mies äijälomalla viikon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""Ymmärsin, että ap:n jutussa on kyse siitä, että sinkkukaverit lähtevät naisten bongausreissulle etelään kahdeksi viikoksi. ""
Nimenomaan ap:n mielestä. Kuka on kysynyt miehiltä mitä he aikovat. Todennäköisesti katsella vähäpukeisia naisia ja juoda kaljaa. Mutta kun ap nyt on päättänyt että sinkkukaverit menevät naisiin niin tokihan näin on. Aika väsynyttä. Kyllähän ap olisi myös voinut ymmärtää ettei kyse ole kahden viikon iskemismatkasta. Ihan rehellisesti, miten moni nainen vilpittömästi kuvittelee että oma mies on niin vetävä että vieraassa maassakin naiset kaatuvat kaulaan. Herätys.

""Eli jos miehesi meinaa olla tosissaan mukan äijien riennoissa, ja koska sinkkumiehillä se pillu on kuitenkin mahdollisesti mielessä, varsinkin jos tiedät jo ennestään että näin on, niin kyllä miehen pitäisi kyetä sulle selittämään, miten aikoo välttyä huorissa käynniltä ja pimujen naurattamiselta, tai tehdä kaikki niin että välttyy silti joutumasta ""itse asiaan""""

Siis pidetäänkö tässä nyt miehiä ihan oikeasti niin onnettomina että jos naisen kanssa puhuu kun sinkkukaverit ovat niitä pöytään tuoneet niin automaattisesti on sitten panemaankin mentävä? Että kukaan mies ei pysty kieltäytymään tästä? Puhuminen ei ole pettämistä, ei illan viettäminen samassa seurassa, eikä se tarkota että siitä jatkoille mennään, varsinkaan sänkyyn.

Teoriasi diskossa käymisestä oli myös aika lennokas. Kyllä on vaikeaksi ihminen elämänsä tehnyt kun pitää varoa signaalien lähettämistä ja vielä ajatella meneekö tuntemattomalta mieheltä aika hukkaan. Miten vanha olitkaan?

Etelänmatkat haittaa mutta irlannin matka ei koska toisessa naisilla on enemmän päällä kuin toisessa. Et kai ole niin lapsellinen että kuvittelit ettei siellä irlannissa voi pettää ihan yhtä helposti kuin etelässäkin?

Mun mies käy joka talvi harrastusreissulla ""äijäporukalla"" Keski-Euroopassa ja mukana voi olla enemmistö sinkkujätkiä. Ja juu baarissakin ravaavat melkein joka ilta siellä reissuillaan. Ei mua ainakaan ahdista kaveriporukan lomailu. Kuljenhan mäkin omien kavereideni kanssa.

Enkä jaksa edes miettiä mitään pettämisjuttuja tms. Mietin niitä sitten, jos tulee aihetta eli alkaa näkyä viitteitä siihen suuntaan. Ei toista voi kytätä tai omistaa. Ihan sama pätee myös itseeni.

Tärkeimpänä pidän kuitenkin sitä, et noiden kaverilomien ohella pidetään huolta siitä, että lomaillaan myös yhdessä.

""Siis pidetäänkö tässä nyt miehiä ihan oikeasti niin onnettomina että jos naisen kanssa puhuu kun sinkkukaverit ovat niitä pöytään tuoneet niin automaattisesti on sitten panemaankin mentävä?""

Kyllä munkin mies oli yhden joutunut sänkyynsä ottamaan, kun viimeinen bussi oli mennyt jo, täytyihän tytön sänkyyn päästä, kuka sitä nyt koko yön valvoo.

Kokemuksia on äijälomista. Seurustelin parikymppisenä itseäni 8 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olimme olleet yhdessä muutaman kuukauden, kun hän ilmoitti menvänsä äijälomalle Tallinnaan. Matka oli varattu aikoja sitten eikä sitä ajatellut perua vuoksieni. Mies lähti, soitteli limusiinin kyydistä ja kertoi hauskaa olevan. Olo oli tietysti kurja. Iso porukka miehiä Tallinnassa. Väkisinkin mielikuvitus alkoi laukkaamaan.

