäisi merkitä mitään paitsi heille, jotka ovat itse taipuvaisia käyttämään tätä ""tilaisuus tekee varkaan""-korttia joutuessaan kiusaukseen. Sitten he luulevat että miehensä ovat samanlaisia.
kiltsille:
Mikset tee heti ensimmäisen tilaisuuden tullen selväksi, että elät onnellisessa parisuhteessa? Tämän pitäisi riittää.
Kirjoitit: ""Katso itse joskus sellaista epätoivoista ukkoa, joka on jäänyt ilman pillua, katsonut sua kokoillan kun hymyilet ja naurat, pidät hauskaa ja sanotkin että menet omalla taksilla kotiin. Onko se jotain hupia? Taidat olla vaan niitä naisia itse, joka lähtee varattuna baariin, antaa miesten ymmärtää ties mitä, jotta saat ilmaiset paukut ja voi sitten antaa nauraen pakit. Säälittävää. ""
Minä voin vastata tähän myös. En ole mielestäni vastuussa kenenkään muun illan hauskuudesta/ei-hauskuudesta. Jos ilmoitan reilusti, että olen varattu enkä kiinnostunut mistään muusta kuin kaverieni kanssa sosialisoinnista, niin mielestäni jos tämä epätoivoinen ukko jää ilman pillua, niin se ei ole minun vikani. Minun hauskanpitoni ei ole keneltäkään pois, ja se on näiden känniääliöiden omaa tyhmyyttä jos jää vonkailemaan. Naisen tehtävä ei ole vastata miesten viihtyvyydestä iltaelämässä. Varsinkaan siitä ei ole mitään syytä potea huonoa omaatuntoa tai ruveta hyökkäämään toisin tekevien kimppuun.
""Se on nimittäin ihan varma, että menevä sinkku mies ei lähde baariin ainoastaan keskustelemaan sivistyneesti jätkäporukalla, ja mitä helvettiä varattu mies siellä istuu kuin tikku paskassa ja yksin ryyppää? Järki hoi.""
Sinun kirjoituksestasi paistaa läpi se, ettet itse osaa pitää varattuna hauskaa kaveriesi kanssa, mikäli tilanteeseen riittyy baareja tai alkoholia. Minulta ja mieheltäni moinen onnistuu ihan vaivatta; keskustelujen ei tarvitse aina olla sivistyneitä, baarissa voi tanssia ja kännikin on välillä aika puhdistava kokemus. Mene itseesi ja mieti miksi et pärjää kaveriesi kanssa baarissa. Koska niinhän se on, ettei kukaan jaksa huomioida mutrusuisten prinsessakaverien jokaista oikkua ja varjella aikuista naista pahoilta sinkkumiehiltä, jotka saattavat jäädä pahimmassa tapauksessa ilman pillua.
Ja joillekin tähän ketjuun kirjoittaneille: En tiennytkään, että tähän ketjuun saavat kirjoittaa vain ne, joiden miehet ovat tilaisuuden tullen pettäviä apinoita, ja joita sen takia pitää pitää kotona säkissä. Me suvaitsevammat olemme tokikin täällä vain toitottamassa omaa erinomaisuuttamme.