Alempi ei ole kasvoiltaan ruma. Eikä ylempi kuvankaunis, vaan varsinkin profiilikuva paljastaa virheet myös kasvoissa. Kasvoiltaan nämä naiset ovat minusta samantasoisia eli molemmat ihan nättejä, vaikkakaan eivät täydellisiä.
Alemman vartalo on taas tosi sopusuhtainen, ei sellaista saavuta joka läski vaan laihduttamalla. Jos ylipainoa on ollut paljon, ei iho palaudu eikä kaikki saa sopusuhtaista, samalla naisellista mutta hoikkaa vartaloa millään. Vartalonmalleja kun on monia, ei kaikki läskit ole siis läskiensä alla tiimalasivartaloisia. Ylempi nainen on vartalonmalliltaan päärynä, ei ole sopusuhtainen nyt eikä olisi sopusuhtainen hoikkanakaan.
Sitä paitsi, jos kasvot ovat kauniit lihavana, ne eivät välttämättä olisikaan kauniit hoikkana. Esim. minun soikeat kasvoni ovat parhaimmillaan kun olen hiukan ylipainoinen, silloin kun olin hoikka kasvot oli turhankin pitkulaiset, kun ei ollut sitä pyöreyttä niissä yhtään.
Täydellisyyteen pääsee harva eikä tietysti tarvitsekaan. Itse olen ihan tyytyväinen itseeni vähän ylipainoisena ja kasvoiltani ihan nättinä, joskaan en täydellisenä. Jos pitäisi näistä aloituksen naisista valita, niin olisin mieluummin alempi, jo ihan terveydenkin kannalla. Ylemmällä kun on tuota painoa sen verran reippaasti, että on jo terveysriskikin. Jos valittavana olisi oikeasti rumat eli siis suorastaan epämuodostuneet kasvot ja hoikka vartalo tai ylipainoa ja kauniit kasvot, toki silloin valitsisin jälkimmäisen.