Mielipiteitä näistä (erikoisemmista) tyttöjen nimistä!

  • Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti
hmm...
Ensinnäkin Ei haluta tehdä meidän tytöstä mitään perus Pirkkoa, lisäksi toinen/kolmas nimi tulee olemaan Sophia/Sophie (kulkee meilla suvussa molemmilla kirjoitusasuilla).....
Tässä muutama vaihtoehto etunimeksi;

*Elva
*Freda
*Fiona
*Anisa
* Erin

Ja Sohia/e lisäksi toiseksi/kolmanneksi nimeksi mm. mietitty;

*Eliana
*Gabrielle
*Eleanor
*Amelia
*Evelyn

Ehdotelkaas yhdistelimiä ja mielipiteitä!
 
"hmmmmm"
OMG :D

Kovin on hienostelevaa! Mikä teidän sukunimi on, tai siis minkätyylinen? Ruotsinkielinen, ulkomaalaisperäinen? Suomalaiseen sukunimeen ei sovi noista yksikään ja se on sitten ihan sama mikä se etunimi on... ja miksi kolme nimeä? Hankalaa, voin kokemuksesta sen kertoa.

Ja eikö sulle tosiaan ole välimuotoa Evelynin ja Pirkon välistä?
 
"nilli"
Ensinnäkin Ei haluta tehdä meidän tytöstä mitään perus Pirkkoa, lisäksi toinen/kolmas nimi tulee olemaan Sophia/Sophie (kulkee meilla suvussa molemmilla kirjoitusasuilla).....
Tässä muutama vaihtoehto etunimeksi;

*Elva
*Freda
*Fiona
*Anisa
* Erin

Ja Sohia/e lisäksi toiseksi/kolmanneksi nimeksi mm. mietitty;

*Eliana
*Gabrielle
*Eleanor
*Amelia
*Evelyn

Ehdotelkaas yhdistelimiä ja mielipiteitä!
Itse en antaisi Elva nimeä tyttärelle, enkä liioin Fredaa... mutta se johtunee sukurasitteesta, en voi kuvitella miltä nimi Elva tuntuis ruotsinkielisistä sukulaisista... :D

Fiona ja Erin on kovin kauniita etunimiksi! Anisaa en oikein.. tiedä mitä siitä meinaisin...
Fiona Sophia Amelia voisi sopia, kaikki loppuu aa:han olematta liian samanlaisia, toisaalta pelkkä Fiona Sophia kuulostaisi kauniilta sekin. (Periaatteella "miksi korjata jotain mikä ei ole rikki".)
Erin Sophie Evelyn tai Erin Sophia Eleanor olisivat kauniita!
Eliana on hieman kummallinen nimi - siis ei sovi suuhuni, kun taas Gabrielle on turhan pitkä ja tylsä... (eng. nickname "Gabby", blähh)

Tulethan sitten kertomaan minkä nimen tyttönen sai! Olisi kiva tietää! :)
 
Mä laittaisin etunimeksi Evelyn tai Eleanor, ne on ihania nimiä :). Mutta jos se ei käy niin mun ehdotus on Fiona Sophia Evelyn (ja toivon & rukoilen ettei sukunimi ole Möttölä).

Elva ja Freda ei ole yhtään mun makuuni, Erin-nimisiä alkaa tulla jo joka nurkalla vastaan, Anisa-nimestä tulee ikävät vibat....Fiona on kyllä kaunis nimi, samoin Evelyn ja Eleanor.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton;22341582:
Samoin.
Fionasta mieleyhtymä Shrekiin ja Elvasta elva tolva luppakorva :ashamed:
Anisa Sophia Eliana kiva :)
Mulle tuli Elvasta mieleen vulva.. :ashamed:

Mutta noista nimistä Fiona ja Amelia on ihan ok, muut aika järkkyjä. Mutta voivat kyllä sopiakin jos on oikeantyyppinen sukunimi.
 

Yhteistyössä