Alkup. kirjoittaja
Hän on tämä.Kuka tää on? ERITTÄIN SEKSIKÄS!
https://www.facebook.com/ElenaRaounaMissCurve/photos_stream?ref=page_internal
Hän on tämä.Kuka tää on? ERITTÄIN SEKSIKÄS!
Tottakai, mutta aina se huomion kiinnittämä asia ei ole ulkonäkö. Ja joskus voi ihastua tuttuun ihmiseen, jolloin ulkonäkö ei ole se ensimmäinen asia.Minun mutuni taas on se, että yleisemmin ensin ihastutaan ulkonäköön ja vasta sen jälkeen aletaan tutustumaan paremmin toisen luonteeseen.
Hmm mitä tarvii olla miehille, että on pantava? Veikkaan, että suunnnileen jokainen heteromies panisi mielellään noita kuvan molempia naikkosia ja baarista suurinta osaa, eikä se tarkoita, että on kaunis.
Mun "tietääkseni" se menee silleen, että nätti on sellainen perussievä ja kaunis on sitten jo harvinaisempi ja oikeasti upea. Seksikäs voi kai olla monenlainen..
En mä tiedä sun tuttavapiiristäs, mutta Kyllä mun tuntemillani miehillä on standardit, että ei ne lähe ihan ketä tahansa panemaan.Hmm mitä tarvii olla miehille, että on pantava? Veikkaan, että suunnnileen jokainen heteromies panisi mielellään noita kuvan molempia naikkosia ja baarista suurinta osaa, eikä se tarkoita, että on kaunis.
Mun "tietääkseni" se menee silleen, että nätti on sellainen perussievä ja kaunis on sitten jo harvinaisempi ja oikeasti upea. Seksikäs voi kai olla monenlainen..
Standartit parisuhteeseen ja vakipanosuhteisiin, mutta ei ne hääppöiset kellään heteromiehellä ole pelkäksi panoksi. "Pantavan näköinen" ei ole siis mikään kohteliaisuus kun sitä nyt on iso osa muijista.En mä tiedä sun tuttavapiiristäs, mutta Kyllä mun tuntemillani miehillä on standardit, että ei ne lähe ihan ketä tahansa panemaan.
Ja siis tuo pantava meinaa siis sitä, että kun sä näet jonkun, niin sulla on heti sellanen fiilis, että siltä tekis mieli repiä vaatteet päältä, kun se näyttää niin hyvälle. Se on eri asia, kuin se että sattuman oikun kautta nyt päätyy jonkun sänkyyn, kun se kerran oli tarjolla, eikä parempaakaan tekemistä ollut.
Standartit parisuhteeseen ja vakipanosuhteisiin, mutta ei ne hääppöiset kellään heteromiehellä ole pelkäksi panoksi. "Pantavan näköinen" ei ole siis mikään kohteliaisuus kun sitä nyt on iso osa muijista.
Kaunis, nätti, hyvännäköinen ovat sitten jo jotain, mutta ns. pantavavan näköinen ei.
Sinä et tajunnut. No koitetaan vielä. Eli yleensä hyvännäköinen/kaunis ihminen on myös pantavan näköinen. Mutta pantavan näköinen ei ole useinkaan erityisen kaunis, vaan just semmoinen ketä voi tuikkasta kun reikä se on silläkin. Ja noita pantavia on siis aika paljon enemmän mitä kauniita - varmasti esim baarista yli puolet.Sä et siis vissiin tajunnut pointtia/eroa?
Näin ne maut voi olla erilaisia (yllättäen).Ruma naama, hoikka kroppa. Ei voi mitään.
Nyt kun kysyit vastaan, että mitä rumaa tämän henkilön naamassa on. Aikaisemmin en sitä ajatellut kuvaa valitessani tarkemmin määritellen, katsoin vain yleissilmäyksellä kokoneisuutta ja totesin, ettei ole kovin nätti. Asiaan.
Hän ei ole kovin kaunis, koska hänellä on isot hörökorvat, suippo kotkannenä, batmanin jokerin muotoinen suu, viirusilmät ja hieman liian selkeä leuka.
