M
Marie
Vieras
Meinaan tälläinen...Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa?Torstaina isä haki lapsen hoidosta puol 4 maita itse oli kotona puol viis.Pojat istuivat keittiössä syöden ja jutellen niitä näitä.Huomasin heti kotiin tultuani että lapsemme kasvoissa on iso mustelma.Ja isäntäkin sanoi katsovansa juuri samaa.Ei ollut nähnyt jälkeä pk.sta lähtiessään kun oli vaatteet jo päällä.Minä soitin sitten pkotiin ja tiedustelin että mitä on käynyt?Lapsemme sanoi että piip oli lyönyt?ja mummille selitti että putos sohvalta.Kun tiedustelin asiaa hoitaja sanoi että ei tiedä tapahtuneesta ja että kysyy seuraavana päivänä työkavereiltaan.Niin mites on jos tämä ilta hoitaja on tullut iltavukiin niin eikö aamuvuorolaiset kirjoita ylös jos on tapahtunut jotain mistä kertoa iltavuorolaiselle että se voi infota sitten meitä vanhempiava.Minua mietityää kun aina ne on ettei tiedä mitä on käynyt.Ja nyt minun mieltä painaa tämä asia.Kuitenkin kyse pientenryhmästä.Mitä siellä tapahtuu päivän aikana jos ei hoitajat tiedä???