mielipiteitänne

  • Viestiketjun aloittaja lilja1976
  • Ensimmäinen viesti
lilja1976
Nimestä Taika??? Onko jotenkin hullu nimi... Sisarukset ovat nimeltään Niko ja Milla ja isä alkaa J-kirjaimella ja minä S-kirjaimella, ja haluamme et kaikille omat alku kirjaimet!!! Rehellisiä mielipiteitänne kaipaan!!!!
 
Onko sinulla ja miehelläsi ns tavalliset nimet? Ajattelin vain kun Niko ja Milla on aika tavalliset ja löytyvät kalenterista, mutta Taikaa siellä ei taida ainakaan vielä olla. Nätti nimihän se on ja voihan sitä nimipäivää juhlia vaikka Taijan päivänä tms.
 
Taikatemppu
Kannattaa miettiä tarkkaan.. Itse en ainakaan antaisi nimeä, josta voisi mahdollisesti olla harmia lapselle. Mm. koulumaailmassa väännetään erikoisemmista nimistä vaikka ja mitä! :eek: Nimimerkillä läheltä seurannut
 
lilja1976
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2005 klo 17:44 nuppu04 kirjoitti:
Onko sinulla ja miehelläsi ns tavalliset nimet? Ajattelin vain kun Niko ja Milla on aika tavalliset ja löytyvät kalenterista, mutta Taikaa siellä ei taida ainakaan vielä olla. Nätti nimihän se on ja voihan sitä nimipäivää juhlia vaikka Taijan päivänä tms.
Miehelläni on suomalaisessa kalenterissa nimi, mutta minun nimeä ei sieltä löydy...eli omaan erikoisen nimen!!!
 
Ainu Kea
Melkein nimestä kuin nimestä väännetään pilaa jos joku katsoo asiakseen tehdä, ei se sen erikoisuutta katso. Tietysti pahimpia mokia voi välttää muttei Taikasta nyt niin kevyesti mitän saa että sen takia kannattaisi jättää antamatta.

Itse en antaisi, tuntien Taika-koiran, mutta muuten ei mitään sitä vastaan.
 

Yhteistyössä