Reissu tuli tehtyä ja ensimmäiseksi mies kertoi kuinka porukan muut miehet olivat ostaneet seksiä mm. suihinottoa koska eivät tätä kotona saaneet. Yhdelläkin oli emäntä raskaana kotona, mutta se ei menoa hidastanut. Itse sanoi olleensa kunnolla. No niin tai ei. Suhteeni tähän mieheen lopahti kyllä melko pian enkä moisia äijälomia olisi kyllä jaksanut kuunnellakaan.

Kuuleehan sitä kaikenlaisista äijälomista kaverieden ja tuttujen kautta. Esim. Thaimaa on myös yksi äijäloma suosikeista. Sielä palvelu pelaa kauniiden eksoottisten naisten kanssa.

Nykyinen ei äijälomille kerkeä töidensä vuoksi. Kavereiden kanssa kulkee kyllä ihan tarpeeksi.

No kuule ihan tarpeeksi vanha.

Niistä signaalien lähettämisestä. En tiedä, olenko sitten itse tehnyt elämäni hankalaksi , vai mistä tämä nyt johtuu. Ehkä siitä että sinkkukaverini eivät aina baarissa muista että seurustelen.

En mene heidän kanssa sinne enää. Lopputulos on monta kertaa ollut se, että heidän tuttuja miehiä tulee meidän seuraan, ja yksi heistä valitsee minut daamikseen, ja yrittää saada sänkyyn. Ja mitä vähemmän kiinnitän tähän huomiota, ja puhun ihan muista asioista, niin illalla tulee rakkaudentunnustus, humalaisen ukon käsivartta pitää kokoajan karistaa harteiltaan, aamulla tekstiviesti :"" hei, mä sain sun numeron tiedustelusta. Kuulin että sulla on poikaystävä mutta haluisin vain kysyä että pääsisitkö ensi perjantaina blaa blaa""

Katso itse joskus sellaista epätoivoista ukkoa, joka on jäänyt ilman pillua, katsonut sua kokoillan kun hymyilet ja naurat, pidät hauskaa ja sanotkin että menet omalla taksilla kotiin. Onko se jotain hupia? Taidat olla vaan niitä naisia itse, joka lähtee varattuna baariin, antaa miesten ymmärtää ties mitä, jotta saat ilmaiset paukut ja voi sitten antaa nauraen pakit. Säälittävää.

Mä en yksinkertaisesti myöskään tiedä, että miksi miehelläni pitäisi kiinnostaa vauhdikkaat baarirundit tai matkat sinkkukavereiden kanssa, ja olisin huolissani kyllä jos on ihan pakko päästä. Se on nimittäin ihan varma, että menevä sinkku mies ei lähde baariin ainoastaan keskustelemaan sivistyneesti jätkäporukalla, ja mitä helvettiä varattu mies siellä istuu kuin tikku paskassa ja yksin ryyppää? Järki hoi.

Alkuperäiseen: Minä en kieltäisi mieheltäni kaverimatkoja, paitsi jos ne olisivat sitten pois meidän yhteisistä lomasuunnitelmista rahan tms. takia. Olemme molemmat vielä opiskelijoita ja pätkätyöläisiä, joten rahaa kovin moneen ulkomaan reissuun ei ole. Kyllä se pettää jos on pettääkseen vaikka miten hautoisin sitä koto-suomessa. Minä en pidä miestäni niin matalaälyisenä että uskoisin että juttelu jonkun kanssa tarkoittaa automaattisesti lupausta seksistä. Tai ettei sinkkuporukassa voisi varattu pitää hauskaa antamatta turhia lupauksia. Ei kaveripiirin statuksen pitäisi merkitä mitään paitsi heille, jotka ovat itse taipuvaisia käyttämään tätä ""tilaisuus tekee varkaan""-korttia joutuessaan kiusaukseen. Sitten he luulevat että miehensä ovat samanlaisia.

kiltsille:

Mikset tee heti ensimmäisen tilaisuuden tullen selväksi, että elät onnellisessa parisuhteessa? Tämän pitäisi riittää.

