Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äippäli
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22529405:
Iteppähän oot äijäs ottanut. Kysy vaikka neuvolan ptt:lta jos se tulis hoiteleen niin saisit pari tuntii nukkuu. Tunnin-kahden lisälevolla jaksaa sit porskuttaa taas pitkään. Valittamatta.
Olen itsekin miettinyt, että olisi kiva jos saisin miehelle hoitelijan vaikkapa kerran tai pari kertaa viikossa niin sais itse vähän ladata akkuja. Varmaan on jotain yrityksiä, joista näitä hoitajia voisi tilata?

Varsinkin nuorena mies tarvitsee tussuttelua vielä useita kertoja yössä ja hänen pitäisi saada sitä niin usein kuin haluaa. Voisitko koittaa järjestää nukkuma-asentonne niin, että mies saa tussua yöllä milloin haluaa, ilman että sinun tarvitsee edes kunnolla herätä? Kyllä miehellä on jo hyvin nuorena valmiudet hoitaa hommat ihan itsekseenkin. Siinä saattaa tosin olla vaarana että mies voi vahingossa jäädä tussun alle.. vai oliko se tossun.. no mutta kuitenkin, kyllä se siitä ajan myötä :hug:

mene hoitoon
[QUOTE="vieras";22530159]Mitäpä jos poistut muualle kirjottelemaan rivouksia ja vielä aamutuimaan![/QUOTE]

Entäpä jos nyt ottaisit siihen kätöseesi sen kurkun ja alkaisit vaikka tökkiä itseäsi sillä, näyttää että olet selvästi feministitksi tulossa ja et osaa ajatella miehen hyväksi mitään!!!

[QUOTE="vieras";22528701]Kaulinhoidon voi halutessaan tehdä vaikka pesäpallomailalla, terveisiä Pohjanmaalta.[/QUOTE]

Juuri olin aikeissa kirjoittaa samaa :D

Ei hemmetti, kunnon yöunet vaimollekin kiitosta vaan. Ellei kertatussutus auta niin mies kitisemään vaikka leikkimökkiin. Johan loppuu.

[QUOTE="vieras";22530867]Kuinka vanhan voi vieroittaa yötussusta, ettei tule traumoja?[/QUOTE]

Se on tosi yksilöllistä, ihan vaihtelee varmaan kolmekymppisestä tuonne seitsemäänkymppiin. Ja sittenkään sitä ei voi tietää, tuleeko traumoja, ne ei heti näy. Voi olla vaikka vanhainokodissa sitten uusi vieroitusvaihe, mikä voi olla henkilökunnalle harmillista.

Miratisu
Mikä neuvoksi; mies 34 v vaatimalla vaatii tussua, yöllä, päivällä, oikeastaan aina hereillä ollessaan? Itse olen jo ajatellut vieroittaa miehen tussusta, mutta pirulainen osaa olla todella sinnikäs. Alan olla jo todella uupunut. Pitäisikö hankkia joku ulkopuolinen hoitaja?

Mikä neuvoksi; mies 34 v vaatimalla vaatii tussua, yöllä, päivällä, oikeastaan aina hereillä ollessaan? Itse olen jo ajatellut vieroittaa miehen tussusta, mutta pirulainen osaa olla todella sinnikäs. Alan olla jo todella uupunut. Pitäisikö hankkia joku ulkopuolinen hoitaja?
Siinä pitää olla vaan todella johdonmukainen, annat autolehden käteen tai jakoavaimen aina, kun alkaa vaatia tussua. Sen voi joutua tekemään monta kertaa, vaikka sata, kunhan ei anna periksi. Kyllä se siitä oppii. Jotkut ovat sitä mieltä, että jos miehen käsi eksyy väärään paikkaan, voi läppäistä sormille, mutta minä en kyllä sitä uskalla suositella.

Niin kerran tussu, aina saa olla yhtenä tussuna vaan ihan tappiin asti. Pysy tiukkana vaan. Ehkä, jos lahjot hyvin, voit päästä eroon tosta kierteestä.

"aloittaja"
Kohtalotoveri :( Ei mulla ole neuvoja, onneksi muut osaavat paremmin neuvoa. Koitetaan jaksaa :hug: Muistetaan, että kyllä tämä tästä ajan kanssa helpottaa. Teillä mies on melkein samanikäinen kuin meillä. Jaksetaan vielä 20-30 vuotta niin varmasti jo viimeistään silloin on jo helpompaa. Voimia :hug: :heart:

Joo, tiedän tunteen. Joihinkin ei tehoa sitten mitkään konstit. Itse päädyin jopa siirtämään miehen kokonaan kodin ulkopuolelle, kun en enää jaksanu kuunnella. Mutta ei auta sekään... jatkuvaa kitinää edelleen. Ei kuulemma kelpaa muut hoitajat. Mitähän tässä pitäis tehdä?

Joo, tiedän tunteen. Joihinkin ei tehoa sitten mitkään konstit. Itse päädyin jopa siirtämään miehen kokonaan kodin ulkopuolelle, kun en enää jaksanu kuunnella. Mutta ei auta sekään... jatkuvaa kitinää edelleen. Ei kuulemma kelpaa muut hoitajat. Mitähän tässä pitäis tehdä?
Onhan se kuitenkin ihan ymmärrettävää, että toinen raukka vierastaa, niitä kausia on aina joskus. Ja osaltaan voi syyttää itseäänkin, jos on tehnyt itsestään sillälailla korvaamattoman. Siinä voi olla vinha perä, että kannattaisi aika nuoresta mies opettaa siihen, että joku muukin kelpaa. Se kantaa sitten aikanaan hedelmää, vaikka voi aluksi tuntuakin, ettei raskisi. Miehet on tuollaisia kuitenkin vaan niin vähän aikaa, 20-50 vuotta.

Onhan se kuitenkin ihan ymmärrettävää, että toinen raukka vierastaa, niitä kausia on aina joskus. Ja osaltaan voi syyttää itseäänkin, jos on tehnyt itsestään sillälailla korvaamattoman. Siinä voi olla vinha perä, että kannattaisi aika nuoresta mies opettaa siihen, että joku muukin kelpaa. Se kantaa sitten aikanaan hedelmää, vaikka voi aluksi tuntuakin, ettei raskisi. Miehet on tuollaisia kuitenkin vaan niin vähän aikaa, 20-50 vuotta.
Joo, on sille aikaisemmin aina kelvannut kuka tahansa, ei se siitä ole kiinni. Iän myötä ilmeisesti muuttunut nirsompaan suuntaan. Tai ehkä mä olen totuttanut sen liian hyvälle... Olis pitänyt tajuta tuokin ajoissa. Niitä ei tosiaankaan kannata liikaa höösätä. Ehkä mä en kyllä uutta ota vähään aikaan... on ne vaan niin haasteellisia, vaikka ihania ovatkin!

Yhteistyössä