Ystävyyden kannalta sillä ei varmaan olekaan väliä, mutta on ulkonäön vaikutusta tutkittu ihmisten välillä. Esim. hyvännäköinen ihminen saa todennäköisemmin työpaikan, saa lievemmän tuomion käräjillä ja häneen luotetaan helpommin. Heitä pidetään myös miellyttävimpinä, itsevarmempina, tyytyväisempinä elämäänsä jne. Nuo kaikki vaikuttaa positiivisesti elämässä pärjäämiseen.Musta lihava voi olla kaunis (tai ruma) ja sama pätee myös laihoihin. Mutta onko sillä ulkonäöllä loppupeleissä mitään merkitystä? Tai siis näyttäähän sillä olevan, jos ei nyt kaikille, niin ainakin suurimmalle osalle. En vain koskaan ole voinut ymmärtää miksi ulkonäkö merkkaa ihmisille niin paljon? Itse en ole koskaan jättänyt tutustumatta ihmiseen vaan ulkonäön vuoksi ja mun laajaan ystäväpiiriin kuuluu kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä. Ne sisäiset tekijät merkkaa mulle paljon enemmän. Jos ihminen tuntuu kovin pinnalliselta ja keskittyy vain omaan tai muiden ulkonäköön, niin tutustuminen yleensä jää lyhyeen, kun se ei ole mun juttu.
Mä en kommentillani mitenkään halunnut muiden mielipidettä tuomita! Tiedän, että ulkonäkökeskeisyys ei ole mitenkään uusi juttu, ja se tuntuu olevan yksi ihmisten perusominaisuuksista. Eikös se ole ihan biologiaa, että kumppanin valintaan vaikuttaa suuresti ulkonäkö..No eihän se (ulkonäkö) ystävyydessä merkkaakaan, vaan lähinnä seksuaalisissa ja/tai romanttisissa hommissa.
Olen huomannut, että tietyt piirteet vetävät eroottisesti puoleensa - ja tietyt taas päinvastoin.
Ystävyydessä ulkonäöllä ei tosiaan ole merkitystä, vaikka osaankin kertoa, millaiset naiset hivelevät esteettistä silmääni.
Näinhän se yleensä tuntuu olevan, ihmiset arvioivat toisia ulkonäön perusteella ja vetävät sen mukaan johtopäätöksiä ihmisen persoonasta. Jotenkin tämä vain tuntuu minulle niin kummalliselta, enkä pysyt käsittämään, miten muuten niin rationaaliset ihmiset arvioivat toisia niinkin hatarin perustein. Ulkonäköhän muuttuu väistämättä ikääntymisen myötä ja toisaalta se voi muuttua radikaalistikin esim. sairauden tai onnettomuuden myötä. Muuttuuko tällöin myös kanssaihmisten käsitys ihmisestä?Ystävyyden kannalta sillä ei varmaan olekaan väliä, mutta on ulkonäön vaikutusta tutkittu ihmisten välillä. Esim. hyvännäköinen ihminen saa todennäköisemmin työpaikan, saa lievemmän tuomion käräjillä ja häneen luotetaan helpommin. Heitä pidetään myös miellyttävimpinä, itsevarmempina, tyytyväisempinä elämäänsä jne. Nuo kaikki vaikuttaa positiivisesti elämässä pärjäämiseen.
Minusta ulkonäkö vaikuttaa esim. siten, että jos olet epäsiistin näköinen, liikaa meikkiä tai tukka likaisena/vaatteet rähjäiset niin ei ainakaan itselläni tule mitään hyviä viboja, pidän sitä tärkeänä että ottaa muut ihmiset huomioon siistillä olemuksella ja arvostaa siis kanssaihmisiä.
Hatarin perustein..? No mielestäni ensinnäkin paino-asia ei ole mikään pikkujuttu. Olen nähnyt kun oma lähimmäiseni sairastuu ylipainon myötä diabetekseen ja sen myötä sitten saa vaikka minkälaisia jatkuvasti elämään vaikuttavia komplikaatioita. Vakavat sairaudet ei ole "pikkujuttu", jotka kannattaa ohittaa mielestään ja lihottaa itsensä hirveään kuntoon, ja syyttää ihmisiä pinnallisuudesta. Haloo!Näinhän se yleensä tuntuu olevan, ihmiset arvioivat toisia ulkonäön perusteella ja vetävät sen mukaan johtopäätöksiä ihmisen persoonasta. Jotenkin tämä vain tuntuu minulle niin kummalliselta, enkä pysyt käsittämään, miten muuten niin rationaaliset ihmiset arvioivat toisia niinkin hatarin perustein. Ulkonäköhän muuttuu väistämättä ikääntymisen myötä ja toisaalta se voi muuttua radikaalistikin esim. sairauden tai onnettomuuden myötä. Muuttuuko tällöin myös kanssaihmisten käsitys ihmisestä?