Kirjoitit: ""Katso itse joskus sellaista epätoivoista ukkoa, joka on jäänyt ilman pillua, katsonut sua kokoillan kun hymyilet ja naurat, pidät hauskaa ja sanotkin että menet omalla taksilla kotiin. Onko se jotain hupia? Taidat olla vaan niitä naisia itse, joka lähtee varattuna baariin, antaa miesten ymmärtää ties mitä, jotta saat ilmaiset paukut ja voi sitten antaa nauraen pakit. Säälittävää. ""

Minä voin vastata tähän myös. En ole mielestäni vastuussa kenenkään muun illan hauskuudesta/ei-hauskuudesta. Jos ilmoitan reilusti, että olen varattu enkä kiinnostunut mistään muusta kuin kaverieni kanssa sosialisoinnista, niin mielestäni jos tämä epätoivoinen ukko jää ilman pillua, niin se ei ole minun vikani. Minun hauskanpitoni ei ole keneltäkään pois, ja se on näiden känniääliöiden omaa tyhmyyttä jos jää vonkailemaan. Naisen tehtävä ei ole vastata miesten viihtyvyydestä iltaelämässä. Varsinkaan siitä ei ole mitään syytä potea huonoa omaatuntoa tai ruveta hyökkäämään toisin tekevien kimppuun.

""Se on nimittäin ihan varma, että menevä sinkku mies ei lähde baariin ainoastaan keskustelemaan sivistyneesti jätkäporukalla, ja mitä helvettiä varattu mies siellä istuu kuin tikku paskassa ja yksin ryyppää? Järki hoi.""

Sinun kirjoituksestasi paistaa läpi se, ettet itse osaa pitää varattuna hauskaa kaveriesi kanssa, mikäli tilanteeseen riittyy baareja tai alkoholia. Minulta ja mieheltäni moinen onnistuu ihan vaivatta; keskustelujen ei tarvitse aina olla sivistyneitä, baarissa voi tanssia ja kännikin on välillä aika puhdistava kokemus. Mene itseesi ja mieti miksi et pärjää kaveriesi kanssa baarissa. Koska niinhän se on, ettei kukaan jaksa huomioida mutrusuisten prinsessakaverien jokaista oikkua ja varjella aikuista naista pahoilta sinkkumiehiltä, jotka saattavat jäädä pahimmassa tapauksessa ilman pillua.

Ja joillekin tähän ketjuun kirjoittaneille: En tiennytkään, että tähän ketjuun saavat kirjoittaa vain ne, joiden miehet ovat tilaisuuden tullen pettäviä apinoita, ja joita sen takia pitää pitää kotona säkissä. Me suvaitsevammat olemme tokikin täällä vain toitottamassa omaa erinomaisuuttamme.

No onko sormus sormessa tarpeeksi sen kertomiseen, että elää onnellisessa parisuhteessa?

Ehkä en osaa olla rento, ehkä kaverini ovat olleet liian miehen perään, jotta hauskanpito pysyisi tyttöjen välisenä ja mukavana.

Jos lähden seurustelevien kavereiden kanssa liikenteeseen, niin tätä ongelmaa ei ole. Joillekihan tämä ""ongelma "" ehkä on täysin käsittämätön. ja mikäs siinä.

Ehkä olen prinsessa, enkä pärjää kaverieni kanssa baarissa.
No, kerroin vain oman kantani, jos ap kokee että ei voi samaistua millään tavalla siihen mitä kirjoitin niin sitten ei. Teille muille on ihan yksi lysti.

Ja kuule hyvin minä pärjään, eikä ole kenenkään velvollisuus varjella. Parin typerän illan jälkeen osaan olla lähtemättä sinkkukavereiden matkaan, he tarkoittavat hyvää kutsuessaan minut vanhojen aikojen tavan mukaan, mutta totuus on se että sinkuilla on ihan eri meininki ja ihan eri kotkotukset baarissa kuin minulla, jolla se parin etsimisen tarve ei ole enää pinnalla. Siksi jään yksin, kun kaverini tanssivat hitaita miesten kanssa ja tulevat pöytään pulisemaan siitä millä repliikeillä olisi hyvä lähestyä baarin komeinta miestä. Mutta aina voi olla sellaisessa seurassa jossa viihtyy. Pyydän anteeksi jos olen huolestuttanut tai saanut teidät ""ei niin prinsessa""-naiset kiihdyksiin.

Yhteistyössä