Mielitekoja...MIELITEKOJA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Hulluksihan näiden kanssa tulee.. Päivällä alkoi tekemään ihan hulluna mieli joulukinkkua, maistan sen ihan suussa. Ja nyt haluan munasalaattia.
Mä maanantaina soitan paikalliseen lihakauppaan ja kysyn saako tähän aikaan vuodesta joulukinkkuja :D

Mitäs muut himoitsee? Raskaana tai ei... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Hulluksihan näiden kanssa tulee.. Päivällä alkoi tekemään ihan hulluna mieli joulukinkkua, maistan sen ihan suussa. Ja nyt haluan munasalaattia.
Mä maanantaina soitan paikalliseen lihakauppaan ja kysyn saako tähän aikaan vuodesta joulukinkkuja :D

en tiedä olenko raskaana. hiukan epäilen koska kauheat syömishimot koko ajan ja väsyttää sekä mielialat heittelee. kuinka nopeasti nää oireet tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja don't know:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:

en tiedä olenko raskaana. hiukan epäilen koska kauheat syömishimot koko ajan ja väsyttää sekä mielialat heittelee. kuinka nopeasti nää oireet tulee?

No mulla on ollut mielitekoja ihan alusta asti tässä raskaudessa, etenkin kaiken epäterveellisen perään olen.. Kahdessa ekassa raskaudessa ei herkut maistuneet ja paino putosi, toisin on nyt :ashamed:

Yhteistyössä