Näin se oikeasti menee. Läskien on ihan turha yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan luulemalla olevansa halutumpia kuin hoikemmat kanssasisarensa.UUTISIA: Naamalla ei ole mitään merkitystä, jos nainen on läski. Tuo hoikka esimerkki on sitä paitsi ihan nätti. Hyvä kroppa tekee hänestä näyttävän.
Jos vastaan tulee läski nainen, huomaan että hän on läski. En muuta.
Mut olet ilmeisesti nainen?Mä ainakin myönnän, että kadulla näkiessäni lihavan ihmisen, katson joskus, että onko tällä kauniit kasvot vai ei. Jos lihavalla on kauniit kasvot, totean usein mielessäni, että sääli, kun tuo on lihonut, koska hän olisi tajuttoman kaunis hoikkana kauniiden kasvojensa ja hiuksiensa vuoksi. Ehkäpä tuo laihtuu, hänellä on todella toivoa. Vrt. hän ei ole mikään missikroppainen pallinaama sekavissa likaisissa hiuksissa oravahampaineen tms. Tästä erotuksena toksi jotkut hoikatkin ovat todella kaunisnaamaisia, mutta ei kaikki.
No jos kehtaa sanoa, että se on pinnallista välittää siitä, ettei liho ja omat läheiset ei myöskään niin voi morjens! Pinnallista on kieltää ne suuret ongelmat mitä siitä seuraa ja ketkä ne maksaa ja mistä nekin on pois.Laihatkin voi terveyttään vahingoittaa vaikka millä tavoilla. Ja jokainen varmaan jotain epäterveellistä/vaarallista tms. tekee. Typerää ruveta aina hurskastelemaan lihavuudesta terveys syillä. Lihava voi olla myös terve. Ja seksikäs ja oikeasti haluttu. Mutta laihoilla on joku ihme tarve uskotella itselleen että lihavia pannaan vaan siks kun niiltä saa helposti? En kyllä tiedä ketään lihavaa / pyöreämpää joka antais kelle vaan.
Mut olet ilmeisesti nainen?
jeps. Tutkittu juttu, että miehille naisen optimaallinen vyötärö-lantiosuhde on tärkein tekijä viehättävyyden kannalta ja lihavalla se harvemmin on ihanteellinen.Kyllä, olen nainen.
No joo, ihmisellä on oikeus olla lihava, voihan siitä tulla terveydenhoitokuluja ja se on jostain pois. Mutta siihen on oikeus samoin kun ihmisellä on oikeus tehdä vaikka 10 lasta ja maksattaa yhteiskunnalla. Sekin on jostain pois. Tupakointi voi olla jostain pois, autoilu, yleensä kaikki saastuttaminen on jostain pois, mielenterveys ongelmat jollain on jostain pois. Kuka ne maksaa??? Kaikki maksaa ja kuluttaa jotain ja jokaisella on omat ongelmansa.No jos kehtaa sanoa, että se on pinnallista välittää siitä, ettei liho ja omat läheiset ei myöskään niin voi morjens! Pinnallista on kieltää ne suuret ongelmat mitä siitä seuraa ja ketkä ne maksaa ja mistä nekin on pois.
Voi vittu.Sinä et tajunnut. No koitetaan vielä. Eli yleensä hyvännäköinen/kaunis ihminen on myös pantavan näköinen. Mutta pantavan näköinen ei ole useinkaan erityisen kaunis, vaan just semmoinen ketä voi tuikkasta kun reikä se on silläkin. Ja noita pantavia on siis aika paljon enemmän mitä kauniita - varmasti esim baarista yli puolet.
Ja tääkin tutkimus on peräisin iltalehdestä.jeps. Tutkittu juttu, että miehille naisen optimaallinen vyötärö-lantiosuhde on tärkein tekijä viehättävyyden kannalta ja lihavalla se harvemmin on ihanteellinen.